Skocz do zawartości
Opublikowano

Witam, domyslnie drop kd nie jest przypisany w mob_drop_item, nie wiem gdzie to szukac by wyjebac ten drop.

Korzystam z martysamy5.8

Featured Replies

Opublikowano
  • Programista

char.cpp

void CHARACTER::DetermineDropMetinStone()

Opublikowano
  • Autor
14 minut temu, KoYGeR napisał(a):

char.cpp

void CHARACTER::DetermineDropMetinStone()

A pomoglbyys jak to wylacczyc ;D

void CHARACTER::DetermineDropMetinStone()

{

#ifdef ENABLE_NEWSTUFF

if (g_NoDropMetinStone)

{

m_dwDropMetinStone = 0;

return;

}

#endif

static const DWORD c_adwMetin[] =

{

#if defined(ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER) && defined(USE_WOLFMAN_STONES)

28012,

#endif

28030,

28031,

28032,

28033,

28034,

28035,

28036,

28037,

28038,

28039,

28040,

28041,

28042,

28043,

#if defined(ENABLE_MAGIC_REDUCTION_SYSTEM) && defined(USE_MAGIC_REDUCTION_STONES)

28044,

28045,

#endif

};

DWORD stone_num = GetRaceNum();

int idx = std::lower_bound(aStoneDrop, aStoneDrop+STONE_INFO_MAX_NUM, stone_num) - aStoneDrop;

if (idx >= STONE_INFO_MAX_NUM || aStoneDrop[idx].dwMobVnum != stone_num)

{

m_dwDropMetinStone = 0;

}

else

{

const SStoneDropInfo & info = aStoneDrop[idx];

m_bDropMetinStonePct = info.iDropPct;

{

m_dwDropMetinStone = c_adwMetin[number(0, sizeof(c_adwMetin)/sizeof(DWORD) - 1)];

int iGradePct = number(1, 100);

for (int iStoneLevel = 0; iStoneLevel < STONE_LEVEL_MAX_NUM; iStoneLevel ++)

{

int iLevelGradePortion = info.iLevelPct[iStoneLevel];

if (iGradePct <= iLevelGradePortion)

{

break;

}

else

{

iGradePct -= iLevelGradePortion;

m_dwDropMetinStone += 100;

}

}

}

}

}

Opublikowano
  • Programista

Wyszukaj w src gdzie jest przypisana wartość do:

g_NoDropMetinStone

A następnie zmień na: false

Opublikowano
  • Autor
11 minut temu, KoYGeR napisał(a):

Wyszukaj w src gdzie jest przypisana wartość do:

g_NoDropMetinStone

A następnie zmień na: false

image.png zróbilem w ten sposob zapisalem, zrobilem restart i dalej lecą, kurde szczerze to pierwszy raz grzebie tych srci troche nie ogarniam haha, dalem to false w char.cpp

Edytowane przez eksyyy

Opublikowano
  • Programista
22 minuty temu, eksyyy napisał(a):

image.png zróbilem w ten sposob zapisalem, zrobilem restart i dalej lecą, kurde szczerze to pierwszy raz grzebie tych srci troche nie ogarniam haha

W tabeli quest wyszukaj:

no_drop_metin_stone

I zobacz jaką masz wartość przypisaną, ja usunąłem u siebie ten config

Jeśli się nie mylę to w kolumnie lValue będziesz miał wartość 1, ustaw na 0 i powinno pomóc

Edytowane przez KoYGeR

Opublikowano
  • Autor
Godzinę temu, KoYGeR napisał(a):

W tabeli quest wyszukaj:

no_drop_metin_stone

I zobacz jaką masz wartość przypisaną, ja usunąłem u siebie ten config

Jeśli się nie mylę to w kolumnie lValue będziesz miał wartość 1, ustaw na 0 i powinno pomóc

image.pngjesli chodzi o to, to nie posiadam tam tego questa.

Opublikowano

Może kompilacje zrób najpierw i podmień pliki źródłowe, bo sam restart zmian Ci nie wniesie na source

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...