Skocz do zawartości
Opublikowano

Niektórzy mają problem z ikonami, albo nie mogą jakiejś znaleźć i im brakuje (byly chyba tematy na forum o ikony do czegoś)

Więc tak zaczynamy od wrzucenia wszystkiego na D:\ymir work tak aby wszystkie tekstury i modele się zgadzały.

Odpalamy nasz model przez grannyviewer:

gHpuzeA.png

Następnie klikamy prawym na szare pole i wybieramy "Grids"

y72c3G3.png

Wyłączyliśmy właśnie sobie siatkę:

puHyoMd.png

Następnie klikamy prawym i wybieramy zakładkę "Axes"

WnL1fYn.png

Po czym wyłączamy Niebieską, Zieloną, Czerwoną Linie:

4049Snc.png


Następnie Klikamy prawym na szare tło i wybieramy "Camera"

dc1xPLH.png

Wedle uznania ustawiamy model, po czym wybieramy opcję "Orbit Scene" i obracamy model tak jak chcemy zeby był widoczny na ikonce.

Następnie Przerzucamy plik od animacji na nasz model zbroi w gr2, przechodzimy do Animation List i zaznaczamy tą animacje aby została wczytana.

B9pylME.png

9A74ZXY.png


Kolejny krok to przejście do zakładki "Mesh List" I poprzez kliknięcie na dany mesh, ukrycie go.

Oc7inrh.png

Ukrywamy to co chcemy, a następnie robimy screen shot po czym usuwamy z niego szare tło.

JA4LNKO.png8cyGQ9Z.png


Jak ktoś nie umie to może się posłużyć tym linkiem:

https://www.remove.bg/


Skalujemy naszą ikonę do odpowiedniego rozmiaru.

Dla zbroi jest to domyslnie 32x64 lecz czasem lepiej zrobić ciut mniejsze w zalezności jakie tam mamy gui u siebie.

I mamy już całkiem ładną ikonkę która zgadza się w pełni z kolorem naszych tekstur od danej zbroi czy broni.
Dodatkowo w ph lub gimpie mozemy sobie jeszcze te ikonki obrócić w sposób który byśmy chcieli.

To na tyle

1jogEwu.png xw1riUG.png

Featured Replies

Opublikowano

Fajny poradnik

Opublikowano

ahh a myślałem że tylko ja tak robie xD

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...