Dla zbroi jest to domyslnie 32x64 lecz czasem lepiej zrobić ciut mniejsze w zalezności jakie tam mamy gui u siebie.
I mamy już całkiem ładną ikonkę która zgadza się w pełni z kolorem naszych tekstur od danej zbroi czy broni. Dodatkowo w ph lub gimpie mozemy sobie jeszcze te ikonki obrócić w sposób który byśmy chcieli.
Niektórzy mają problem z ikonami, albo nie mogą jakiejś znaleźć i im brakuje (byly chyba tematy na forum o ikony do czegoś)












Więc tak zaczynamy od wrzucenia wszystkiego na D:\ymir work tak aby wszystkie tekstury i modele się zgadzały.
Odpalamy nasz model przez grannyviewer:
Następnie klikamy prawym na szare pole i wybieramy "Grids"
Wyłączyliśmy właśnie sobie siatkę:
Następnie klikamy prawym i wybieramy zakładkę "Axes"
Po czym wyłączamy Niebieską, Zieloną, Czerwoną Linie:
Następnie Klikamy prawym na szare tło i wybieramy "Camera"
Wedle uznania ustawiamy model, po czym wybieramy opcję "Orbit Scene" i obracamy model tak jak chcemy zeby był widoczny na ikonce.
Następnie Przerzucamy plik od animacji na nasz model zbroi w gr2, przechodzimy do Animation List i zaznaczamy tą animacje aby została wczytana.
Kolejny krok to przejście do zakładki "Mesh List" I poprzez kliknięcie na dany mesh, ukrycie go.
Ukrywamy to co chcemy, a następnie robimy screen shot po czym usuwamy z niego szare tło.
Jak ktoś nie umie to może się posłużyć tym linkiem:
https://www.remove.bg/
Skalujemy naszą ikonę do odpowiedniego rozmiaru.
Dla zbroi jest to domyslnie 32x64 lecz czasem lepiej zrobić ciut mniejsze w zalezności jakie tam mamy gui u siebie.
I mamy już całkiem ładną ikonkę która zgadza się w pełni z kolorem naszych tekstur od danej zbroi czy broni.
Dodatkowo w ph lub gimpie mozemy sobie jeszcze te ikonki obrócić w sposób który byśmy chcieli.
To na tyle