Dziś podzielę się z Wami pewnym innowacyjnym rozwiązaniem, które z pewnością zainteresuje wielu z Was, zwłaszcza tych, którzy pracują nad własnym serwerem. To nowy typ przedmiotu dla zwierzaków, który wprowadziłem w entry-core. Ten typ przedmiotu jest również obecny na oficjalnym serwerze i przynosi pewne udogodnienia, które warto uwzględnić w Waszych projektach. Główną zaletą jest możliwość ładowania modelu zwierzaka bezpośrednio z kolumny 'value0' w pieczęci.
Co to oznacza w praktyce?
Żegnajcie z uciążliwymi questami służącymi do tego samego celu! Teraz zarządzanie systemem petów staje się znacznie łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
Jeżeli macie pytania, sugestie czy chcielibyście podzielić się własnymi doświadczeniami z implementacją tego rozwiązania, śmiało! Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze i opinie.
Witajcie!
Dziś podzielę się z Wami pewnym innowacyjnym rozwiązaniem, które z pewnością zainteresuje wielu z Was, zwłaszcza tych, którzy pracują nad własnym serwerem. To nowy typ przedmiotu dla zwierzaków, który wprowadziłem w entry-core. Ten typ przedmiotu jest również obecny na oficjalnym serwerze i przynosi pewne udogodnienia, które warto uwzględnić w Waszych projektach. Główną zaletą jest możliwość ładowania modelu zwierzaka bezpośrednio z kolumny 'value0' w pieczęci.
Co to oznacza w praktyce?
Żegnajcie z uciążliwymi questami służącymi do tego samego celu! Teraz zarządzanie systemem petów staje się znacznie łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
Jeżeli macie pytania, sugestie czy chcielibyście podzielić się własnymi doświadczeniami z implementacją tego rozwiązania, śmiało! Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze i opinie.
Prezentacja:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'common -> item_length.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu swojej listy:
🗒️Podgląd implementacji:
➕ Dodaj na końcu pliku
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj przed powyższym case
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> PetSystem.cpp'
➕ Dodaj na końcu pliku
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> PetSystem.h'
Wszystko w klasie
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> mob_manager.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'db -> ProtoReader.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu:
🗒️Podgląd implementacji:
Numery typów muszą być zgodne z Twoim src u Ciebie mogą się one różnić!
To samą czynność musisz wykonać w swoim packerze proto aby obsługiwał nowy typ przedmiotu.
📁 Lokalizacja pliku: 'GameLib-> ItemData.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonItemModule.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
➕ Dodaj na końcu pliku
Pobierz efekt przywołania:
Skan pliku: