Na oficjalnym serwerze gry w wersji 19.0, wprowadzono funkcję, która znacząco ułatwia rozgrywkę poprzez dostarczanie wartościowych wskazówek nowym graczom. Ta nowa funkcja automatycznie ładuje i prezentuje na ekranie ładowania określone w pliku wskazówki, które są dostosowywane i wyświetlane na podstawie indeksu danej mapy.
Konkretnie, mechanizm działa w taki sposób, że każda z map zawiera unikatowy indeks, który wskazuje na konkretny zestaw wskazówek zawarty w pliku 'loading_tip_vnum'. W przypadku, gdy indeks nie jest określony, system automatycznie prezentuje wskazówki wybrane w sposób losowy. Ta funkcja jest szczególnie przydatna w przypadku nowych graczy, którzy nie są jeszcze zaznajomieni z mechaniką i strategią gry, ale również doświadczeni gracze mogą skorzystać z cennych rad i przypomnień zwłaszcza na prywatnych serwerach gdzie często są całkiem zmodyfikowane aspekty gry.
System jest napisane przez Mali61 przedstawiam implementację. Przepisałem zarządzanie pamięcią za pomocą smart pointerów.
Prezentacja:
Informacje:
loading_tip_list - pogrupowane wskazówki względem indexów map.
loading_tip_vnum - lista wskazówek z identyfikatorami.
Cześć
Na oficjalnym serwerze gry w wersji 19.0, wprowadzono funkcję, która znacząco ułatwia rozgrywkę poprzez dostarczanie wartościowych wskazówek nowym graczom. Ta nowa funkcja automatycznie ładuje i prezentuje na ekranie ładowania określone w pliku wskazówki, które są dostosowywane i wyświetlane na podstawie indeksu danej mapy.
Konkretnie, mechanizm działa w taki sposób, że każda z map zawiera unikatowy indeks, który wskazuje na konkretny zestaw wskazówek zawarty w pliku 'loading_tip_vnum'. W przypadku, gdy indeks nie jest określony, system automatycznie prezentuje wskazówki wybrane w sposób losowy. Ta funkcja jest szczególnie przydatna w przypadku nowych graczy, którzy nie są jeszcze zaznajomieni z mechaniką i strategią gry, ale również doświadczeni gracze mogą skorzystać z cennych rad i przypomnień zwłaszcza na prywatnych serwerach gdzie często są całkiem zmodyfikowane aspekty gry.
System jest napisane przez Mali61 przedstawiam implementację. Przepisałem zarządzanie pamięcią za pomocą smart pointerów.
Prezentacja:
Informacje:
loading_tip_list - pogrupowane wskazówki względem indexów map.
loading_tip_vnum - lista wskazówek z identyfikatorami.
Dokładnie te wskazówki zostaną załądowane:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'common -> tables.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu struktury
🗒️Podgląd implementacji: - w moim przypadku ostatni w strukturze jest 'dwLastPlayTime' u Ciebie może być np. 'skill_group' lub coś innego.
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManagerLogin.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj po change_name
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj po change_name
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Packet.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu struktury
🗒️Podgląd implementacji: - w moim przypadku ostatni w strukturze jest 'dwLastPlayTime' u Ciebie może być np. 'skill_group' lub coś innego.
🔍 Szukaj
➕ Dodaj na końcu struktury
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonApplication.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonBackground.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonBackground.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamModule.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'root- > introloading.py'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'root- > ui.py'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'locale- >pl -> ui -> loadingwindow.py'
♻️ Zamień: (lub zaktualizuj jeśli masz inne ładowanie niż oryginalne)
📁 Lokalizacja pliku: 'locale- > pl -> loading_tip_list.txt'
📁 Lokalizacja pliku: 'locale- > pl -> loading_tip_vnum.txt'
Do powyższych lokalizacji wrzuć pliki:
To oryginalne wskazówki z oficjalnego klienta gry.
📁 Lokalizacja pliku: 'etc- > ymir work -> ui -> pattern'
Wrzuć pliki graficzne niezbędne do nowej klasy thinkboard w której wyświetlana jest wskazówka.
Skan paczki: