Skocz do zawartości

Wskazówki podczas ładowania do gry (oficjalny patch - 19.0)

Opublikowano

Cześć

 

Na oficjalnym serwerze gry w wersji 19.0, wprowadzono funkcję, która znacząco ułatwia rozgrywkę poprzez dostarczanie wartościowych wskazówek nowym graczom. Ta nowa funkcja automatycznie ładuje i prezentuje na ekranie ładowania określone w pliku wskazówki, które są dostosowywane i wyświetlane na podstawie indeksu danej mapy.

 

Konkretnie, mechanizm działa w taki sposób, że każda z map zawiera unikatowy indeks, który wskazuje na konkretny zestaw wskazówek zawarty w pliku 'loading_tip_vnum'. W przypadku, gdy indeks nie jest określony, system automatycznie prezentuje wskazówki wybrane w sposób losowy. Ta funkcja jest szczególnie przydatna w przypadku nowych graczy, którzy nie są jeszcze zaznajomieni z mechaniką i strategią gry, ale również doświadczeni gracze mogą skorzystać z cennych rad i przypomnień zwłaszcza na prywatnych serwerach gdzie często są całkiem zmodyfikowane aspekty gry.

 

System jest napisane przez Mali61 przedstawiam implementację. Przepisałem zarządzanie pamięcią za pomocą smart pointerów.

 

Prezentacja:

 

Informacje:

loading_tip_list - pogrupowane wskazówki względem indexów map.

loading_tip_vnum - lista wskazówek z identyfikatorami.

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dokładnie te wskazówki zostaną załądowane:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'common -> tables.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj na końcu struktury

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji: - w moim przypadku ostatni w strukturze jest 'dwLastPlayTime' u Ciebie może być np. 'skill_group' lub coś innego.

Spoiler

image.png.7125b2448bb4a0454c655b005ab10760.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.034b14d881544a8da1a763f3d579a9e7.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.19c1c8f378e3ebf85345aea35604a0af.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManagerLogin.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj po change_name

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.6fac31003cceb26496dcb1407fddc4e3.png

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.a36e59bff8f0780c1f0fd5ae86daa868.png

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.36bf95f84a1624f48e9567978945aa93.png

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.b203c3487862aca1632b9dde96db40a7.png

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj po change_name

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.fbca2cf07a14bc833b15591ed24cff05.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Packet.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj na końcu struktury

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji: - w moim przypadku ostatni w strukturze jest 'dwLastPlayTime' u Ciebie może być np. 'skill_group' lub coś innego.

Spoiler

image.png.653cc8ed016bc67218c6e503a5bc8b64.png

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj na końcu struktury

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.48b3dd4746bc42ea4120a9b71c8359c5.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonApplication.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

 

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonBackground.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonBackground.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.fc195ec8fc2d7b1b85e35854b862ffa8.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.11a6113145b0f6250689fb2c03a8cf6c.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamModule.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'root- > introloading.py'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'root- > ui.py'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'locale- >pl -> ui -> loadingwindow.py'

 

♻️ Zamień: (lub zaktualizuj jeśli masz inne ładowanie niż oryginalne)

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'locale- > pl -> loading_tip_list.txt'

📁 Lokalizacja pliku: 'locale- > pl -> loading_tip_vnum.txt'

 

Do powyższych lokalizacji wrzuć pliki: 

To oryginalne wskazówki z oficjalnego klienta gry.

🔐 Ukryta Treść 🔐
🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'etc- > ymir work -> ui -> pattern'

Wrzuć pliki graficzne niezbędne do nowej klasy thinkboard w której wyświetlana jest wskazówka. 

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Skan paczki:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

Featured Replies

Opublikowano

dzieki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...