Opublikowano 19 Kwietnia19 Kwi Siema, Quest DT:quest dungeon_dt begin state start begin when login begin if pc.get_map_index() == 66 then if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then pc.warp(590500, 110500) end pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) end end when deviltower_man.chat.locale.deviltower_man_chat begin if pc.get_level() < 40 then say_title("Strażnik Wieży Demonów: ") say(locale.deviltower_man_say_you_cant) else say_title("Strażnik Wieży Demonów: ") say(locale.deviltower_man_say) local s = select(locale.deviltower_enter,locale.deviltower_no_enter) if s == 1 then pc.warp(216500,727000) else return end end endQuest działa i moby się normalnie respią, jeśli użyję pc.warp(216500, 727000), ale to nie jest wtedy prywatnym DT.Z kolei kiedy używam d.join, d.new_jump_all itd., to mogę się teleportować tylko wtedy, gdy dungeon i NPC z questa są na tym samym CH.Przykład: ustawiam dungeon na CH1, quest odpalam też na CH1, używam d.join(66) — teleportuje mnie na mapę, ale nie ma tam żadnych mobów.Ktoś ma pomysł, gdzie może być problem i jak ustawić możliwość wejścia z każdego channelu na dungeon?Pliki Terenzo.
Opublikowano 19 Kwietnia19 Kwi Programista Co to do cholery jest? Użyj normalnie d.join, później whena, który sprawdza czy gracz jest w dungeonie (i czy koordynaty się zgadzają), a potem d.spawn_mob, czy tam d.regen_file.
Opublikowano 20 Kwietnia20 Kwi 6 godzin temu, Thorek napisał(a):Co to do cholery jest? Użyj normalnie d.join, później whena, który sprawdza czy gracz jest w dungeonie (i czy koordynaty się zgadzają), a potem d.spawn_mob, czy tam d.regen_file.Widać, że solidna firma, a nie jakieś d.new_chuj_wie_co.
Opublikowano 20 Kwietnia20 Kwi Autor 11 godzin temu, Thorek napisał(a):Co to do cholery jest? Użyj normalnie d.join, później whena, który sprawdza czy gracz jest w dungeonie (i czy koordynaty się zgadzają), a potem d.spawn_mob, czy tam d.regen_file.Czysty quest z plików terenzo. d.join(66) - index dt nie wrzuci na mapę gdy NPC i mapa są na innych channelach..
Opublikowano 21 Kwietnia21 Kwi Nie baw sie w koygera z 2k16, ucz sie na bledach innych, on juz kiedys wymyslil w ten sposób system jednorazowych dungeonów xDWywal te stejty i napisz od nowa questa bo z tego nic nie bedzie
Opublikowano 21 Kwietnia21 Kwi Autor 5 minut temu, ouiai napisał(a):Nie baw sie w koygera z 2k16, ucz sie na bledach innych, on juz kiedys wymyslil w ten sposób system jednorazowych dungeonów xDWywal te stejty i napisz od nowa questa bo z tego nic nie bedzieTestowałem wiele questów nawet te które dał @Hydro z WO i sprawa wygląda tak samo jak na tym ori z terenzodung ch99 to po rozmowie z npc wrzuci na dunga TYLKO gdy będę na ch99. Edytowane 21 Kwietnia21 Kwi przez ExoCarossa
Opublikowano 21 Kwietnia21 Kwi Rozwiązanie 18 minut temu, ExoCarossa napisał(a):Testowałem wiele questów nawet te które dał @Hydro z WO i sprawa wygląda tak samo jak na tym ori z terenzodung ch99 to po rozmowie z npc wrzuci na dunga TYLKO gdy będę na ch99.czego nie rozumiesz? Dungi z reguły się wrzuca na ch99 i mapę od dungow. Przy DT sprawa wygląda inaczej bo chyba jest dodane w każdym kanale lub podkanale. Nie patrzyłemd.new_jump_partyd.joinZastosowaniequest dungeon_loch_cieni begin state start begin when login with pc.in_dungeon() and d.getf("stage") == 0 begin d.setf("stage", 1) d.notice("Pokonaj wszystkie potwory!") d.regen_file("data/dungeon/cienie_wave.txt") timer("loch_cieni_limit", 240) -- 4 minuty end when loch_cieni_limit.timer begin d.notice("Czas minął! Zostajesz przeniesiony.") d.exit_all() end when 101.kill or 102.kill with d.getf("stage") == 1 begin if d.count_monster() == 0 then d.setf("stage", 2) d.notice("Dobrze! Teraz zniszcz 2 Kamienie Cienia!") d.spawn_mob(8001, 100, 100) d.spawn_mob(8001, 120, 100) end end when 8001.kill with d.getf("stage") == 2 begin if d.count_monster() == 0 then d.notice("Udało się! Dungeon ukończony!") d.setf("stage", 3) d.exit_all() end end when 20084.chat."Wejdź do Lochu Cieni" begin -- NPC: Biolog (lub inny z ID 20084) if pc.level < 15 then say("Musisz mieć co najmniej 15 poziom.") return end if pc.count_item(30100) == 0 then say("Potrzebujesz Przepustki do Lochu Cieni.") return end say_title("Strażnik Cieni:") say("Przed tobą ciemność...") say("Czy jesteś gotów stawić jej czoła?") local s = select("Wejdź", "Anuluj") if s == 2 then return end pc.remove_item(30100, 1) d.new_jump_party(666, 5000, 5000) -- mapa dungeonowa 666 end end end