Opublikowano 11 Października 20231 r Cześć, 📁 Nowości w Ładowaniu Zasobów! Wprowadzam wsparcie dla ładowania zasobów bezpośrednio z nowo utworzonych folderów: npc_pet i npc_mount. Jest to zmiana mająca na celu usprawnienie Waszej pracy i organizacji plików! 🧑🔧 Mała Refaktoryzacja, Duża Różnica! Zająłem się refaktoryzacją funkcji ładowania zasobów i mam nadzieję, że teraz działa ona nieco bardziej intuicyjnie. To Wy decydujecie, które foldery mają być przeszukiwane przez funkcję. Poprzednio, mając zwierzaka w folderze npc_pet, funkcja automatycznie przeszukiwała także: monster monster2 npc npc2 🗂️ Teraz Wszystko W Jednym Miejscu! Od teraz zarówno zwierzaki, jak i wierzchowce będą lokalizowane i przechowywane wyłącznie w folderach npc_pet oraz npc_mount. To tam również powinny trafić wszystkie przyszłe pety i wierzchowce, aby zachować przejrzystość i porządek w kliencie gry. 🚨 Warto Pamiętać! Jeśli Wasze pety znajdują się w innych folderach, niestety, nie zostaną one wczytane przy użyciu tej funkcji. To samo dotyczy folderu npc_mount. Mam nadzieję, że te zmiany sprawią, że praca nad serwerami stanie się dla Was jeszcze bardziej intuicyjna! Jak zawsze, jestem tu dla Was i z niecierpliwością czekam na Wasze uwagi i sugestie. Implementacja: 📁 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> RaceManager.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> RaceManager.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Niżej dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 11 Października 20231 r Zmiana jak najbardziej na plus, czy załóżmy kostiumy też by szło tak zrobić, czy to jest liczone po prostu jako przedmiot? Można by to głębiej przemyśleć i zastosować wszędzie tam, gdzie da się to realnie podzielić na więcej sub-kategorii. Lubię porządek w kodzie, jak i w plikach.
Opublikowano 11 Października 20231 r Autor Jest to do zrobienia ten podział dotyczy ładowania zasobów uwzględniając zakresy identyfikatorów dla mob_proto.
Opublikowano 14 Października 20231 r Autor Zaktualizowałem temat, poprawiłem błąd z ładowaniem potworów.
Opublikowano 22 Października 20231 r Napewno tu mocno ułatwi w porządku żeby się nie pogubić z tym mountami i petami.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.