Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Nie mogę poradzić sobie z usunięciem wilkołaka z plików, tzn usunąłem możliwość tworzenia, zakomentowałem w src, w configu dałem na 0, no niby nie działa, ale z jakiegoś powodu nadal lecą mi KU wilkołaka...

W src zmieniłem zakres od 1 do 175 (170-175 to ku wilkołaka) na od 1 - 169, a nadal to ustrojstwo leci....

Rozwiązane przez Malik

Przejdź do rozwiązania
Opublikowano

TEZ BYM CHCIAL WIEDZIEC WIEC PODPINAM SIEM 𝓴𝓲𝓼𝓼 𝓶𝒆 𝓹𝓵𝒆𝓪𝓼𝒆 (´ ❥ `)ヽ⌒★(ω)つ🕮(◕ᗜ◕)( ◥◣_◢◤ )

Edytowane przez ereen331

Opublikowano

Pewnie macie martysame. To wystarczy w commondefines wyłączyć wszystkie makro, które w nazwie mają wolfman

#define ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER

#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER

// #define DISABLE_WOLFMAN_ON_CREATE

#define USE_MOB_BLEEDING_AS_POISON

#define USE_MOB_CLAW_AS_DAGGER

// #define USE_ITEM_BLEEDING_AS_POISON

// #define USE_ITEM_CLAW_AS_DAGGER

#define USE_WOLFMAN_STONES

#define USE_WOLFMAN_BOOKS

#endif

Wszystko zakomentowac w taki sposób

//#define //ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER

//#ifdef //ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER

// #define //DISABLE_WOLFMAN_ON_CREATE

//#define //USE_MOB_BLEEDING_AS_POISON

//#define //USE_MOB_CLAW_AS_DAGGER

// #define //USE_ITEM_BLEEDING_AS_POISON

// #define //USE_ITEM_CLAW_AS_DAGGER

//#define USE_WOLFMAN_STONES

//#define USE_WOLFMAN_BOOKS

//#endif

Przekompilowac game i db i podmienić na serwerze

To samo w source bin i podmienić plik exe

Opublikowano
  • Autor

w martysamie akurat działało to wspaniale i zakomentowanie zamykało temat, ja podjąłem się zadania doprowadzenia plików Santana do stanu nadającego się do gry i tam już to tak fajnie nie działa

Opublikowano
  • Rozwiązanie
Godzinę temu, Gargamel napisał(a):

w martysamie akurat działało to wspaniale i zakomentowanie zamykało temat, ja podjąłem się zadania doprowadzenia plików Santana do stanu nadającego się do gry i tam już to tak fajnie nie działa

Wyszukaj ID kamieni dusz likana w source i zakomentuj

Opublikowano
  • Autor
3 godziny temu, MalikOo napisał(a):

Wyszukaj ID kamieni dusz likana w source i zakomentuj

Zakomentowanie czegokolwiek w service.h kończy się wykrzaczeniem kompilacji

Opublikowano
3 minuty temu, Gargamel napisał(a):

Zakomentowanie czegokolwiek w service.h kończy się wykrzaczeniem kompilacji

No to patrz co ci wypluwa za błędy i to też komentuj/poprawiaj. Nikt nie wróży, bez błędu nikt nie jest w stanie pomóc.

  • Sevence zablokował(a) ten temat
  • Sevence odblokował(a) ten temat
Opublikowano
  • Autor

Zakomentowano definicję rasy MAIN_RACE_WOLFMAN_M w pliku char.h

Zakomentowano kod związany z umiejętnościami likana w char_skill.cpp

Dla ksiąg umiejętności:

Zakomentowano funkcję LearnSkillByBook w char_skill.cpp

Zakomentowano funkcję LearnGrandMasterSkill w char_skill.cpp

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Problem z usunięciem wilkołaka
  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.