Opublikowano 15 Października 20231 r Cześć, Dokonałem zmiany w sposobie odczytywania plików tekstowych 'locale' – teraz dane będą pobierane bezpośrednio z klienta gry, a nie, jak wcześniej, z serwera. Wszystkie komunikaty oraz treści zadań i pytań w quizie OX będą teraz ładowane z klienta gry przy użyciu specjalnych identyfikatorów. Zmiana dotyczy plików: locale_string.txt locale_quest.txt locale_quiz.txt Dla każdego pliku jest odpowiedni identyfikator: [LS;id] - locale_string [LC;id] - locale quest [LOX;id] - locale_quiz Przykład użycia: Komunikat w źródle gry: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Komunikat w kliencie gry plik locale_string.txt: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.h' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonLocaleManager.cpp' ➕ Utwórz nowy plik 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonLocaleManager.h' ➕ Utwórz nowy plik 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'EterBase-> FileLoader.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❌ Usuń: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Pliki komunikatów z oficjalnego klienta gry: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 4 Listopada 20231 r Autor @Bamboo Dla twórców planujących międzynarodowe serwery jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ umożliwia im przechowywanie plików językowych dla interfejsów, dialogów misji, komunikatów serwerowych itp. w jednym, łatwo dostępnym miejscu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.