Dokonałem zmiany w sposobie odczytywania plików tekstowych 'locale' – teraz dane będą pobierane bezpośrednio z klienta gry, a nie, jak wcześniej, z serwera. Wszystkie komunikaty oraz treści zadań i pytań w quizie OX będą teraz ładowane z klienta gry przy użyciu specjalnych identyfikatorów.
Cześć,
Dokonałem zmiany w sposobie odczytywania plików tekstowych 'locale' – teraz dane będą pobierane bezpośrednio z klienta gry, a nie, jak wcześniej, z serwera. Wszystkie komunikaty oraz treści zadań i pytań w quizie OX będą teraz ładowane z klienta gry przy użyciu specjalnych identyfikatorów.
Zmiana dotyczy plików:
Dla każdego pliku jest odpowiedni identyfikator:
Przykład użycia:
Komunikat w źródle gry:
Komunikat w kliencie gry plik locale_string.txt:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.cpp'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.h'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonLocaleManager.cpp'
➕ Utwórz nowy plik
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonLocaleManager.h'
➕ Utwórz nowy plik
📁 Lokalizacja pliku: 'EterBase-> FileLoader.cpp'
🔍 Szukaj:
❌ Usuń:
Pliki komunikatów z oficjalnego klienta gry: