Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć,

 

Dokonałem zmiany w sposobie odczytywania plików tekstowych 'locale' – teraz dane będą pobierane bezpośrednio z klienta gry, a nie, jak wcześniej, z serwera. Wszystkie komunikaty oraz treści zadań i pytań w quizie OX będą teraz ładowane z klienta gry przy użyciu specjalnych identyfikatorów.

 

Zmiana dotyczy plików:

  • locale_string.txt
  • locale_quest.txt
  • locale_quiz.txt

 

Dla każdego pliku jest odpowiedni identyfikator:

  • [LS;id] - locale_string
  • [LC;id] - locale quest
  • [LOX;id] - locale_quiz

 

Przykład użycia:

Komunikat w źródle gry:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Komunikat w kliencie gry plik locale_string.txt:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.ab41261afa9fae7df6b6108419b1f031.png

 

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.8bab29b46fa2116fb431c57698b5bf05.png

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.9f82b16faf962b7f0e3107904fdcb7cb.png

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.b26132554b74d5331d4241ed88efd68c.png

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.cpp'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.84a11d101150cc83bef71a0ab74f66ab.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.c8dc08b97b900379c20725e1f57b626f.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.a34ad77f31686670a7f6466cf9b2e247.png

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.h'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.a944fdc71172d0902ecd310836ef8d25.png

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.2afea408575ce89d017b973bc5dc2995.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.322c06abafd2528469aacd2d5231766d.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.179ac95d852c1e2762e13bab73acea47.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.1fb32088449d0307418931d51be4afda.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.b9d31d0c1374cc3bc6f6451687a94785.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.fbf50b54800d9a3cd17292d067ea3de4.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.2b366bef212abfc96f21116fce0b5d4e.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.22d2e3c0b5ede3f5716a31fc14dadcf7.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.7f5d5f296d09f9494993f32bbf0fd639.png

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.bd85da67c4cc1ebc626266b149c6974e.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.6f7965ee46b34862d25f5edba14d858d.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonLocaleManager.cpp'

 

Utwórz nowy plik

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonLocaleManager.h'

 

Utwórz nowy plik

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'EterBase-> FileLoader.cpp'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Pliki komunikatów z oficjalnego klienta gry:

🔐 Ukryta Treść 🔐
🔐 Ukryta Treść 🔐
🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Mocna zmiana!

Opublikowano

okey lets go

Opublikowano

Wow 😮 Nie no szacun

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Szacun :D, Zastanawia mnie tylko czy warto to było przerabiać ? 😄

Opublikowano
  • Autor

@Bamboo Dla twórców planujących międzynarodowe serwery jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ umożliwia im przechowywanie plików językowych dla interfejsów, dialogów misji, komunikatów serwerowych itp. w jednym, łatwo dostępnym miejscu.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

przyda się! 🙂

Opublikowano

Oj będzie zabawy...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...