Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Cześć, napisałem sobie system Juki Konne. System działa na zasadzie dodatkowego ekwipunku, jakie macie zdanie o takim systemie. Jest przydatny, czy już lepiej standardowe dodatkowe EQ?

  • Osobna tabelka w player -> inventory_horse

  • Możliwość przechowywania przedmiotów, tylko o ustalonym typie

  • Oparte na ccache

image.png

Edytowane przez Malik

Opublikowano

Podobnie jak w BDO, ale wydaje mi się, że to bardziej pod harda by pasowało niż na easy/medium. Idziesz np dropic do v2 i oprócz zwykłego masz jeszcze ten ekwipunek na drop. Można dodać coś w stylu konfiguracji utraty części itemów jeśli koń zdechnie, czy np szybsze zużycie staminy u konia albo zmniejszenie prędkości poruszania się czy bicia. Ogólnie ciekawy system

Opublikowano
  • Autor
13 minut temu, KoYGeR napisał(a):

Wskazówki:

  • Przedmioty powinny być trzymane w tabeli item (nowe window)

  • Hardcodowanie danych to też nie jest dobra praktyka

Poza tym spoko

Czyli dla bezpieczeństwa kodu i systemu. Przepisze sobie pod już istniejącą tabelę item tak jak jest w przypadku dodatkowego EQ

Czyli co lepiej po vnum lecieć? Myślałem, że po subtype jak polecę będzie optymalnie

Edytowane przez Malik

Opublikowano
42 minuty temu, Malik napisał(a):

Czyli dla bezpieczeństwa kodu i systemu. Przepisze sobie pod już istniejącą tabelę item tak jak jest w przypadku dodatkowego EQ

Czyli co lepiej po vnum lecieć? Myślałem, że po subtype jak polecę będzie optymalnie

Chodzi o to żeby wybór przedmiotów, które były możliwe do włożenia do tego ekwipunku nie były ustawiane w kodzie, bo wtedy przy każdej zmianie musisz kompilować kod

Opublikowano

wszystko spoko, eq jak eq - zwykłe czy jakieś nowe nie ma to dla graczy znaczenia póki im miejsca starcza i nie jest przekombinowane

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...