Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Siemka, próbuje postawić serwer metina na vps od webh na freeBSD 13 ZFS, robię wszystko jak z poradnika na tym forum, jedyny problem jest taki, że nie da się pobrać mySQL 5.6 lub 5.7 więc zainstalowałem 8.0, po wykonaniu wszystkich kroków, zmiany IP w serverinfo w kliencie i odpaleniu channeli w metinie żadne się nie odpalają ;/

Byłby ktoś skłonny pomóc?

Opublikowano
  • Autor
2 godziny temu, Januszek napisał(a):

Pierwsza zasada - sysser !
Podeślij logi z sysser co ci tam pluje

Głupie pytanie może ale jestem laikiem i pierwszy raz coś takiego robię, gdzie znajdę sysser? wywołać go w maszynie czy otworzyć w plikach?

Opublikowano
1 minutę temu, disabledpeek napisał(a):

Głupie pytanie może ale jestem laikiem i pierwszy raz coś takiego robię, gdzie znajdę sysser? wywołać go w maszynie czy otworzyć w plikach?

Zależy na jakich plikach pracujesz np na martysamie to w WinSCP wchodzisz w usr/home/main/srv/
i np. masz folder db, chan, auth ( w tym folderach znajduje sie sysser i otwórz )

Opublikowano
19 minut temu, Januszek napisał(a):

np na martysamie to w WinSCP wchodzisz w usr/home/main/srv/

chyba tylko na twoim wycieku XD
Marty możesz sobie dać w dowolny miejscu, nawet w katalogu głównym tak jak wszystkie inne pliki XD

24 minuty temu, disabledpeek napisał(a):

Jak masz paczke z plikami to sprawdz nazwe folderu gdzie znajduja sie pliki serwerowe, potem po nazwie sobie poszukaj u siebie przez winspc przykladowo a reszta to to co wyzej Janush napisał "masz folder db, chan, auth ( w tym folderach znajduje sie sysser i otwórz )"

Edytowane przez ARK

Opublikowano
  • Autor
49 minut temu, Malik napisał(a):

I w syserr nic nie masz? od kanałów,game,db? Odpaliłeś serwer ?

Tak, odpalałem pare razy i w syserr cały czas jest to samo, jak postawiłem serwer na virtualboxie to normalnie wszystko śmigało, a tutaj próbuję już któryś raz i dalej channele w kliencie nie są włączone mimo że w konsoli wystartowały normalnie