Opublikowano 20 godzin temu20 godz Siemka, próbuje postawić serwer metina na vps od webh na freeBSD 13 ZFS, robię wszystko jak z poradnika na tym forum, jedyny problem jest taki, że nie da się pobrać mySQL 5.6 lub 5.7 więc zainstalowałem 8.0, po wykonaniu wszystkich kroków, zmiany IP w serverinfo w kliencie i odpaleniu channeli w metinie żadne się nie odpalają ;/Byłby ktoś skłonny pomóc?
Opublikowano 17 godzin temu17 godz Autor 2 godziny temu, Januszek napisał(a):Pierwsza zasada - sysser !Podeślij logi z sysser co ci tam plujeGłupie pytanie może ale jestem laikiem i pierwszy raz coś takiego robię, gdzie znajdę sysser? wywołać go w maszynie czy otworzyć w plikach?
Opublikowano 17 godzin temu17 godz 1 minutę temu, disabledpeek napisał(a):Głupie pytanie może ale jestem laikiem i pierwszy raz coś takiego robię, gdzie znajdę sysser? wywołać go w maszynie czy otworzyć w plikach?Zależy na jakich plikach pracujesz np na martysamie to w WinSCP wchodzisz w usr/home/main/srv/ i np. masz folder db, chan, auth ( w tym folderach znajduje sie sysser i otwórz )
Opublikowano 16 godzin temu16 godz 19 minut temu, Januszek napisał(a):np na martysamie to w WinSCP wchodzisz w usr/home/main/srv/chyba tylko na twoim wycieku XDMarty możesz sobie dać w dowolny miejscu, nawet w katalogu głównym tak jak wszystkie inne pliki XD 24 minuty temu, disabledpeek napisał(a):Głupie pytanie może ale jestem laikiem i pierwszy raz coś takiego robię, gdzie znajdę sysser? wywołać go w maszynie czy otworzyć w plikach?Jak masz paczke z plikami to sprawdz nazwe folderu gdzie znajduja sie pliki serwerowe, potem po nazwie sobie poszukaj u siebie przez winspc przykladowo a reszta to to co wyzej Janush napisał "masz folder db, chan, auth ( w tym folderach znajduje sie sysser i otwórz )" Edytowane 16 godzin temu16 godz przez ARK
Opublikowano 15 godzin temu15 godz 40 minut temu, disabledpeek napisał(a):Udało się znaleźć, tak to wygląda Wpisz w konsoli ps i wyślij screena