Opublikowano 19 Maja19 Maj Witam. Czy można jakoś sprytnie podpiąć w bince efekt (wizualny) do afektu o danym identyfikatorze? Ktoś może wie, w obrębie jakich plików szukać-działac? (͡• ͜໒ ͡• )
Opublikowano 19 Maja19 Maj playersettingsmodule ew binka też Effect możesz podpiąć pod co chcesz, kwestia umiejętności
Opublikowano 20 Maja20 Maj Autor Bije na alarm ! Potrzebuje zaczerpnąć informacji. Zaraz wszystkie wlosy wyrwe. Jak w tym przypadku (efektów) dziala komunikacja srv<->bin<->client. Serwer wysyla za kazdym razem specjalny pakiet z informacją o nowym efekcie ktory binka attachuje i deattachuje jesli efekt sie skoncnzyl (przyklad aktywacja i zgasniecie skila). Czy tam jest podzielona logika na skile osobno (jako odrebny mechanizm) i efekty typu swiecenie zbroi/efekt mikstur itp)? Zaraz mnie szlak trafi 🥵 (Skad binka uzyskuje informacje do zarzadzania stanem efektów !!!! Funkcja __AttachEffect wywoluje sie za kazdym razem gdy napotka zmiane np. gracz rzuca skila/zmienia zbroje/zaczyna chodzic. ale co ją trigeruje? Pakiet z servera?)
Opublikowano 20 Maja20 Maj Autor @Update -> Rozwiązałem kwestie bypassem ostatecznym. Mozna zamknac (i tak raczej nikt na to nie odpowie bo malo kto wie o co chodzi a kto wie to mu sie nie bedzie chcialo rozpisywac bo to nie temat na 5minut)