Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Witam. Czy można jakoś sprytnie podpiąć w bince efekt (wizualny) do afektu o danym identyfikatorze? Ktoś może wie, w obrębie jakich plików szukać-działac? (͡• ͜໒ ͡• )

Opublikowano
  • Autor

Bije na alarm ! Potrzebuje zaczerpnąć informacji. Zaraz wszystkie wlosy wyrwe. Jak w tym przypadku (efektów) dziala komunikacja srv<->bin<->client. Serwer wysyla za kazdym razem specjalny pakiet z informacją o nowym efekcie ktory binka attachuje i deattachuje jesli efekt sie skoncnzyl (przyklad aktywacja i zgasniecie skila). Czy tam jest podzielona logika na skile osobno (jako odrebny mechanizm) i efekty typu swiecenie zbroi/efekt mikstur itp)? Zaraz mnie szlak trafi 🥵 (Skad binka uzyskuje informacje do zarzadzania stanem efektów !!!! Funkcja __AttachEffect wywoluje sie za kazdym razem gdy napotka zmiane np. gracz rzuca skila/zmienia zbroje/zaczyna chodzic. ale co ją trigeruje? Pakiet z servera?)

Opublikowano
  • Autor

@Update -> Rozwiązałem kwestie bypassem ostatecznym. Mozna zamknac (i tak raczej nikt na to nie odpowie bo malo kto wie o co chodzi a kto wie to mu sie nie bedzie chcialo rozpisywac bo to nie temat na 5minut)

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.