Skocz do zawartości
Dnia 29.06 usuwamy dział 'Płatne Zlecenia' zalecamy przejście na Marketplace

Featured Replies

Opublikowano

Śmiechy śmiechami, wybory wyborami ale gdzie to się ustawia?

IMG_20250521_085830.png

W playersettingmodule są wypisane skille, gdy przestawiam 0 na koniec to nie zmienia zupełnie nic.

W uiscript/characterwindow.py tam jest tylko samo okno bez ikon przypisanych na X I Y.

Rozwiązane przez ouiai

Przejdź do rozwiązania
Opublikowano
  • Rozwiązanie
def DefineSkillIndexDict():

pokaz jak masz zrobiony SKILL_INDEX_DICT

SKILL_INDEX_DICT = {

Tam przypisujesz na ktorym indexie masz miec skila (jesli dasz 0 to na danym miejscu nie bedzie niczego, jesli chcesz zeby skill byl pierwszy ustawiasz jego id na pierwszym elemencie). Wzgledem indexu (kolejnosci) na danym slocie bedzie dany skill.

Przyklad
Playersetingmodule

"SUPPORT" : (1, 2, 0, 4, 3, 0, 5, 6, 7, 9, 8, 11, 10),

(W zaleznosci od plikow (ile masz rzędów pasywek 2 lub 3) obiekt ma w sobie 12 lub 18 indexów które leca od początku do konca rzędami (koncowe indexy nie musisz zapelnaic 0 bo domyslnie je uzupelni pustymi)
Na przykladzie powyzej mialbys cos takiego:

[1] [2 ] [puste ] [4 ] [3 ] [puste ]
[5 ] [6 ] [ 7] [9 ] [8 ] [11 ]
[10 ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]


Jeszcze w pliku uicharacter musisz dodac te swoje skile zeby móc tam w playersettingmodule zarządzac ich kolejnością (poprawnie wyswietlac)

SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [



Chyba latwiej sie nie da wytlumaczyc :D:DD poradnik jak dla kompletnego Laika @mrvns

Edytowane przez ouiai

Opublikowano
  • Autor

@ouiai Czy coś spartoliłem w tak krótkim kodzie?

obraz.png

1 Trzystronne Cięcie

2 Wir Miecza

3 Berserk

4 Aura Miecza

5 Szarża

16 Duchowe Uderzenie

17 Walnięcie

18 Tąpnięcie

19 Silne Ciało

20 Uderzenie Miecza

31 Zasadzka

32 Szybki Atak

33 Wirujący Sztylet ->

Dodany nadmiarowo nie zmienia zupełnie nic, cały czas ta dwójka jest niewidoczna w tym przypadku to jest id 17 i 18. Bazowo tam są ikonki języków królestw ale w rozpisce ich nie mam dodanych.

playersettingmodule.py

def DefineSkillIndexDict():
	global NEW_678TH_SKILL_ENABLE
	global SKILL_INDEX_DICT
	
	NEW_678TH_SKILL_ENABLE = localeInfo.IsYMIR()
	if NEW_678TH_SKILL_ENABLE:
		SKILL_INDEX_DICT = {
			JOB_WARRIOR : { 
				1 : (1, 2, 3, 4, 5, 6, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				2 : (16, 17, 18, 19, 20, 21, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_ASSASSIN : { 
				1 : (31, 32, 33, 34, 35, 36, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				2 : (46, 47, 48, 49, 50, 51, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SURA : { 
				1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SHAMAN : { 
				1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
		}
	else:
		SKILL_INDEX_DICT = {
			JOB_WARRIOR : { 
				1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_ASSASSIN : { 
				1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SURA : { 
				1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SHAMAN : { 
				1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
		}
if localeInfo.IsYMIR():
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33]
	if not localeInfo.IsCHEONMA():
		HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True 
		#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
		SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33]
elif localeInfo.IsJAPAN() or   (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"):
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True	
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33]
else:
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True

Opublikowano
5 godzin temu, ExoCarossa napisał(a):

@ouiai Czy coś spartoliłem w tak krótkim kodzie?

obraz.png

1 Trzystronne Cięcie

2 Wir Miecza

3 Berserk

4 Aura Miecza

5 Szarża

16 Duchowe Uderzenie

17 Walnięcie

18 Tąpnięcie

19 Silne Ciało

20 Uderzenie Miecza

31 Zasadzka

32 Szybki Atak

33 Wirujący Sztylet ->

Dodany nadmiarowo nie zmienia zupełnie nic, cały czas ta dwójka jest niewidoczna w tym przypadku to jest id 17 i 18. Bazowo tam są ikonki języków królestw ale w rozpisce ich nie mam dodanych.

playersettingmodule.py

def DefineSkillIndexDict():
	global NEW_678TH_SKILL_ENABLE
	global SKILL_INDEX_DICT
	
	NEW_678TH_SKILL_ENABLE = localeInfo.IsYMIR()
	if NEW_678TH_SKILL_ENABLE:
		SKILL_INDEX_DICT = {
			JOB_WARRIOR : { 
				1 : (1, 2, 3, 4, 5, 6, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				2 : (16, 17, 18, 19, 20, 21, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_ASSASSIN : { 
				1 : (31, 32, 33, 34, 35, 36, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				2 : (46, 47, 48, 49, 50, 51, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SURA : { 
				1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SHAMAN : { 
				1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
		}
	else:
		SKILL_INDEX_DICT = {
			JOB_WARRIOR : { 
				1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_ASSASSIN : { 
				1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SURA : { 
				1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
			JOB_SHAMAN : { 
				1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
				"SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33),
			},
		}
if localeInfo.IsYMIR():
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33]
	if not localeInfo.IsCHEONMA():
		HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True 
		#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
		SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33]
elif localeInfo.IsJAPAN() or   (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"):
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True	
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33]
else:
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True

a masz wszystkie skille na 0 lv?

  • Sevence zablokował(a) ten temat
  • Januszek odblokował(a) ten temat