Opublikowano 21 Maja21 Maj Śmiechy śmiechami, wybory wyborami ale gdzie to się ustawia? W playersettingmodule są wypisane skille, gdy przestawiam 0 na koniec to nie zmienia zupełnie nic.W uiscript/characterwindow.py tam jest tylko samo okno bez ikon przypisanych na X I Y.
Opublikowano 21 Maja21 Maj Rozwiązanie def DefineSkillIndexDict():pokaz jak masz zrobiony SKILL_INDEX_DICTSKILL_INDEX_DICT = {Tam przypisujesz na ktorym indexie masz miec skila (jesli dasz 0 to na danym miejscu nie bedzie niczego, jesli chcesz zeby skill byl pierwszy ustawiasz jego id na pierwszym elemencie). Wzgledem indexu (kolejnosci) na danym slocie bedzie dany skill. PrzykladPlayersetingmodule"SUPPORT" : (1, 2, 0, 4, 3, 0, 5, 6, 7, 9, 8, 11, 10),(W zaleznosci od plikow (ile masz rzędów pasywek 2 lub 3) obiekt ma w sobie 12 lub 18 indexów które leca od początku do konca rzędami (koncowe indexy nie musisz zapelnaic 0 bo domyslnie je uzupelni pustymi)Na przykladzie powyzej mialbys cos takiego:[1] [2 ] [puste ] [4 ] [3 ] [puste ][5 ] [6 ] [ 7] [9 ] [8 ] [11 ][10 ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]Jeszcze w pliku uicharacter musisz dodac te swoje skile zeby móc tam w playersettingmodule zarządzac ich kolejnością (poprawnie wyswietlac)SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [Chyba latwiej sie nie da wytlumaczyc :D:DD poradnik jak dla kompletnego Laika @mrvns Edytowane 21 Maja21 Maj przez ouiai
Opublikowano 21 Maja21 Maj Uważaj z przesuwaniem skilli konia, jak nie masz stosownej poprawki wyprodukowanej przez m.in. Thorka to mogą nie działać c:
Opublikowano 21 Maja21 Maj Autor @ouiai Czy coś spartoliłem w tak krótkim kodzie? 1 Trzystronne Cięcie2 Wir Miecza3 Berserk4 Aura Miecza5 Szarża16 Duchowe Uderzenie17 Walnięcie18 Tąpnięcie19 Silne Ciało20 Uderzenie Miecza31 Zasadzka32 Szybki Atak33 Wirujący Sztylet -> Dodany nadmiarowo nie zmienia zupełnie nic, cały czas ta dwójka jest niewidoczna w tym przypadku to jest id 17 i 18. Bazowo tam są ikonki języków królestw ale w rozpisce ich nie mam dodanych.playersettingmodule.pydef DefineSkillIndexDict(): global NEW_678TH_SKILL_ENABLE global SKILL_INDEX_DICT NEW_678TH_SKILL_ENABLE = localeInfo.IsYMIR() if NEW_678TH_SKILL_ENABLE: SKILL_INDEX_DICT = { JOB_WARRIOR : { 1 : (1, 2, 3, 4, 5, 6, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (16, 17, 18, 19, 20, 21, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_ASSASSIN : { 1 : (31, 32, 33, 34, 35, 36, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 2 : (46, 47, 48, 49, 50, 51, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SURA : { 1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SHAMAN : { 1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, } else: SKILL_INDEX_DICT = { JOB_WARRIOR : { 1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_ASSASSIN : { 1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SURA : { 1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SHAMAN : { 1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, }uicharacter.pyif localeInfo.IsYMIR(): #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33] if not localeInfo.IsCHEONMA(): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33] elif localeInfo.IsJAPAN() or (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33] else: HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True
Opublikowano 22 Maja22 Maj 5 godzin temu, ExoCarossa napisał(a):@ouiai Czy coś spartoliłem w tak krótkim kodzie?1 Trzystronne Cięcie2 Wir Miecza3 Berserk4 Aura Miecza5 Szarża16 Duchowe Uderzenie17 Walnięcie18 Tąpnięcie19 Silne Ciało20 Uderzenie Miecza31 Zasadzka32 Szybki Atak33 Wirujący Sztylet ->Dodany nadmiarowo nie zmienia zupełnie nic, cały czas ta dwójka jest niewidoczna w tym przypadku to jest id 17 i 18. Bazowo tam są ikonki języków królestw ale w rozpisce ich nie mam dodanych.playersettingmodule.pydef DefineSkillIndexDict(): global NEW_678TH_SKILL_ENABLE global SKILL_INDEX_DICT NEW_678TH_SKILL_ENABLE = localeInfo.IsYMIR() if NEW_678TH_SKILL_ENABLE: SKILL_INDEX_DICT = { JOB_WARRIOR : { 1 : (1, 2, 3, 4, 5, 6, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (16, 17, 18, 19, 20, 21, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_ASSASSIN : { 1 : (31, 32, 33, 34, 35, 36, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 2 : (46, 47, 48, 49, 50, 51, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SURA : { 1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SHAMAN : { 1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, } else: SKILL_INDEX_DICT = { JOB_WARRIOR : { 1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_ASSASSIN : { 1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), 2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SURA : { 1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, JOB_SHAMAN : { 1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), 2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,), "SUPPORT" : (1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33), }, }uicharacter.pyif localeInfo.IsYMIR(): #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33] if not localeInfo.IsCHEONMA(): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33] elif localeInfo.IsJAPAN() or (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [1, 2, 3, 4, 5, 16, 17, 18, 19, 20, 31, 32, 33] else: HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = Truea masz wszystkie skille na 0 lv?