Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Mogę zarzucić pomysłem: w game masz taką funkcje

def __BuildKeyDict(self):
...
onPressKeyDict[app.DIK_P]			= lambda : self.DelPoly()
...

i od tego momentu możesz to zrobić na kilka sposobów
1. Stworzyć pakiet + cała obsługę pakietu i wywołać funkcje binki w cliencie

def DelPoly(self):
		player.DelPoly()

  1. Stworzyć sobie komendę w source game i wywołać ją z poziomu clienta w taki sposób:

    net.SendChatPacket("/delpoly")


    Pewnie jest milion innych lepszych sposobów, daje przykład jak ja bym do tego podszedł :)

Edytowane przez theblabil

Opublikowano
9 godzin temu, theblabil napisał(a):

Mogę zarzucić pomysłem: w game masz taką funkcje

def __BuildKeyDict(self):
...
onPressKeyDict[app.DIK_P]			= lambda : self.DelPoly()
...

i od tego momentu możesz to zrobić na kilka sposobów
1. Stworzyć pakiet + cała obsługę pakietu i wywołać funkcje binki w cliencie

def DelPoly(self):
		player.DelPoly()

  1. Stworzyć sobie komendę w source game i wywołać ją z poziomu clienta w taki sposób:

    net.SendChatPacket("/delpoly")


    Pewnie jest milion innych lepszych sposobów, daje przykład jak ja bym do tego podszedł :)

odrobine można to skrócić, heh

def __BuildKeyDict(self):
...
onPressKeyDict[app.DIK_P]			= lambda : net.SendChatPacket("/delpoly")
...
Opublikowano
13 godzin temu, mrvns napisał(a):

odrobine można to skrócić, heh

def __BuildKeyDict(self):
...
onPressKeyDict[app.DIK_P]			= lambda : net.SendChatPacket("/delpoly")
...

prawda, ale ja mam takie uposledzenie ze wole miec dedykowane funkcje pod takie rzeczy

Opublikowano
14 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

A pod Item? Będąc na poli, gdy użyjemy marmurka to wyjdziemy z przemiany.

No oczywiście że się da - musisz tylko dobrze to logicznie napisać
szukaj w char_item.cpp

Opublikowano
4 godziny temu, ExoCarossa napisał(a):

A pod Item? Będąc na poli, gdy użyjemy marmurka to wyjdziemy z przemiany.

Powinno działać xD

	switch (item->GetVnum())
	{
		case 70104 :
		case 70105 :
		case 70106 :
		case 70107 :
		case 71093 :
			{
			// To dodajesz
			if (IsPolymorphed())
			{
				SetPolymorph(0);
				RemoveAffect(AFFECT_POLYMORPH);
				ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Polimorfia usunieta");
				return;
			}
			// To dodajesz

			sys_log(0, "USE_POLYMORPH_BALL PID(%d) vnum(%d)", GetPlayerID(), dwVnum);
Opublikowano
  • Autor
W dniu 21.05.2025 o 21:29, mrvns napisał(a):

odrobine można to skrócić, heh

def __BuildKeyDict(self):
...
onPressKeyDict[app.DIK_P]			= lambda : net.SendChatPacket("/delpoly")
...

Dzięki bardzo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...