Opublikowano 21 Maja21 Maj Cześć. Mógłby ktoś podrzucić jak zrobić wychodzenie z poli pod dany przycisk np "P"
Opublikowano 21 Maja21 Maj Mogę zarzucić pomysłem: w game masz taką funkcjedef __BuildKeyDict(self): ... onPressKeyDict[app.DIK_P] = lambda : self.DelPoly() ...i od tego momentu możesz to zrobić na kilka sposobów 1. Stworzyć pakiet + cała obsługę pakietu i wywołać funkcje binki w clienciedef DelPoly(self): player.DelPoly()Stworzyć sobie komendę w source game i wywołać ją z poziomu clienta w taki sposób:net.SendChatPacket("/delpoly")Pewnie jest milion innych lepszych sposobów, daje przykład jak ja bym do tego podszedł :) Edytowane 21 Maja21 Maj przez theblabil
Opublikowano 21 Maja21 Maj 9 godzin temu, theblabil napisał(a):Mogę zarzucić pomysłem: w game masz taką funkcjedef __BuildKeyDict(self): ... onPressKeyDict[app.DIK_P] = lambda : self.DelPoly() ...i od tego momentu możesz to zrobić na kilka sposobów 1. Stworzyć pakiet + cała obsługę pakietu i wywołać funkcje binki w clienciedef DelPoly(self): player.DelPoly()Stworzyć sobie komendę w source game i wywołać ją z poziomu clienta w taki sposób:net.SendChatPacket("/delpoly")Pewnie jest milion innych lepszych sposobów, daje przykład jak ja bym do tego podszedł :)odrobine można to skrócić, hehdef __BuildKeyDict(self): ... onPressKeyDict[app.DIK_P] = lambda : net.SendChatPacket("/delpoly") ...
Opublikowano 22 Maja22 Maj 13 godzin temu, mrvns napisał(a):odrobine można to skrócić, hehdef __BuildKeyDict(self): ... onPressKeyDict[app.DIK_P] = lambda : net.SendChatPacket("/delpoly") ...prawda, ale ja mam takie uposledzenie ze wole miec dedykowane funkcje pod takie rzeczy
Opublikowano 22 Maja22 Maj 14 minut temu, ExoCarossa napisał(a):A pod Item? Będąc na poli, gdy użyjemy marmurka to wyjdziemy z przemiany.No oczywiście że się da - musisz tylko dobrze to logicznie napisaćszukaj w char_item.cpp
Opublikowano 22 Maja22 Maj 4 godziny temu, ExoCarossa napisał(a):A pod Item? Będąc na poli, gdy użyjemy marmurka to wyjdziemy z przemiany.Powinno działać xD switch (item->GetVnum()) { case 70104 : case 70105 : case 70106 : case 70107 : case 71093 : { // To dodajesz if (IsPolymorphed()) { SetPolymorph(0); RemoveAffect(AFFECT_POLYMORPH); ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Polimorfia usunieta"); return; } // To dodajesz sys_log(0, "USE_POLYMORPH_BALL PID(%d) vnum(%d)", GetPlayerID(), dwVnum);
Opublikowano 23 Maja23 Maj Autor W dniu 21.05.2025 o 21:29, mrvns napisał(a):odrobine można to skrócić, hehdef __BuildKeyDict(self): ... onPressKeyDict[app.DIK_P] = lambda : net.SendChatPacket("/delpoly") ...Dzięki bardzo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.