Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Gdy mam wypisane wszystkie stare które chce mieć w oknie + nowe.

Brakuje tutaj widoczności pasywek o ID: 171, 172 178, 179, 180

obraz.png

Ikony wiem że działają, usuwając kilka wpisów umiejętności przesuwają się (CAŁY CZAS ZOSTAWIAJĄC DZIURĘ) ale widać ikonki.
"SUPPORT" : (121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, ),

uicharacter.py

if localeInfo.IsYMIR():
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
	if not localeInfo.IsCHEONMA():
		HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True 
		#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
		SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
elif localeInfo.IsJAPAN() or   (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"):
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True	
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
else:
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True

skill_proto

170	Zielarstwo	0	1	10	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
171	Alchemik	0	1	10	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
172	Kowalstwo	0	1	10	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
173	Bossologia	0	1	10	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
174	Metinologia	0	1	10	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
175	Potworologia	0	1	40	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
176	Złodziejstwo	0	1	40	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
177	Tytan	0	1	40	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
178	Ludobójca	0	1	40	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
179	Podróżnik	0	1	40	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0
180	Krajoznawca	0	1	40	0	NONE			10+1000*k					DISABLE_BY_POINT_UP	YMIR	NONE			YMIR					0	0	NORMAL	0	1	1000	0

skilldesc.txt

170	SUPPORT	Zielarstwo			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_flower	 								
171	SUPPORT	Alchemik			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_dragon_fist	 				
172	SUPPORT	Kowalstwo			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_anvil	 				
173	SUPPORT	Bossologia			Opis umiejętności.				CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_boxx	 	
174	SUPPORT	Metinologia			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_metin	 
175	SUPPORT	Potworologia			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_dragon_claw	 			
176	SUPPORT	Złodziejstwo			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_staler
177	SUPPORT	Tytan			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_dragon_live	 								
178	SUPPORT	Ludobójca			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_genocide	 								
179	SUPPORT	Podróżnik			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_berseaker	 								
180	SUPPORT	Krajoznawca			Opis umiejętności.					CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE		passive_skills_shield	 			

skilltable.txt

170	Zielarstwo		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
171	Alchemik		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
172	Kowalstwo		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
173	Bossologia		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
174	Metinologia		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
175	Potworologia	0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
176	Złodziejstwo	0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
177	Tytan			0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
178	Ludobójca		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
179	Podróżnik		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0
180	Krajoznawca		0	1	1	0	NONE								DISABLE_BY_POINT_UP		NONE				0	0	NORMAL	0	1	0	0

Za pomoc dziękuję! W starych tematach znalazłem coś na mpc ale brak możliwości podejrzenia kodu który ktoś kazał zmienić/usunąć.

Edytowane przez ExoCarossa

Rozwiązane przez luki3507

Przejdź do rozwiązania
Opublikowano

wyszukaj

if localeInfo.IsYMIR():
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
	if not localeInfo.IsCHEONMA():
		HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True 
		#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
		SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
elif localeInfo.IsJAPAN() or   (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"):
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True	
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
else:
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True

podmień na to

SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True

Opublikowano
  • Autor
2 godziny temu, luki3507 napisał(a):

wyszukaj

if localeInfo.IsYMIR():
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
	if not localeInfo.IsCHEONMA():
		HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True 
		#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142]
		SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
elif localeInfo.IsJAPAN() or   (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"):
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True	
	#SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140]
	SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
else:
	HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True

podmień na to

SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180]
HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True

Nic, dalej to samo tak jak było.

Opublikowano
  • Rozwiązanie
29 minut temu, ExoCarossa napisał(a):
## Language Skill
if 0 != empire:
	languageSkillList = []
	for i in xrange(3):
		if (i+1) != empire:
			languageSkillList.append(player.SKILL_INDEX_LANGUAGE1+i)
	for i in xrange(len(languageSkillList)):
		player.SetSkill(107+i, languageSkillList[i])


wyrzuć to z kodu lub zrób z tego komentarz

Opublikowano
  • Autor
8 minut temu, luki3507 napisał(a):
## Language Skillif 0 != empire:
	languageSkillList = []
	for i in xrange(3):
		if (i+1) != empire:
			languageSkillList.append(player.SKILL_INDEX_LANGUAGE1+i)
	for i in xrange(len(languageSkillList)):
		player.SetSkill(107+i, languageSkillList[i])


wyrzuć to z kodu lub zrób z tego komentarz

obraz.png

Jesteś przekot, dziękuję.

Po zakomentowaniu frag od języków nie widziałem 3 ostatnich to zwiększyłem wartość z 12 na 18:

class CharacterWindow(ui.ScriptWindow):
	ACTIVE_PAGE_SLOT_COUNT = 8
	SUPPORT_PAGE_SLOT_COUNT = 18

  • Poly zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.