Opublikowano 29 Maja29 Maj Gdy mam wypisane wszystkie stare które chce mieć w oknie + nowe.Brakuje tutaj widoczności pasywek o ID: 171, 172 178, 179, 180playersettingsmodule.pyIkony wiem że działają, usuwając kilka wpisów umiejętności przesuwają się (CAŁY CZAS ZOSTAWIAJĄC DZIURĘ) ale widać ikonki. "SUPPORT" : (121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, ),uicharacter.pyif localeInfo.IsYMIR(): #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] if not localeInfo.IsCHEONMA(): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] elif localeInfo.IsJAPAN() or (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] else: HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = Trueskill_proto170 Zielarstwo 0 1 10 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 171 Alchemik 0 1 10 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 172 Kowalstwo 0 1 10 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 173 Bossologia 0 1 10 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 174 Metinologia 0 1 10 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 175 Potworologia 0 1 40 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 176 Złodziejstwo 0 1 40 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 177 Tytan 0 1 40 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 178 Ludobójca 0 1 40 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 179 Podróżnik 0 1 40 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0 180 Krajoznawca 0 1 40 0 NONE 10+1000*k DISABLE_BY_POINT_UP YMIR NONE YMIR 0 0 NORMAL 0 1 1000 0skilldesc.txt170 SUPPORT Zielarstwo Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_flower 171 SUPPORT Alchemik Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_dragon_fist 172 SUPPORT Kowalstwo Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_anvil 173 SUPPORT Bossologia Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_boxx 174 SUPPORT Metinologia Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_metin 175 SUPPORT Potworologia Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_dragon_claw 176 SUPPORT Złodziejstwo Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_staler 177 SUPPORT Tytan Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_dragon_live 178 SUPPORT Ludobójca Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_genocide 179 SUPPORT Podróżnik Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_berseaker 180 SUPPORT Krajoznawca Opis umiejętności. CANNOT_LEVEL_UP|PASSIVE passive_skills_shield skilltable.txt170 Zielarstwo 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 171 Alchemik 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 172 Kowalstwo 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 173 Bossologia 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 174 Metinologia 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 175 Potworologia 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 176 Złodziejstwo 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 177 Tytan 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 178 Ludobójca 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 179 Podróżnik 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0 180 Krajoznawca 0 1 1 0 NONE DISABLE_BY_POINT_UP NONE 0 0 NORMAL 0 1 0 0Za pomoc dziękuję! W starych tematach znalazłem coś na mpc ale brak możliwości podejrzenia kodu który ktoś kazał zmienić/usunąć. Edytowane 29 Maja29 Maj przez ExoCarossa
Opublikowano 31 Maja31 Maj wyszukajif localeInfo.IsYMIR(): #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] if not localeInfo.IsCHEONMA(): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] elif localeInfo.IsJAPAN() or (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] else: HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = Truepodmień na toSHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True
Opublikowano 1 Czerwca1 Cze Autor 2 godziny temu, luki3507 napisał(a):wyszukajif localeInfo.IsYMIR(): #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] if not localeInfo.IsCHEONMA(): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140,141,142] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] elif localeInfo.IsJAPAN() or (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/ca") and (localeInfo.IsEUROPE() and app.GetLocalePath() != "locale/br"): HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = True #SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 123, 124, 126, 127, 129, 128, 131, 137, 138, 139, 140] SHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] else: HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = Truepodmień na toSHOW_LIMIT_SUPPORT_SKILL_LIST = [121, 122, 124, 129, 130, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180] HIDE_SUPPORT_SKILL_POINT = TrueNic, dalej to samo tak jak było.
Opublikowano 1 Czerwca1 Cze Autor 2 godziny temu, luki3507 napisał(a):Podeślij całe playettingmodule.pyplayersettingmodule.py
Opublikowano 1 Czerwca1 Cze Rozwiązanie 29 minut temu, ExoCarossa napisał(a):playersettingmodule.py## Language Skill if 0 != empire: languageSkillList = [] for i in xrange(3): if (i+1) != empire: languageSkillList.append(player.SKILL_INDEX_LANGUAGE1+i) for i in xrange(len(languageSkillList)): player.SetSkill(107+i, languageSkillList[i])wyrzuć to z kodu lub zrób z tego komentarz
Opublikowano 1 Czerwca1 Cze Autor 8 minut temu, luki3507 napisał(a):## Language Skillif 0 != empire: languageSkillList = [] for i in xrange(3): if (i+1) != empire: languageSkillList.append(player.SKILL_INDEX_LANGUAGE1+i) for i in xrange(len(languageSkillList)): player.SetSkill(107+i, languageSkillList[i])wyrzuć to z kodu lub zrób z tego komentarzJesteś przekot, dziękuję. Po zakomentowaniu frag od języków nie widziałem 3 ostatnich to zwiększyłem wartość z 12 na 18:class CharacterWindow(ui.ScriptWindow): ACTIVE_PAGE_SLOT_COUNT = 8 SUPPORT_PAGE_SLOT_COUNT = 18