Opublikowano 21 Października 20231 r Cześć, Wprowadzenie Istnieje krytyczny błąd w funkcji obsługującej przenoszenie przedmiotów w ekwipunku. W pewnych specyficznych sytuacjach umożliwia on duplikację przedmiotów. Problem pojawia się, gdy gracz rozdziela przedmiot na mniejsze ilości i następnie próbuje umieścić nowo utworzony przedmiot z powrotem na pierwotnym miejscu w ekwipunku. Chociaż przedmiot staje się niewidoczny w interfejsie klienta, w rzeczywistości nadal istnieje w bazie danych. To prowadzi do sytuacji, gdzie po przeniesieniu się na inny kanał lub ponownym zalogowaniu, gracz może sklonować przedmiot. Co więcej, ten błąd może powodować niewielkie wycieki pamięci na serwerze, co stanowi zagrożenie dla jego stabilności. Wykorzystanie tej luki wymaga zaawansowanej wiedzy i odpowiednich narzędzi. Niemniej jednak istnieją pewne systemy, takie jak system zmiany kanałów, które mogą ułatwić graczom wykorzystanie tego błędu. Sposób naprawy Rozwiązanie tego problemu polega na dokładnym sprawdzeniu, czy źródło i docelowe miejsce przedmiotu w funkcji "MoveItem" są takie same. Jest to błąd wymagający natychmiastowej naprawy! Udało mi się znaleźć przedstawienie tego błędu: W tym przypadku został użył użyty specjalny skrypt wykonujący powyżej opisaną akcję. Spoiler Implementacja: 📁 Lokalizacja pliku: 'common -> length.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> safebox.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 12 Listopada 20231 r Ten bug od dawna mnie irytował, ale twój kod to zmienił, wielkie dzięki.
Opublikowano 29 Czerwca 202429 Cze Autor Temat został zaktualizowany o walidację również w magazynie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.