Opublikowano Czwartek o 09:273 dn Siema, gdzie dokładnie w plikach zmienie czas trawnia skilli oraz ich cooldown.
Opublikowano Czwartek o 10:553 dn skill_proto > kolumny szDurationPoly szDurationPoly2szDurationPoly3zależnie od poziomu skilla tylko pamiętaj żeby tez zmienic po stronie clienta żeby client poprawnie wyświetlał
Opublikowano Czwartek o 11:213 dn Autor 25 minut temu, Sasori napisał(a):skill_proto > kolumnyszDurationPoly szDurationPoly2szDurationPoly3zależnie od poziomu skilla tylko pamiętaj żeby tez zmienic po stronie clienta żeby client poprawnie wyświetlałSkill_proto to jest w klient a po stronie clienta to chodzi ci ze w bince gdzies?
Opublikowano Czwartek o 12:153 dn w cliencie to znaczy, że w root powinienes mieć skill_desc.txt, oraz skilltable.txt
Opublikowano Czwartek o 20:023 dn 8 godzin temu, eksyyy napisał(a):Skill_proto to jest w klient a po stronie clienta to chodzi ci ze w bince gdzies?ogólnie to mozesz mieć to w różnych miejscach zelezy od klienta, ja mam np skill_table.txt w root, a skill_desc w locale
Opublikowano Czwartek o 21:493 dn Autor 1 godzinę temu, theblabil napisał(a):ogólnie to mozesz mieć to w różnych miejscach zelezy od klienta, ja mam np skill_table.txt w root, a skill_desc w localeKurcze troche sie zgubilem, bo kolega tutaj pisal ze wskill proto ale za chuja nie wiem gdzie ja to mam.
Opublikowano Piątek o 04:462 dn skill_proto strona serverowa w navicat skilldesc , skill_table client albo root albo locale zalezy jakie masz pliki
Opublikowano Piątek o 16:262 dn Autor 11 godzin temu, Sasori napisał(a):skill_proto strona serverowa w navicatskilldesc , skill_table client albo root albo locale zalezy jakie masz plikiOkej juz ogarnalem +/-Lecz mam jeszcze jedno pytanko, Jak odpale aure i tepam przykladowo z m1 do m2 z odpalona aura to ona gasnie w M2, i tak samo na poli. Gdy odpale Berserk i tepam to on zostaje w gornym rogu, lecz gdy tepam z odpalonym berkiem na poli to on zostaje w statystykach bo sprawdzilem lecz znika w lewym gornym rogu. Znalazlem tabelke setAffectFlag w skill proto i tam mam do wyboru jakies rozne dziwne wartosci przykladowo Aura domyslnie ma : GEOMGYEONG a Berserk : JEONGWIHON, pytanie co moge zrobic zeby te skille zostawaly tepajac normalnie i na poli? Edytowane Piątek o 17:372 dn przez eksyyy
Opublikowano Sobota o 11:551 dn 19 godzin temu, eksyyy napisał(a):Okej juz ogarnalem +/-Lecz mam jeszcze jedno pytanko, Jak odpale aure i tepam przykladowo z m1 do m2 z odpalona aura to ona gasnie w M2, i tak samo na poli. Gdy odpale Berserk i tepam to on zostaje w gornym rogu, lecz gdy tepam z odpalonym berkiem na poli to on zostaje w statystykach bo sprawdzilem lecz znika w lewym gornym rogu. Znalazlem tabelke setAffectFlag w skill proto i tam mam do wyboru jakies rozne dziwne wartosci przykladowo Aura domyslnie ma : GEOMGYEONG a Berserk : JEONGWIHON, pytanie co moge zrobic zeby te skille zostawaly tepajac normalnie i na poli?char_item.cpp znajdźif (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } Zrób to tak - /* if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { // 귀검 사용 시 벗는 것이라면 효과를 없애야 한다. if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } */ w tym samym pliku wyszukaj in bool CHARACTER::CanUnequipNow i gdzieś niżej dodaj if (item->GetType() == ITEM_WEAPON) { if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } i analogicznie dodaj każdy skill czasowy który chcesz Po tej zmianie efekty aura i silne będą zdejmowane tylko, gdy zdejmiesz broń — a nie przy zwykłym teleportowaniu, zmianie mapy, restarcie klienta itd. Edytowane Sobota o 11:591 dn przez Sasori
Opublikowano Sobota o 13:141 dn Autor Godzinę temu, Sasori napisał(a):char_item.cpp znajdźif (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } Zrób to tak - /* if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { // 귀검 사용 시 벗는 것이라면 효과를 없애야 한다. if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } */ w tym samym pliku wyszukaj in bool CHARACTER::CanUnequipNow i gdzieś niżej dodaj if (item->GetType() == ITEM_WEAPON) { if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } i analogicznie dodaj każdy skill czasowy który chceszPo tej zmianie efekty aura i silne będą zdejmowane tylko, gdy zdejmiesz broń — a nie przy zwykłym teleportowaniu, zmianie mapy, restarcie klienta itd.Dziekuje za pomoc!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.