Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

skill_proto > kolumny

szDurationPoly 
szDurationPoly2
szDurationPoly3

zależnie od poziomu skilla tylko pamiętaj żeby tez zmienic po stronie clienta żeby client poprawnie wyświetlał

Opublikowano
  • Autor
25 minut temu, Sasori napisał(a):

skill_proto > kolumny

szDurationPoly 
szDurationPoly2
szDurationPoly3

zależnie od poziomu skilla tylko pamiętaj żeby tez zmienic po stronie clienta żeby client poprawnie wyświetlał

Skill_proto to jest w klient a po stronie clienta to chodzi ci ze w bince gdzies?

Opublikowano
8 godzin temu, eksyyy napisał(a):

Skill_proto to jest w klient a po stronie clienta to chodzi ci ze w bince gdzies?

ogólnie to mozesz mieć to w różnych miejscach zelezy od klienta, ja mam np skill_table.txt w root, a skill_desc w locale

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, theblabil napisał(a):

ogólnie to mozesz mieć to w różnych miejscach zelezy od klienta, ja mam np skill_table.txt w root, a skill_desc w locale

Kurcze troche sie zgubilem, bo kolega tutaj pisal ze wskill proto ale za chuja nie wiem gdzie ja to mam.

Opublikowano
  • Autor
11 godzin temu, Sasori napisał(a):

skill_proto strona serverowa w navicat

skilldesc , skill_table client albo root albo locale zalezy jakie masz pliki

Okej juz ogarnalem +/-

Lecz mam jeszcze jedno pytanko, Jak odpale aure i tepam przykladowo z m1 do m2 z odpalona aura to ona gasnie w M2, i tak samo na poli. Gdy odpale Berserk i tepam to on zostaje w gornym rogu, lecz gdy tepam z odpalonym berkiem na poli to on zostaje w statystykach bo sprawdzilem lecz znika w lewym gornym rogu. Znalazlem tabelke setAffectFlag w skill proto i tam mam do wyboru jakies rozne dziwne wartosci przykladowo Aura domyslnie ma : GEOMGYEONG a Berserk : JEONGWIHON, pytanie co moge zrobic zeby te skille zostawaly tepajac normalnie i na poli?

Edytowane przez eksyyy

Opublikowano
19 godzin temu, eksyyy napisał(a):

Okej juz ogarnalem +/-

Lecz mam jeszcze jedno pytanko, Jak odpale aure i tepam przykladowo z m1 do m2 z odpalona aura to ona gasnie w M2, i tak samo na poli. Gdy odpale Berserk i tepam to on zostaje w gornym rogu, lecz gdy tepam z odpalonym berkiem na poli to on zostaje w statystykach bo sprawdzilem lecz znika w lewym gornym rogu. Znalazlem tabelke setAffectFlag w skill proto i tam mam do wyboru jakies rozne dziwne wartosci przykladowo Aura domyslnie ma : GEOMGYEONG a Berserk : JEONGWIHON, pytanie co moge zrobic zeby te skille zostawaly tepajac normalnie i na poli?

char_item.cpp znajdź

if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	
	
	 Zrób to tak - 
	/*
	if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		// 귀검 사용 시 벗는 것이라면 효과를 없애야 한다.
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	*/
	
	w tym samym pliku wyszukaj 
	in bool CHARACTER::CanUnequipNow
	
	i gdzieś niżej dodaj 
	
	if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	

i analogicznie dodaj każdy skill czasowy który chcesz

Po tej zmianie efekty aura i silne będą zdejmowane tylko, gdy zdejmiesz broń — a nie przy zwykłym teleportowaniu, zmianie mapy, restarcie klienta itd.

Edytowane przez Sasori

Opublikowano
  • Autor
Godzinę temu, Sasori napisał(a):

char_item.cpp znajdź

if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	
	
	 Zrób to tak - 
	/*
	if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		// 귀검 사용 시 벗는 것이라면 효과를 없애야 한다.
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	*/
	
	w tym samym pliku wyszukaj 
	in bool CHARACTER::CanUnequipNow
	
	i gdzieś niżej dodaj 
	
	if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	

i analogicznie dodaj każdy skill czasowy który chcesz

Po tej zmianie efekty aura i silne będą zdejmowane tylko, gdy zdejmiesz broń — a nie przy zwykłym teleportowaniu, zmianie mapy, restarcie klienta itd.

Dziekuje za pomoc!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...