Skocz do zawartości
Przerwa konserwacyjna

Featured Replies

Rozwiązane przez Sasori

Przejdź do rozwiązania
Opublikowano

Skill_proto > kolumny

  • szDurationPoly 

  • szDurationPoly2

  • szDurationPoly3

Zależnie od poziomu umiejętności tylko pamiętaj żeby tez zmienić po stronie clienta żeby client poprawnie wyświetlał.

Opublikowano
  • Autor
25 minut temu, Sasori napisał(a):

Skill_proto > kolumny

  • szDurationPoly 

  • szDurationPoly2

  • szDurationPoly3

Zależnie od poziomu umiejętności tylko pamiętaj żeby tez zmienić po stronie clienta żeby client poprawnie wyświetlał.

Skill_proto to jest w klient a po stronie clienta to chodzi ci ze w bince gdzieś?

Opublikowano
8 godzin temu, eksyyy napisał(a):

Skill_proto to jest w klient a po stronie clienta to chodzi ci ze w bince gdzieś?

Ogólnie to możesz mieć to w różnych miejscach zależy od klienta, ja mam np. skill_table.txt w root, a skill_desc w locale.

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, theblabil napisał(a):

ogólnie to możesz mieć to w różnych miejscach zależy od klienta, ja mam np. skill_table.txt w root, a skill_desc w locale.

Kurcze trochę się zgubiłem, bo kolega tutaj pisał ze w skill_proto ale za chuja nie wiem gdzie ja to mam.

Opublikowano
  • Autor
11 godzin temu, Sasori napisał(a):

Skill_proto strona serwerowa w navicat.

Skilldesc, skill_table to client albo root albo locale zależy jakie masz pliki.

Okej już ogarnąłem +/-

Lecz mam jeszcze jedno pytanko, Jak odpalę aurę i teleportuje przykładowo z m1 do m2 z odpalona aura to ona gaśnie w M2, i tak samo na poli. Gdy odpalę Berserk i teleportuje to on zostaje w górnym rogu, lecz gdy teleportuje z odpalonym berkiem na poli to on zostaje w statystykach bo sprawdziłem lecz znika w lewym górnym rogu. Znalazłem tabelkę setAffectFlag w skill_proto i tam mam do wyboru jakieś różne dziwne wartości przykładowo Aura domyślnie ma : GEOMGYEONG a Berserk : JEONGWIHON, pytanie co mogę zrobić żeby te skille zostawały teleportując normalnie i na poli?

Opublikowano
  • Rozwiązanie
19 godzin temu, eksyyy napisał(a):

Okej już ogarnąłem +/-

Lecz mam jeszcze jedno pytanko, Jak odpalę aurę i teleportuje przykładowo z m1 do m2 z odpalona aura to ona gaśnie w M2, i tak samo na poli. Gdy odpalę Berserk i teleportuje to on zostaje w górnym rogu, lecz gdy teleportuje z odpalonym berkiem na poli to on zostaje w statystykach bo sprawdziłem lecz znika w lewym górnym rogu. Znalazłem tabelkę setAffectFlag w skill_proto i tam mam do wyboru jakieś różne dziwne wartości przykładowo Aura domyślnie ma : GEOMGYEONG a Berserk : JEONGWIHON, pytanie co mogę zrobić żeby te skille zostawały teleportując normalnie i na poli?

char_item.cpp znajdź:

if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	
	
	 Zrób to tak - 
	/*
	if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		// 귀검 사용 시 벗는 것이라면 효과를 없애야 한다.
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	*/
	
	w tym samym pliku wyszukaj 
	in bool CHARACTER::CanUnequipNow
	
	i gdzieś niżej dodaj 
	
	if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	

I analogicznie dodaj każdy skill czasowy który chcesz.

Po tej zmianie efekty aura i silne będą zdejmowane tylko, gdy zdejmiesz broń — a nie przy zwykłym teleportowaniu, zmianie mapy, restarcie klienta itd.

Opublikowano
  • Autor
Godzinę temu, Sasori napisał(a):

char_item.cpp znajdź

if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	
	
	 Zrób to tak - 
	/*
	if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
	{
		// 귀검 사용 시 벗는 것이라면 효과를 없애야 한다.
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	*/
	
	w tym samym pliku wyszukaj 
	in bool CHARACTER::CanUnequipNow
	
	i gdzieś niżej dodaj 
	
	if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
	{
		if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
			RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

		if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
			RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
	}
	

i analogicznie dodaj każdy skill czasowy który chcesz

Po tej zmianie efekty aura i silne będą zdejmowane tylko, gdy zdejmiesz broń — a nie przy zwykłym teleportowaniu, zmianie mapy, restarcie klienta itd.

Dziękuje za pomoc!

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.