Opublikowano 21 Października 20231 r Cześć Zauważyłem, że gdy gracz próbuje użyć mikstury - zielonej lub fioletowej - może to zrobić nawet wtedy, gdy efekt danej mikstury jest już aktywny. W związku z tym wprowadziłem ograniczenie, które uniemożliwia użycie tej mikstury, gdy jej efekt wciąż trwa. Prezentacja błędu: Spoiler 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Rozwiązanie błędu Spoiler 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj wyżej 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj wyżej 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Jeśli nie używasz locale_string czytanego z klienta gry musisz zmodyfikować chat packet aby był odczytywane z locale_string serwerowego.
Opublikowano 3 Listopada 20231 r Dzieląc się tym kodem, sprawiłeś, że gra jest o niebo lepsza. Dzięki!
Opublikowano 6 Grudnia 20231 r Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.