Zauważyłem, że gdy gracz próbuje użyć mikstury - zielonej lub fioletowej - może to zrobić nawet wtedy, gdy efekt danej mikstury jest już aktywny. W związku z tym wprowadziłem ograniczenie, które uniemożliwia użycie tej mikstury, gdy jej efekt wciąż trwa.
Cześć
Zauważyłem, że gdy gracz próbuje użyć mikstury - zielonej lub fioletowej - może to zrobić nawet wtedy, gdy efekt danej mikstury jest już aktywny. W związku z tym wprowadziłem ograniczenie, które uniemożliwia użycie tej mikstury, gdy jej efekt wciąż trwa.
Prezentacja błędu:
Rozwiązanie błędu
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj wyżej
🔍 Szukaj
➕ Dodaj wyżej
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt'
Jeśli nie używasz locale_string czytanego z klienta gry musisz zmodyfikować chat packet aby był odczytywane z locale_string serwerowego.