Skocz do zawartości
Opublikowano

bugfix.webp.0a739ad15af71c44f5367650b6c9e164.webp

 

Cześć

 

Zauważyłem, że gdy gracz próbuje użyć mikstury - zielonej lub fioletowej - może to zrobić nawet wtedy, gdy efekt danej mikstury jest już aktywny. W związku z tym wprowadziłem ograniczenie, które uniemożliwia użycie tej mikstury, gdy jej efekt wciąż trwa.

 

Prezentacja błędu:

Spoiler

 

Rozwiązanie błędu

Spoiler

 

Implementacja:

 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj wyżej

🔐 Ukryta Treść 🔐


 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj wyżej

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  📁 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt'

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Jeśli nie używasz locale_string czytanego z klienta gry musisz zmodyfikować chat packet aby był odczytywane z locale_string serwerowego. 

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki za naprawe 😉

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

 

 

 

Dzieląc się tym kodem, sprawiłeś, że gra jest o niebo lepsza. Dzięki!

 

 

Opublikowano

Dzięki 😉

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie rozmyślałem jak to zmienić!

Opublikowano

Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!

 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...