Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Witam, czy posiada ktoś jakiś banalnie prosty dungeon do wgrania?

Nigdy jeszcze tego nie robilem a chcialbym sie nauczyc :)

Mile widziana pomoc jeśli ktoś by chciał pomóc.

Z góry dziękuje za kazda odpowiedz!

Opublikowano

quest my friend, jeżeli jakaś nowa mapa to dodatkowo ją dodajesz do klienta a tak to masz questy berana itp.

W quescie musisz poprawić pod siebie index mapy, npc od wejścia, koordynaty mapy.

Edytowane przez ExoCarossa

Opublikowano
  • Autor

9 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

quest my friend, jeżeli jakaś nowa mapa to dodatkowo ją dodajesz do klienta a tak to masz questy berana itp.

Ja domyslnie mam w plikach tylko twierdza czerwonego smoka, dt i katakumby ale sa one chyba bez questa bo wchodze to nie ma nic

Opublikowano
Godzinę temu, eksyyy napisał(a):

Ja domyslnie mam w plikach tylko twierdza czerwonego smoka, dt i katakumby ale sa one chyba bez questa bo wchodze to nie ma nic

Masz tutaj przykładowego questa na baronównę, nie patrzymy obecnie na to czy quest jest idealny czy też gówniak z 1368 roku.

Nie wiem jak martysama ustawił indexy map ale to powinieneś ogarnąć, z rzeczy które są must have:

when 20095.chat."Baronowa Pająków - 125" begin ➡️ po naciśnięciu na NPC o id 20095 zobaczysz misję o tej nazwie.

if pc.get_level() <= 125 then ➡️ tutaj ustawiasz poniżej którego poziomu nie wejdziesz na dunga

when login with pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin ➡️ tutaj cyfry podajesz zależne od tego na jakim id jest ta mapa, w moim przypadku d.join(22). Jeżeli masz np. 236 to podmieniasz 22 na 236 i 23 na 237

d.join(22)➡️id mapy

spider_dungeon.quest

quest spider_dungeon_v3 begin
    state start begin
        when 20095.chat."Baronowa Pająków - 125" begin
        --local czas = pc.getqf("time3")
        --local ch = pc.get_channel_id()
        --local lv = pc.get_level()
            say_title("Stażec:")
            say("Witaj "..pc.get_name()..".")
            say("Komnata pająków to bardzo nie bezpieczne")
            say("miejsce, z którego nie wraca dużo wojowników")
            say("znim tam się wybierzesz zainwestów w dobry")
            say("ekwipunek i pro buffa, co mam tu gadać więcej")
            say("żegnam i życzę powodzenia.")
            say("Aby wejśc potrzebujesz:")
            say("- Minimum 125 Poziom postaci")
            wait()
            if pc.get_level() <= 125 then
                syschat("[Baronowa Pająków] Nie posiadasz minimum 125 Poziomu postaci.")
                return
            end
                say_title("Stażec:")
                say("A więc na pewno chcesz?")
                say("")
                local x = select("Tak", "Nie")
                if x == 2 then
                    return
                elseif x == 1 then
                    pc.setqf("spider_dungeon", 1)
                    d.join(22)
                end
        end
        when login with pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
            if pc.getqf("spider_dungeon") == 1 then
                d.notice("Na mapie pojawiło się 5 Pajęczych Jaj, Twoim zadaniem jest ich ubicie")
                d.notice("A więc na co czekasz, do roboty!")
                d.spawn_mob(2095, 357, 577)
                d.spawn_mob(2095, 378, 578)
                d.spawn_mob(2095, 376, 598)
                d.spawn_mob(2095, 357, 596)
                d.spawn_mob(2095, 367, 585)
                syschat("[Baronowa Pająków] Pajęcze Jaja się pojawiły!")
                timer("regen",60*20)
            end
        end
        when regen.timer begin
            d.regen_file("data/dungeon/spider_dungeon_regen.txt")
            timer("Exit", 60*20)
        end
        when kill with npc.get_race() == 2095 and pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
            d.setf("Pajeczy_Metin_5", d.getf("Pajeczy_Metin_5")+1)
            if d.getf("Pajeczy_Metin_5") >= 5 then
                syschat("[Baronowa Pająków] Krol Pajakow walczy jako obrońca Jaj!")
                d.spawn_mob(2094, 367, 588)
                d.setf("Pajeczy_Metin_5", 0)
            end
        end
        when kill with npc.get_race() == 2094 and pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
                syschat("[Baronowa Pająków] Pokonales Krola Pajakow, waszym zadaniem jest pokonanie Baronowej!")
                d.spawn_mob(2092, 367, 588)
        end
        when kill with npc.get_race() == 2092 and pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
            timer("Exit_Z", 30)
            notice_all("Gracz ".. pc.get_name() .." z poziomem ".. pc.get_level() .." zabił Baronowne!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Baronowa Pająków została pokonana, macie 30 Sekund!")
        end
        when Exit.timer begin
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            timer("Exit_X", 15)
        end
        when Exit_X.timer begin
            d.kill_all()
            d.exit_all()
        end
        when Exit_Z.timer begin
            d.kill_all()
            d.exit_all()
        end
    end
end
Opublikowano
  • Autor
21 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

Masz tutaj przykładowego questa na baronównę, nie patrzymy obecnie na to czy quest jest idealny czy też gówniak z 1368 roku.

Nie wiem jak martysama ustawił indexy map ale to powinieneś ogarnąć, z rzeczy które są must have:

when 20095.chat."Baronowa Pająków - 125" begin ➡️ po naciśnięciu na NPC o id 20095 zobaczysz misję o tej nazwie.

if pc.get_level() <= 125 then ➡️ tutaj ustawiasz poniżej którego poziomu nie wejdziesz na dunga

when login with pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin ➡️ tutaj cyfry podajesz zależne od tego na jakim id jest ta mapa, w moim przypadku d.join(22). Jeżeli masz np. 236 to podmieniasz 22 na 236 i 23 na 237

d.join(22)➡️id mapy

spider_dungeon.quest

quest spider_dungeon_v3 begin
    state start begin
        when 20095.chat."Baronowa Pająków - 125" begin
        --local czas = pc.getqf("time3")
        --local ch = pc.get_channel_id()
        --local lv = pc.get_level()
            say_title("Stażec:")
            say("Witaj "..pc.get_name()..".")
            say("Komnata pająków to bardzo nie bezpieczne")
            say("miejsce, z którego nie wraca dużo wojowników")
            say("znim tam się wybierzesz zainwestów w dobry")
            say("ekwipunek i pro buffa, co mam tu gadać więcej")
            say("żegnam i życzę powodzenia.")
            say("Aby wejśc potrzebujesz:")
            say("- Minimum 125 Poziom postaci")
            wait()
            if pc.get_level() <= 125 then
                syschat("[Baronowa Pająków] Nie posiadasz minimum 125 Poziomu postaci.")
                return
            end
                say_title("Stażec:")
                say("A więc na pewno chcesz?")
                say("")
                local x = select("Tak", "Nie")
                if x == 2 then
                    return
                elseif x == 1 then
                    pc.setqf("spider_dungeon", 1)
                    d.join(22)
                end
        end
        when login with pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
            if pc.getqf("spider_dungeon") == 1 then
                d.notice("Na mapie pojawiło się 5 Pajęczych Jaj, Twoim zadaniem jest ich ubicie")
                d.notice("A więc na co czekasz, do roboty!")
                d.spawn_mob(2095, 357, 577)
                d.spawn_mob(2095, 378, 578)
                d.spawn_mob(2095, 376, 598)
                d.spawn_mob(2095, 357, 596)
                d.spawn_mob(2095, 367, 585)
                syschat("[Baronowa Pająków] Pajęcze Jaja się pojawiły!")
                timer("regen",60*20)
            end
        end
        when regen.timer begin
            d.regen_file("data/dungeon/spider_dungeon_regen.txt")
            timer("Exit", 60*20)
        end
        when kill with npc.get_race() == 2095 and pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
            d.setf("Pajeczy_Metin_5", d.getf("Pajeczy_Metin_5")+1)
            if d.getf("Pajeczy_Metin_5") >= 5 then
                syschat("[Baronowa Pająków] Krol Pajakow walczy jako obrońca Jaj!")
                d.spawn_mob(2094, 367, 588)
                d.setf("Pajeczy_Metin_5", 0)
            end
        end
        when kill with npc.get_race() == 2094 and pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
                syschat("[Baronowa Pająków] Pokonales Krola Pajakow, waszym zadaniem jest pokonanie Baronowej!")
                d.spawn_mob(2092, 367, 588)
        end
        when kill with npc.get_race() == 2092 and pc.get_map_index() >= 220000 and pc.get_map_index() < 230000 begin
            timer("Exit_Z", 30)
            notice_all("Gracz ".. pc.get_name() .." z poziomem ".. pc.get_level() .." zabił Baronowne!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Baronowa Pająków została pokonana, macie 30 Sekund!")
        end
        when Exit.timer begin
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            syschat("[Baronowa Pająków] Pozostało 15 Sekund do powrotu do miasta!")
            timer("Exit_X", 15)
        end
        when Exit_X.timer begin
            d.kill_all()
            d.exit_all()
        end
        when Exit_Z.timer begin
            d.kill_all()
            d.exit_all()
        end
    endend

Dość łatwe rzeczywiscie, tylko nie do końca rozumiem skąd mam znalezc te mape, czy ja ją posiadam domyslnie rowniez w plikach?

Opublikowano
10 minut temu, eksyyy napisał(a):

Dość łatwe rzeczywiscie, tylko nie do końca rozumiem skąd mam znalezc te mape, czy ja ją posiadam domyslnie rowniez w plikach?

sprawdź sobie listę map którą posiadasz, na terenzo jest to /mt2/share/locale/poland/map/index. Mapa 22 to jest metin2_map_spiderdungeon_03.

Opublikowano
  • Autor
6 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

sprawdź sobie listę map którą posiadasz, na terenzo jest to /mt2/share/locale/poland/map/index. Mapa 22 to jest metin2_map_spiderdungeon_03.

image.png

Znalazlem posiadam takie.

Teraz próbuje znalezc ten index

13 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

sprawdź sobie listę map którą posiadasz, na terenzo jest to /mt2/share/locale/poland/map/index. Mapa 22 to jest metin2_map_spiderdungeon_03.

Znalazlem to w locale, w folderze map. Czy to jest ten index?

image.png

Opublikowano
  • Autor
4 minuty temu, ExoCarossa napisał(a):

index to pliczek nie będzie miał rozszerzenia. Otwórz go sobie np notepadem++

OK MAM TEN INDEX i teraz tak ?

image.png

image.png

25 minut temu, eksyyy napisał(a):

OK MAM TEN INDEX i teraz tak ?

image.png

image.png

przetestowalem to na m1 i mnie tepa lecz na spider dungeon 02, i 0,3 nie reaguje npc

Edytowane przez eksyyy

Opublikowano
  • Autor
39 minut temu, eksyyy napisał(a):

OK MAM TEN INDEX i teraz tak ?

A no i tez zauwyzalem ze nie mam tego when regen.timer begin ale to mniejsza bo to usune ale no nie wiem nie chce mi dzialac

przetestowalem to na m1 i mnie tepa lecz na spider dungeon 02, i 0,3 nie reaguje npc

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...