Opublikowano 15 Czerwca15 Cze Jak dodać aby wyświetlana szansa na ulepszenie uwzględniała bonus ze zwoju boga, podręcznika itp.
Opublikowano 15 Czerwca15 Cze Przykładowo możesz na stałe zdefiniować +x według typu zwoju. def Open(self, targetItemPos, nextGradeItemVnum, cost, prob, type): ... self.type = type if type == 7: self.percentage = min(100, prob + 10)Type 7 to chyba zwykły zwój błogosławieństw, ale nie jestem pewien.
Opublikowano 16 Czerwca16 Cze Autor 9 godzin temu, Sevence napisał(a):Przykładowo możesz na stałe zdefiniować +x według typu zwoju.def Open(self, targetItemPos, nextGradeItemVnum, cost, prob, type): ... self.type = type if type == 7: self.percentage = min(100, prob + 10)Type 7 to chyba zwykły zwój błogosławieństw, ale nie jestem pewien.W pewnym sensie działa ale nie rozwiązuje problemu bo Bodzio, zbs czy podręcznik mają ten sam Type, więc ustawiając po type wszystkie dostają ten sam bonus.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.