Opublikowano Poniedziałek o 05:225 dn Cześć, zauważyłem, że na serwerze GM nie otrzymuje obrażeń od drugiego GM ani od zwykłych graczy. Jest gdzieś linijka w kodzie która to usuwa? Moby zadają obrażenia ale gracze nie. Na forum ani w internecie nic nie znalazłem na ten temat. Proszę o pomoc jeśli ktoś z was też to zauważył.
Opublikowano Poniedziałek o 05:235 dn 🎯Wskazówki dotyczące szybszego udzielania pomocyNasza społeczność postara się pomóc tak szybko, jak to możliwe, Zanim otrzymasz odpowiedź, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami‼️🏷️Co warto dołączyć do tematu?Pliki logów są kluczowe dołącz sysser, syslog z odpowiedniego kanału, klienta gry, a także db lub auth. Jeśli problem dotyczy uruchamiania dołącz również plik start.logOpisz dokładną sytuację, co się dzieje i kiedy pojawia się problem.Wskaż, co zmieniałeś, jakie pliki edytowałeś przed wystąpieniem problemu.Poinformuj nad z jakich plików serwerowych / źródła korzystasz.Jeśli to problem z systemem, który dodawałeś, napisz nam, co to za system i ewentualnie wstaw link lub załącznik do niego. (o ile to publiczne rozwiązanie)💡Dobre praktykiDodajesz kod? Skorzystaj z bloku kodu. W edytorze wybierz blok kodu z pierwszej opcji na pasku. Wklej tam kod i wybierz odpowiedni język programowania wtedy składnia zostanie podświetlona i łatwiej go przeanalizowaćNie pisz posta pod postem użyj opcji edytowania tematu. Jeśli post został edytowany widzimy to.Nie wysyłaj zawartości pliku sysser, syslog wklejając go w edytor! Po prostu dołącz te pliki jako załącznik do tematu.Jeśli sam znajdziesz rozwiązanie problemu wcześniej - podziel się nim pomoże nam to budować bazę wiedzy dla innych.🏷️Awaria serwera gry (padły kanały)W tym przypadku sytuacja jest nieco inna. Podczas awarii serwera gry zostanie utworzony zrzut pamięci. Taki plik zostanie wygenerowany w folderze z plikami serwerowymi w kanale gry, db lub auth w zależności który z procesów uległ awarii. Chcemy się dowiedzieć, co było przyczyną i właśnie w tym pliku znajdziemy odpowiedź. Jednak wcześniej musimy ten plik zdebugować tu podrzucam link do tematu: poradnik debugowania .core następnie wstawić do tematu z prośbą o pomoc sam screen lub skopiować log po zdebugowaniu pliku .core.
Opublikowano Poniedziałek o 07:115 dn W opcjach gry musisz zmienić tryb z pokojowego na któryś z trzech pozostałych.Co do source obstawiam funkcje od trybów pvp
Opublikowano Poniedziałek o 07:495 dn Game Master ma automatycznie włączona ochronę przed PvP. Jak będę przy pc to podrzucę gdzie to jest o ile nikt mnie wcześniej nie uprzedzi.To masz określone w char.cpp @kierohere void CHARACTER::SetPlayerProto(const TPlayerTable* t)if (!test_server) { if (GetGMLevel() > GM_LOW_WIZARD) { m_afAffectFlag.Set(AFF_YMIR); m_bPKMode = PK_MODE_PROTECT; //to usuwasz wtedy gm nie będzie miał ustawionego trybu ochrony. } }
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.