Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Cześć, zauważyłem, że na serwerze GM nie otrzymuje obrażeń od drugiego GM ani od zwykłych graczy. Jest gdzieś linijka w kodzie która to usuwa? Moby zadają obrażenia ale gracze nie. Na forum ani w internecie nic nie znalazłem na ten temat. Proszę o pomoc jeśli ktoś z was też to zauważył.

Opublikowano

🎯Wskazówki dotyczące szybszego udzielania pomocy

Nasza społeczność postara się pomóc tak szybko, jak to możliwe, Zanim otrzymasz odpowiedź, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami‼️

🏷️Co warto dołączyć do tematu?

  • Pliki logów są kluczowe dołącz sysser, syslog z odpowiedniego kanału, klienta gry, a także db lub auth. Jeśli problem dotyczy uruchamiania dołącz również plik start.log

  • Opisz dokładną sytuację, co się dzieje i kiedy pojawia się problem.

  • Wskaż, co zmieniałeś, jakie pliki edytowałeś przed wystąpieniem problemu.

  • Poinformuj nad z jakich plików serwerowych / źródła korzystasz.

  • Jeśli to problem z systemem, który dodawałeś, napisz nam, co to za system i ewentualnie wstaw link lub załącznik do niego. (o ile to publiczne rozwiązanie)

💡Dobre praktyki

  • Dodajesz kod? Skorzystaj z bloku kodu. W edytorze wybierz blok kodu z pierwszej opcji na pasku. Wklej tam kod i wybierz odpowiedni język programowania wtedy składnia zostanie podświetlona i łatwiej go przeanalizować

  • Nie pisz posta pod postem użyj opcji edytowania tematu. Jeśli post został edytowany widzimy to.

  • Nie wysyłaj zawartości pliku sysser, syslog wklejając go w edytor! Po prostu dołącz te pliki jako załącznik do tematu.

  • Jeśli sam znajdziesz rozwiązanie problemu wcześniej - podziel się nim pomoże nam to budować bazę wiedzy dla innych.

🏷️Awaria serwera gry (padły kanały)

W tym przypadku sytuacja jest nieco inna. Podczas awarii serwera gry zostanie utworzony zrzut pamięci. Taki plik zostanie wygenerowany w folderze z plikami serwerowymi w kanale gry, db lub auth w zależności który z procesów uległ awarii. Chcemy się dowiedzieć, co było przyczyną i właśnie w tym pliku znajdziemy odpowiedź. Jednak wcześniej musimy ten plik zdebugować tu podrzucam link do tematu: poradnik debugowania .core następnie wstawić do tematu z prośbą o pomoc sam screen lub skopiować log po zdebugowaniu pliku .core.

Opublikowano

Game Master ma automatycznie włączona ochronę przed PvP. Jak będę przy pc to podrzucę gdzie to jest o ile nikt mnie wcześniej nie uprzedzi.

To masz określone w char.cpp @kierohere

void CHARACTER::SetPlayerProto(const TPlayerTable* t)
if (!test_server)
{
	if (GetGMLevel() > GM_LOW_WIZARD)
	{	
		m_afAffectFlag.Set(AFF_YMIR);
		m_bPKMode = PK_MODE_PROTECT;  //to usuwasz wtedy gm nie będzie miał ustawionego trybu ochrony. 
	}
}

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...