Zauważyłem, że wielu z Was zmaga się z problemem kamieni duszy w ekwipunku, które nie układają się w stacki. Domyślnie zajmują one sporo miejsca, co może być irytujące. Wprowadziłem modyfikację w 'item_proto', która pozwala na łączenie kamieni duszy, nadając im specjalną flagę o wartości 4. Dzięki temu kamienie będą się układać w stack.
Jednak, napotkałem pewien problem - gdy próbujemy dodać kamień duszy, który znajduje się w stacku, cały stack dodawany jest zamiast pojedynczego kamienia.
Mam na to rozwiązanie - wystarczy zmodyfikować funkcję odpowiedzialną za usuwanie przedmiotów typu - 'ITEM_METIN'.
Prezentacja błędu:
Rozwiązanie:
Implementacja:
Zapytanie SQL:
Ustawia flag dla wszystkich kamieni duszy, który pozwoli na łączenie.
Cześć,
Zauważyłem, że wielu z Was zmaga się z problemem kamieni duszy w ekwipunku, które nie układają się w stacki. Domyślnie zajmują one sporo miejsca, co może być irytujące. Wprowadziłem modyfikację w 'item_proto', która pozwala na łączenie kamieni duszy, nadając im specjalną flagę o wartości 4. Dzięki temu kamienie będą się układać w stack.
Jednak, napotkałem pewien problem - gdy próbujemy dodać kamień duszy, który znajduje się w stacku, cały stack dodawany jest zamiast pojedynczego kamienia.
Mam na to rozwiązanie - wystarczy zmodyfikować funkcję odpowiedzialną za usuwanie przedmiotów typu - 'ITEM_METIN'.
Prezentacja błędu:
Rozwiązanie:
Implementacja:
Zapytanie SQL:
Ustawia flag dla wszystkich kamieni duszy, który pozwoli na łączenie.
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień: