Opublikowano Czwartek o 13:252 dn Pogram obsługuje rodzaje plików takich jak: .obj, .stl, .ply, .off, .3ds i inneMa rózne zastosowania bo operuje na siatkach "mesh"Wyjaśnienie:Można wygładzać poszczególne polygony na modelu, cieniować, usuwać, itd.W przypadku plików .obj przy dumperze granny nie obsługują owe pliki animacji.Więc ten sposób który przedstawię bardziej nadaje się do broni & obiektów.Przykład: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Ważne aby nie nadpisywać mesh'a tą samą nazwą tylko wygenerować nowy.Po usunięciu, niestety trzeba wgrać pliki obj do programu graficznego 3ds max & blender i na nowo wyexportować model w wersji gr2.Można też tym usuwać loga z modeli plechito, lecz powstanie wtedy dziura w modelu w kształcie loga. (i tym jeszcze sie nie bawiłem ale możliwe ze w meshlab mozna tą dziurę załatać, a raczej nawet na pewno, skopiować poszczególne wierzchołki i przekleić.)Lecz możliwe że będzie konieczne teksturowanie modelu od nowa :P.Link do MeshLab: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Src: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Edytowane Czwartek o 13:372 dn przez Hydro
Opublikowano Czwartek o 13:282 dn O kurde konkretny temacik, przydatne duży plusik za klipy. Paczkę wykrywa jako wirus, ale to raczej standard w tego typu narzędziach, ale dziwne że całego rara blokuje, zwykle to binke blokowało.
Opublikowano Czwartek o 13:342 dn Autor 6 minut temu, Sevence napisał(a):O kurde konkretny temacik, przydatne duży plusik za klipy. Paczkę wykrywa jako wirus, ale to raczej standard w tego typu narzędziach, ale dziwne że całego rara blokuje, zwykle to binke blokowało.masz source
Opublikowano Czwartek o 13:362 dn 1 minutę temu, Hydro napisał(a):masz sourceTo może dodaj do tematu, bo załączniki w postach nie są ukrywane.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.