Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

image.png


image.png

Pogram obsługuje rodzaje plików takich jak: .obj, .stl, .ply, .off, .3ds i inne
Ma rózne zastosowania bo operuje na siatkach "mesh"
Wyjaśnienie:
image.png

Można wygładzać poszczególne polygony na modelu, cieniować, usuwać, itd.

W przypadku plików .obj przy dumperze granny nie obsługują owe pliki animacji.

Więc ten sposób który przedstawię bardziej nadaje się do broni & obiektów.

Przykład:

🔐 Ukryta Treść 🔐


Ważne aby nie nadpisywać mesh'a tą samą nazwą tylko wygenerować nowy.

Po usunięciu, niestety trzeba wgrać pliki obj do programu graficznego 3ds max & blender i na nowo wyexportować model w wersji gr2.

Można też tym usuwać loga z modeli plechito, lecz powstanie wtedy dziura w modelu w kształcie loga. (i tym jeszcze sie nie bawiłem ale możliwe ze w meshlab mozna tą dziurę załatać, a raczej nawet na pewno, skopiować poszczególne wierzchołki i przekleić.)
Lecz możliwe że będzie konieczne teksturowanie modelu od nowa :P.

Link do MeshLab:

🔐 Ukryta Treść 🔐


🔐 Ukryta Treść 🔐


Src:
🔐 Ukryta Treść 🔐


Edytowane przez Hydro

Opublikowano
  • Autor
6 minut temu, Sevence napisał(a):

O kurde konkretny temacik, przydatne duży plusik za klipy. Paczkę wykrywa jako wirus, ale to raczej standard w tego typu narzędziach, ale dziwne że całego rara blokuje, zwykle to binke blokowało.

masz source

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...