W grze występują dwa główne problemy związane z postaciami. Podczas zmiany postaci statystyki i ekwipunek nie aktualizują się poprawnie za pierwszym razem - trzeba to zrobić dwukrotnie, aby zobaczyć prawidłowe dane. Wynika to z tego, że serwer wysyła informacje o postaci dwa razy: raz podczas logowania i raz podczas wyboru postaci, co powoduje wyświetlanie starych danych.
Kiedy postać wylogowuje się będąc w pobliżu innej, obserwujemy szybką zmianę ekwipunku. Jest to spowodowane usuwaniem przedmiotów z postaci w trakcie jej usuwania z gry.
Oba problemy mogą wpłynąć na wydajność, zwłaszcza gdy wiele postaci znajduje się obok siebie.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:
W nagraniu przedstawiłem statystyki, ale rozwiązanie dotyczy wszystkich wymienionych kwestii czyli zbroi, kostiumu, fryzurki, czasu gry, statystyk.
Cześć,🖐️
Wprowadzenie:
W grze występują dwa główne problemy związane z postaciami. Podczas zmiany postaci statystyki i ekwipunek nie aktualizują się poprawnie za pierwszym razem - trzeba to zrobić dwukrotnie, aby zobaczyć prawidłowe dane. Wynika to z tego, że serwer wysyła informacje o postaci dwa razy: raz podczas logowania i raz podczas wyboru postaci, co powoduje wyświetlanie starych danych.
Kiedy postać wylogowuje się będąc w pobliżu innej, obserwujemy szybką zmianę ekwipunku. Jest to spowodowane usuwaniem przedmiotów z postaci w trakcie jej usuwania z gry.
Oba problemy mogą wpłynąć na wydajność, zwłaszcza gdy wiele postaci znajduje się obok siebie.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:
W nagraniu przedstawiłem statystyki, ale rozwiązanie dotyczy wszystkich wymienionych kwestii czyli zbroi, kostiumu, fryzurki, czasu gry, statystyk.
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🗒️Podgląd implementacji:
🔐 Ukryta Treść 🔐
-
Zaloguj się
- lub
-
Zarejestruj się
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameActor.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🗒️Podgląd implementacji: