Opublikowano 22 Października 20231 r Cześć,🖐️ Wprowadzenie: W grze występują dwa główne problemy związane z postaciami. Podczas zmiany postaci statystyki i ekwipunek nie aktualizują się poprawnie za pierwszym razem - trzeba to zrobić dwukrotnie, aby zobaczyć prawidłowe dane. Wynika to z tego, że serwer wysyła informacje o postaci dwa razy: raz podczas logowania i raz podczas wyboru postaci, co powoduje wyświetlanie starych danych. Kiedy postać wylogowuje się będąc w pobliżu innej, obserwujemy szybką zmianę ekwipunku. Jest to spowodowane usuwaniem przedmiotów z postaci w trakcie jej usuwania z gry. Oba problemy mogą wpłynąć na wydajność, zwłaszcza gdy wiele postaci znajduje się obok siebie. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania: W nagraniu przedstawiłem statystyki, ale rozwiązanie dotyczy wszystkich wymienionych kwestii czyli zbroi, kostiumu, fryzurki, czasu gry, statystyk. 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameActor.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.