Chciałbym podzielić się z Wami pewnym aspektem mechaniki listy znajomych, który wymagał poprawy. Dotychczas, kiedy jeden z graczy usuwał innego z listy znajomych, efekt tej decyzji był widoczny jedynie dla osoby dokonującej tej zmiany. Osoba, której dotyczyło to działanie, nie otrzymywała żadnej informacji i nie dostrzegała różnicy na swojej liście. Uważam, że jest to niekorzystne dla obu stron. Osoba usunięta z listy nie ma możliwości dowiedzieć się o tym, a osoba dokonująca usunięcia nie ma pewności, czy jej decyzja została przyjęta. Dlatego postanowiłem wprowadzić stosowną modyfikację. Dzięki mojej poprawce, każda interakcja z listą znajomych będzie teraz odzwierciedlona i widoczna dla obu stron. Co więcej, osoba usunięta z listy otrzyma powiadomienie o tej decyzji.
Mam nadzieję, że to uaktualnienie przyczyni się do jeszcze lepszej jakości interakcji między graczami na naszych serwerach.
Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie oraz ewentualne sugestie dotyczące tej zmiany!
Witajcie,
Chciałbym podzielić się z Wami pewnym aspektem mechaniki listy znajomych, który wymagał poprawy. Dotychczas, kiedy jeden z graczy usuwał innego z listy znajomych, efekt tej decyzji był widoczny jedynie dla osoby dokonującej tej zmiany. Osoba, której dotyczyło to działanie, nie otrzymywała żadnej informacji i nie dostrzegała różnicy na swojej liście. Uważam, że jest to niekorzystne dla obu stron. Osoba usunięta z listy nie ma możliwości dowiedzieć się o tym, a osoba dokonująca usunięcia nie ma pewności, czy jej decyzja została przyjęta. Dlatego postanowiłem wprowadzić stosowną modyfikację. Dzięki mojej poprawce, każda interakcja z listą znajomych będzie teraz odzwierciedlona i widoczna dla obu stron. Co więcej, osoba usunięta z listy otrzyma powiadomienie o tej decyzji.
Mam nadzieję, że to uaktualnienie przyczyni się do jeszcze lepszej jakości interakcji między graczami na naszych serwerach.
Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie oraz ewentualne sugestie dotyczące tej zmiany!
Przedstawienie błędu:
Prezentacja rozwiązania:
Wymagane wdrożenie:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
Teraz po MESSENGER_SUBHEADER_GC_MOBILE dodaj przecinek!
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonMessenger.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
Teraz po MESSENGER_SUBHEADER_GC_MOBILE dodaj przecinek!
📁 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt'
➕ Dodaj
Jeśli nie korzystasz z locale string czytanego z klienta gry musisz zmienić pakiet chatu.