Opublikowano 23 Października 20231 r Witajcie, Chciałbym podzielić się z Wami pewnym aspektem mechaniki listy znajomych, który wymagał poprawy. Dotychczas, kiedy jeden z graczy usuwał innego z listy znajomych, efekt tej decyzji był widoczny jedynie dla osoby dokonującej tej zmiany. Osoba, której dotyczyło to działanie, nie otrzymywała żadnej informacji i nie dostrzegała różnicy na swojej liście. Uważam, że jest to niekorzystne dla obu stron. Osoba usunięta z listy nie ma możliwości dowiedzieć się o tym, a osoba dokonująca usunięcia nie ma pewności, czy jej decyzja została przyjęta. Dlatego postanowiłem wprowadzić stosowną modyfikację. Dzięki mojej poprawce, każda interakcja z listą znajomych będzie teraz odzwierciedlona i widoczna dla obu stron. Co więcej, osoba usunięta z listy otrzyma powiadomienie o tej decyzji. Mam nadzieję, że to uaktualnienie przyczyni się do jeszcze lepszej jakości interakcji między graczami na naszych serwerach. Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie oraz ewentualne sugestie dotyczące tej zmiany! Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Prezentacja rozwiązania: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Wymagane wdrożenie: Implementacja: 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz po MESSENGER_SUBHEADER_GC_MOBILE dodaj przecinek! 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonMessenger.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz po MESSENGER_SUBHEADER_GC_MOBILE dodaj przecinek! 📁 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt' ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Jeśli nie korzystasz z locale string czytanego z klienta gry musisz zmienić pakiet chatu.
Opublikowano 23 Października 20231 r Autor @ExoCarossa Skąd taki pomysł, że miałby dostać perm bana? 😄 Szczerze mówiąc nie brałem pod uwagę takiej sytuacji, sprawdź to. Aktualizacja Sprawdziłem, podczas zmiany nazwy postaci automatycznie jest usuwana z listy znajomych. Test Podsumowując wszystko działa poprawnie. Po zmianie nazwy postać jest usuwana z listy znajomych kliknięcie usuń gdy już nie ma co usuwać nie wykonuje żadnej akcji. Postać na której zmieniałem nick została wylogowana po zmianie nazwy w ten sposób są wprowadzane zmiany to nie żaden błąd jak coś. 🙂
Opublikowano 23 Października 20231 r Może dodać opcje, że został zbanowany? Taka na czerwono albo na szaro ze nieaktywny czy cos xD
Opublikowano 23 Października 20231 r Autor @GTW Rozważę taką funkcję. Jednak, jest to temat związany z wcześniej opisaną poprawką, więc nie odbiegajmy od głównego tematu.
Opublikowano 17 Grudnia 20231 r Cytat messenger_manager.cpp:247:137: error: use of undeclared identifier '__account'; did you mean 'account'? DBManager::Instance().Query("DELETE FROM messenger_list WHERE (account='%s' AND companion='%s') OR (account='%s' AND companion='%s')", __account, __companion, __companion, __account);
Opublikowano 17 Grudnia 20231 r Autor @ExoCarossa Musisz mieć wgrane zabezpieczenie przed sql injector ponieważ robiłem te zmiany na poprawionej funkcji tu masz rozwiązanie.
Opublikowano 17 Grudnia 20231 r 📁 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt' ➕ Dodaj 267 [Przyjaciele] Gracz %s usunął Cię z listy znajomych. Że w ten sposób? Cytat ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Gracz %s usunal Cie z listy znajomych.")), account.c_str(); Jak dodałem w ten sposób to przy usunięciu kogoś ze znaj tylko my dostaniemy informacje a tamta osoba już nie.
Opublikowano 17 Grudnia 20231 r Autor W tym poradniku nie ma kodu, który wysyła informacje dla drugiego gracza, zaktualizuje poradnik w wolnym czasie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.