Opublikowano 6 Sierpnia6 Sie Cześć ;)Został mi do poprawienia ostatni błąd po dodaniu:"ENABLE SHOW LIDER AND GENERAL GUILD"A więc, w instrukcji mam://Now find in:bool CInstanceBase::Create(const SCreateData& c_rkCreateData) { [---] m_dwLevel = c_rkCreateData.m_dwLevel; m_dwGuildID = c_rkCreateData.m_dwGuildID; m_dwEmpireID = c_rkCreateData.m_dwEmpireID; //add: #ifdef ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD m_dwNewIsGuildName = c_rkCreateData.m_dwNewIsGuildName; #endif [...] }A podczas kompilacji błąd:"c_rkCreateData": niezadeklarowany identyfikatorCzy mógłby ktoś mnie naprowadzić jak rozwiązać ostatni problem ?
Opublikowano 6 Sierpnia6 Sie 📌Wskazówki - jak szybciej uzyskać pomoc i uniknąć zbędnych pytań Co powinieneś dołączyć do tematu?sysser, syslog (z odpowiedniego kanału gry, klienta, db, auih)Opisz dokładnie problemCo się dzieje i w jakich okolicznościach?Jakie pliki/systemy edytowałeś?Jakie pliki serwerowe / źródło używasz?Jeśli dodawałeś jakiś system podaj nazwę lub link/załącznik.Dobre praktykiKod dodawaj zawsze jako 'blok kodu' - będzie łatwiejszy do analizowania (opcje znajdziesz w pierwszej liście rozwijanej w edytorze)Nie wklejaj logów jako tekst - dodaj jako załączniki.Udało Ci się rozwiązać problem samemu? Napisz JAK! Pomożesz wtedy również innym.Awaria serwera? (awaria kanału gry, logowania, bazy)Sprawdź, czy pojawił się plik '.core' w katalogu kanału/db/auth będzie on zawierał informacje o przyczynie awarii. Zrób debug tego pliku następnie wrzuć wynik (screen lub log) do tematu.
Opublikowano 6 Sierpnia6 Sie Skopałeś deklaracje, prawdopodobnie tu, sprawdź jeszcze raz InstanceBase.cpp/hInstanceBase.hclass CInstanceBase{ public: struct SCreateData { BYTE m_bType; DWORD m_dwStateFlags; DWORD m_dwEmpireID; DWORD m_dwGuildID; DWORD m_dwLevel; DWORD m_dwVID; DWORD m_dwRace; DWORD m_dwMovSpd; DWORD m_dwAtkSpd; LONG m_lPosX; LONG m_lPosY; FLOAT m_fRot; DWORD m_dwArmor; DWORD m_dwWeapon; DWORD m_dwHair;#ifdef ENABLE_ACCE_COSTUME_SYSTEM DWORD m_dwAcce;#endif DWORD m_dwMountVnum;#ifdef ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD BYTE m_dwNewIsGuildName;#endif#ifdef ENABLE_QUIVER_SYSTEM DWORD m_dwArrow;#endif short m_sAlignment; BYTE m_byPKMode; CAffectFlagContainer m_kAffectFlags; std::string m_stName;#if defined(__BL_MULTI_LANGUAGE_PREMIUM__) std::string m_stCountryName;#endif bool m_isMain; };
Opublikowano 7 Sierpnia7 Sie Autor Dobra udało się, skompilowałem plik game oraz src clienta, lecz nie mogę odpalić teraz kanałów. Baza danych jedynie się uruchamia. Gdzie znajdę logi ? Bo podczas uruchamiania serwera przez panel.py pisze ze wszystko uruchomiono prawidłowo
Opublikowano 7 Sierpnia7 Sie Autor Dziękuję bardzo za Twoja pomoc!Temat można zamknać. Edytowane 7 godzin temu7 godz przez benio101
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.