Skocz do zawartości
Masz już aplikację Sharegon?

Odkryj wszystkie możliwości. Dowiedz się więcej

Sharegon.pl

Zainstaluj aplikację Sharegon i korzystaj z powiadomień push oraz licznika nowych aktywności bezpośrednio z ekranu głównego.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS.
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu początkowego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Zainstaluj aplikację Sharegon na Androidzie
  1. Otwórz Sklep Google Play na swoim smarfonie.
  2. Wyszukaj „Sharegon” w pasku wyszukiwania.
  3. Stuknij „Zainstaluj”, aby pobrać aplikację.

Zmiana formatowania nazwy gildii na Nickname(ranga)

Featured Replies

Opublikowano

Witam, witam.

Dziś potrzebuje małej pomoc, aby nazwę gildii wyświetlało w takim formacie:

TeamRobaczki(Leader)

Oraz chciałbym usunąć kolorowanie tekstu.

PS: kod znalazłem odpowiadający za to lecz nie zapisałem go, a teraz już 10 razy jak nie więcej sprawdzam pliki i nie widzę tego kodu.

Aktualny format:

Zrzut ekranu 2025-08-09 111654.png

Opublikowano

📌Wskazówki - jak szybciej uzyskać pomoc i uniknąć zbędnych pytań

Co powinieneś dołączyć do tematu?

  • sysser, syslog (z odpowiedniego kanału gry, klienta, db, auih)

Opisz dokładnie problem

  • Co się dzieje i w jakich okolicznościach?

  • Jakie pliki/systemy edytowałeś?

  • Jakie pliki serwerowe / źródło używasz?

  • Jeśli dodawałeś jakiś system podaj nazwę lub link/załącznik.

Dobre praktyki

  • Kod dodawaj zawsze jako 'blok kodu' - będzie łatwiejszy do analizowania (opcje znajdziesz w pierwszej liście rozwijanej w edytorze)

  • Nie wklejaj logów jako tekst - dodaj jako załączniki.

  • Udało Ci się rozwiązać problem samemu? Napisz JAK! Pomożesz wtedy również innym.

Awaria serwera? (awaria kanału gry, logowania, bazy)

Sprawdź, czy pojawił się plik '.core' w katalogu kanału/db/auth będzie on zawierał informacje o przyczynie awarii. Zrób debug tego pliku następnie wrzuć wynik (screen lub log) do tematu.

Opublikowano

Ehh Ty mi dobrą flaszke już wisisz 😂

Locale_inc.h.cpp

#define ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_NAME_FIRST <<<<<<<<<<<<<<<<<< To dodaj
#define ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE1 "|cFF00FFFF|H|h[Lider] "<<<<<< Tu się kolor ustawia
#define ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE2 "|cFF00FF00|H|h[Genera³] "<<<< I tu też

To sobie całe podmień

PythonTextTail.cpp

#ifdef ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD
void CPythonTextTail::RegisterCharacterTextTail(DWORD dwGuildID, BYTE dwNewIsGuildName, DWORD dwVirtualID, const D3DXCOLOR& c_rColor, float fAddHeight)
#else
void CPythonTextTail::RegisterCharacterTextTail(DWORD dwGuildID, DWORD dwVirtualID, const D3DXCOLOR& c_rColor, float fAddHeight)
#endif
{
	CInstanceBase* pCharacterInstance = CPythonCharacterManager::Instance().GetInstancePtr(dwVirtualID);

	if (!pCharacterInstance)
		return;

	TTextTail* pTextTail = RegisterTextTail(
		dwVirtualID,
		pCharacterInstance->GetNameString(),
		pCharacterInstance->GetGraphicThingInstancePtr(),
		pCharacterInstance->GetGraphicThingInstanceRef().GetHeight() + fAddHeight,
		c_rColor
	);

	CGraphicTextInstance* pTextInstance = pTextTail->pTextInstance;
	pTextInstance->SetOutline(true);
	pTextInstance->SetVerticalAlign(CGraphicTextInstance::VERTICAL_ALIGN_BOTTOM);

	pTextTail->pMarkInstance = NULL;
	pTextTail->pGuildNameTextInstance = NULL;
	pTextTail->pTitleTextInstance = NULL;
	pTextTail->pLevelTextInstance = NULL;

#if defined(__BL_MULTI_LANGUAGE_PREMIUM__)
	pTextTail->pCountryFlagImageInstance = NULL;
#endif

	if (0 != dwGuildID)
	{
		pTextTail->pMarkInstance = CGraphicMarkInstance::New();
		DWORD dwMarkID = CGuildMarkManager::Instance().GetMarkID(dwGuildID);

		if (dwMarkID != CGuildMarkManager::INVALID_MARK_ID)
		{
			std::string markImagePath;
			if (CGuildMarkManager::Instance().GetMarkImageFilename(dwMarkID / CGuildMarkImage::MARK_TOTAL_COUNT, markImagePath))
			{
				pTextTail->pMarkInstance->SetImageFileName(markImagePath.c_str());
				pTextTail->pMarkInstance->Load();
				pTextTail->pMarkInstance->SetIndex(dwMarkID % CGuildMarkImage::MARK_TOTAL_COUNT);
			}
		}

		std::string strGuildName;
		if (!CPythonGuild::Instance().GetGuildName(dwGuildID, &strGuildName))
			strGuildName = "Noname";

#ifdef ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD
		// If ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_NAME_FIRST is defined, show guild name first
		#ifdef ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_NAME_FIRST
			if (dwNewIsGuildName == 3)
				strGuildName += std::string(" ") + ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE1;
			else if (dwNewIsGuildName == 2)
				strGuildName += std::string(" ") + ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE2;
		#else
			// Default behavior: rank first, then guild name
			if (dwNewIsGuildName == 3)
				strGuildName.insert(0, ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE1);
			else if (dwNewIsGuildName == 2)
				strGuildName.insert(0, ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE2);
		#endif
#endif

		CGraphicTextInstance*& prGuildNameInstance = pTextTail->pGuildNameTextInstance;
		prGuildNameInstance = CGraphicTextInstance::New();

		prGuildNameInstance->SetTextPointer(ms_pFont);
		prGuildNameInstance->SetOutline(true);
		prGuildNameInstance->SetHorizonalAlign(CGraphicTextInstance::HORIZONTAL_ALIGN_CENTER);
		prGuildNameInstance->SetVerticalAlign(CGraphicTextInstance::VERTICAL_ALIGN_BOTTOM);
		prGuildNameInstance->SetValue(strGuildName.c_str());
		prGuildNameInstance->SetColor(
			c_TextTail_Guild_Name_Color.r,
			c_TextTail_Guild_Name_Color.g,
			c_TextTail_Guild_Name_Color.b
		);
		prGuildNameInstance->Update();
	}

	m_CharacterTextTailMap.insert(TTextTailMap::value_type(dwVirtualID, pTextTail));
}

image.png

Opublikowano
  • Autor

Teraz muszę wykombinować aby kolor (lider) był taki sam jak kolor nazwy gildii, bo kolor ustawiam według tego poradnika.

========================================

CZĘŚĆ SERWEROWA

========================================

Plik: char.cpp

Znajdź funkcję:

void CHARACTER::SendGuildName(CGuild* pGuild)

Zamień całość na:

void CHARACTER::SendGuildName(CGuild* pGuild)
{
	if (NULL == pGuild)
		return;

	DESC* desc = GetDesc();
	if (NULL == desc)
		return;

	if (m_known_guild.find(pGuild->GetID()) != m_known_guild.end())
		return;

	m_known_guild.insert(pGuild->GetID());

	TPacketGCGuildName pack;
	memset(&pack, 0x00, sizeof(pack));
	pack.header = HEADER_GC_GUILD;
	pack.subheader = GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME;
	pack.size = sizeof(TPacketGCGuildName);
	pack.guildID = pGuild->GetID();
	memcpy(pack.guildName, pGuild->GetName(), GUILD_NAME_MAX_LEN);
	pack.guildLevel = pGuild->GetLevel();

	desc->Packet(&pack, sizeof(pack));
}

Plik: packet.h

Znajdź strukturę:

typedef struct packet_guild_name_t

Zamień całość na:

typedef struct packet_guild_name_t
{
	BYTE header;
	WORD size;
	BYTE subheader;
	DWORD guildID;
	char guildName[GUILD_NAME_MAX_LEN];
	int guildLevel;
} TPacketGCGuildName;

========================================

CZĘŚĆ KLIENTA (UserInterface)

========================================

Plik: PythonGuild.h

Znajdź:

typedef std::map<DWORD, std::string> TGuildNameMap;

Zamień na:

struct GuildNameLevel
{
	std::string name;
	int level;
};

typedef std::map<DWORD, GuildNameLevel> TGuildNameMap;

Plik: PythonGuild.cpp

Znajdź:

void CPythonGuild::RegisterGuildName(DWORD dwID, const char * c_szName)

Zamień całość na:

void CPythonGuild::RegisterGuildName(DWORD dwID, const char* c_szName, int level)
{
	GuildNameLevel gnl;
	gnl.name = std::string(c_szName);
	gnl.level = level;

	m_GuildNameMap.insert(make_pair(dwID, gnl));
}

Zamień funkcję: CPythonGuild::GetGuildName

bool CPythonGuild::GetGuildName(DWORD dwID, std::string* pstrGuildName)
{
	if (m_GuildNameMap.end() == m_GuildNameMap.find(dwID))
		return false;

	int level = m_GuildNameMap[dwID].level;

	switch (level)
	{
		case 1:  *pstrGuildName = "|cffFFFFFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 2:  *pstrGuildName = "|cffFFFF7F" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 3:  *pstrGuildName = "|cffE1E100" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 4:  *pstrGuildName = "|cffCCFF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 5:  *pstrGuildName = "|cff99FF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 6:  *pstrGuildName = "|cff66FF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 7:  *pstrGuildName = "|cff00FF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 8:  *pstrGuildName = "|cff00E940" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 9:  *pstrGuildName = "|cff00D200" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 10: *pstrGuildName = "|cff00C57A" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 11: *pstrGuildName = "|cff00B999" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 12: *pstrGuildName = "|cff00A8B6" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 13: *pstrGuildName = "|cff0099D0" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 14: *pstrGuildName = "|cff2897F1" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 15: *pstrGuildName = "|cff329DFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 16: *pstrGuildName = "|cff689AFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 17: *pstrGuildName = "|cff819EFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 18: *pstrGuildName = "|cff9788FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 19: *pstrGuildName = "|cffB07EFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 20: *pstrGuildName = "|cffC874FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 21: *pstrGuildName = "|cffD978FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 22: *pstrGuildName = "|cffD8A6F7" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 23: *pstrGuildName = "|cffE9C9FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 24: *pstrGuildName = "|cffFFBDF0" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 25: *pstrGuildName = "|cffFF91CA" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 26: *pstrGuildName = "|cffFF6B94" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 27: *pstrGuildName = "|cffFF5C8A" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 28: *pstrGuildName = "|cffFF456D" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 29: *pstrGuildName = "|cffFF4545" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 30: *pstrGuildName = "|cffFF2121" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		default: *pstrGuildName = m_GuildNameMap[dwID].name; break;
	}

	return true;
}

Plik: PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp

Znajdź:

case GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME:

Zamień cały case na:

case GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME:
{
	DWORD dwID;
	char szGuildName[GUILD_NAME_MAX_LEN + 1];
	int guildLevel;

	int iPacketSize = int(GuildPacket.size) - sizeof(GuildPacket);
	int nItemSize = sizeof(dwID) + GUILD_NAME_MAX_LEN + sizeof(guildLevel);

	assert(iPacketSize % nItemSize == 0 && "GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME");

	for (; iPacketSize > 0;)
	{
		if (!Recv(sizeof(dwID), &dwID))
			return false;

		if (!Recv(GUILD_NAME_MAX_LEN, &szGuildName))
			return false;

		if (!Recv(sizeof(guildLevel), &guildLevel))
			return false;

		szGuildName[GUILD_NAME_MAX_LEN] = 0;
		CPythonGuild::Instance().RegisterGuildName(dwID, szGuildName, guildLevel);

		iPacketSize -= nItemSize;
	}
}
break;

Na jednej chyba się nie skończy 🍹

Nazwa postaci poszła 🕺

screen_4.bmp

const float c_TextTail_Name_Position = 15.0f;

const float c_fxMarkPosition = 1.5f;

const float c_fyGuildNamePosition = -10.0f;

const float c_fyMarkPosition = -10.0f + 11.0f;

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, wojciech74 napisał(a):

Przecież Ci napisałem gdzie się kolor zmienia.

Tylko, że muszę zrobić aby był taki sam kolor jak nazwa gildii, a kolor dla nazwy gildii zmienia się co każdy poziom. Maksymalny poziom gildii mam zrobione na 30.

Opublikowano
45 minut temu, benio101 napisał(a):

Tylko, że muszę zrobić aby był taki sam kolor jak nazwa gildii, a kolor dla nazwy gildii zmienia się co każdy poziom. Maksymalny poziom gildii mam zrobione na 30.

To robisz w locale_inc.h kolor jako zmienna i tworzysz taki sam switch dla tytułu jak dla nazwy albo wykorzystaj switch nazwy gildii.

Opublikowano
  • Autor

Zamieniłem na :

#define ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE1 "(Lider)"

#define ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE2 "(General)"

Plus wykonałem tą instrukcję i nadal nie działają kolory.

Męczę się już trochę z tym:

========================================

CZĘŚĆ SERWEROWA

========================================

Plik: char.cpp

Znajdź funkcję:

void CHARACTER::SendGuildName(CGuild* pGuild)

Zamień całość na:

void CHARACTER::SendGuildName(CGuild* pGuild)
{
	if (NULL == pGuild)
		return;

	DESC* desc = GetDesc();
	if (NULL == desc)
		return;

	if (m_known_guild.find(pGuild->GetID()) != m_known_guild.end())
		return;

	m_known_guild.insert(pGuild->GetID());

	TPacketGCGuildName pack;
	memset(&pack, 0x00, sizeof(pack));
	pack.header = HEADER_GC_GUILD;
	pack.subheader = GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME;
	pack.size = sizeof(TPacketGCGuildName);
	pack.guildID = pGuild->GetID();
	memcpy(pack.guildName, pGuild->GetName(), GUILD_NAME_MAX_LEN);
	pack.guildLevel = pGuild->GetLevel();

	desc->Packet(&pack, sizeof(pack));
}

Plik: packet.h

Znajdź strukturę:

typedef struct packet_guild_name_t

Zamień całość na:

typedef struct packet_guild_name_t
{
	BYTE header;
	WORD size;
	BYTE subheader;
	DWORD guildID;
	char guildName[GUILD_NAME_MAX_LEN];
	int guildLevel;
} TPacketGCGuildName;

========================================

CZĘŚĆ KLIENTA (UserInterface)

========================================

Plik: PythonGuild.h

Znajdź:

typedef std::map<DWORD, std::string> TGuildNameMap;

Zamień na:

struct GuildNameLevel
{
	std::string name;
	int level;
};

typedef std::map<DWORD, GuildNameLevel> TGuildNameMap;

Plik: PythonGuild.cpp

Znajdź:

void CPythonGuild::RegisterGuildName(DWORD dwID, const char * c_szName)

Zamień całość na:

void CPythonGuild::RegisterGuildName(DWORD dwID, const char* c_szName, int level)
{
	GuildNameLevel gnl;
	gnl.name = std::string(c_szName);
	gnl.level = level;

	m_GuildNameMap.insert(make_pair(dwID, gnl));
}

Zamień funkcję: CPythonGuild::GetGuildName

bool CPythonGuild::GetGuildName(DWORD dwID, std::string* pstrGuildName)
{
	if (m_GuildNameMap.end() == m_GuildNameMap.find(dwID))
		return false;

	int level = m_GuildNameMap[dwID].level;

	switch (level)
	{
		case 1:  *pstrGuildName = "|cffFFFFFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 2:  *pstrGuildName = "|cffFFFF7F" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 3:  *pstrGuildName = "|cffE1E100" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 4:  *pstrGuildName = "|cffCCFF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 5:  *pstrGuildName = "|cff99FF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 6:  *pstrGuildName = "|cff66FF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 7:  *pstrGuildName = "|cff00FF00" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 8:  *pstrGuildName = "|cff00E940" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 9:  *pstrGuildName = "|cff00D200" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 10: *pstrGuildName = "|cff00C57A" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 11: *pstrGuildName = "|cff00B999" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 12: *pstrGuildName = "|cff00A8B6" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 13: *pstrGuildName = "|cff0099D0" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 14: *pstrGuildName = "|cff2897F1" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 15: *pstrGuildName = "|cff329DFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 16: *pstrGuildName = "|cff689AFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 17: *pstrGuildName = "|cff819EFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 18: *pstrGuildName = "|cff9788FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 19: *pstrGuildName = "|cffB07EFF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 20: *pstrGuildName = "|cffC874FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 21: *pstrGuildName = "|cffD978FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 22: *pstrGuildName = "|cffD8A6F7" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 23: *pstrGuildName = "|cffE9C9FF" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 24: *pstrGuildName = "|cffFFBDF0" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 25: *pstrGuildName = "|cffFF91CA" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 26: *pstrGuildName = "|cffFF6B94" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 27: *pstrGuildName = "|cffFF5C8A" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 28: *pstrGuildName = "|cffFF456D" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 29: *pstrGuildName = "|cffFF4545" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		case 30: *pstrGuildName = "|cffFF2121" + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r"; break;
		default: *pstrGuildName = m_GuildNameMap[dwID].name; break;
	}

	return true;
}

Plik: PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp

Znajdź:

case GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME:

Zamień cały case na:

case GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME:
{
	DWORD dwID;
	char szGuildName[GUILD_NAME_MAX_LEN + 1];
	int guildLevel;

	int iPacketSize = int(GuildPacket.size) - sizeof(GuildPacket);
	int nItemSize = sizeof(dwID) + GUILD_NAME_MAX_LEN + sizeof(guildLevel);

	assert(iPacketSize % nItemSize == 0 && "GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME");

	for (; iPacketSize > 0;)
	{
		if (!Recv(sizeof(dwID), &dwID))
			return false;

		if (!Recv(GUILD_NAME_MAX_LEN, &szGuildName))
			return false;

		if (!Recv(sizeof(guildLevel), &guildLevel))
			return false;

		szGuildName[GUILD_NAME_MAX_LEN] = 0;
		CPythonGuild::Instance().RegisterGuildName(dwID, szGuildName, guildLevel);

		iPacketSize -= nItemSize;
	}
}
break;
Opublikowano

Majster, chat Ci to napisał?


bool CPythonGuild::GetGuildName(DWORD dwID, std::string* pstrGuildName)
{
	if (m_GuildNameMap.end() == m_GuildNameMap.find(dwID))
		return false;

	int level = m_GuildNameMap[dwID].level;
	std::string guildColor;

	switch (level)
	{
		case 1:  guildColor = "|cffFFFFFF"; break;
		case 2:  guildColor = "|cffFFFF7F"; break;
		case 3:  guildColor = "|cffE1E100"; break;
		case 4:  guildColor = "|cffCCFF00"; break;
		case 5:  guildColor = "|cff99FF00"; break;
		case 6:  guildColor = "|cff66FF00"; break;
		case 7:  guildColor = "|cff00FF00"; break;
		case 8:  guildColor = "|cff00E940"; break;
		case 9:  guildColor = "|cff00D200"; break;
		case 10: guildColor = "|cff00C57A"; break;
		case 11: guildColor = "|cff00B999"; break;
		case 12: guildColor = "|cff00A8B6"; break;
		case 13: guildColor = "|cff0099D0"; break;
		case 14: guildColor = "|cff2897F1"; break;
		case 15: guildColor = "|cff329DFF"; break;
		case 16: guildColor = "|cff689AFF"; break;
		case 17: guildColor = "|cff819EFF"; break;
		case 18: guildColor = "|cff9788FF"; break;
		case 19: guildColor = "|cffB07EFF"; break;
		case 20: guildColor = "|cffC874FF"; break;
		case 21: guildColor = "|cffD978FF"; break;
		case 22: guildColor = "|cffD8A6F7"; break;
		case 23: guildColor = "|cffE9C9FF"; break;
		case 24: guildColor = "|cffFFBDF0"; break;
		case 25: guildColor = "|cffFF91CA"; break;
		case 26: guildColor = "|cffFF6B94"; break;
		case 27: guildColor = "|cffFF5C8A"; break;
		case 28: guildColor = "|cffFF456D"; break;
		case 29: guildColor = "|cffFF4545"; break;
		case 30: guildColor = "|cffFF2121"; break;
		default: guildColor = ""; break;
	}

#ifdef ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD
	if (level == 1)
	{
		*pstrGuildName = guildColor + ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE1 + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
	}
	else if (level == 2)
	{
		*pstrGuildName = guildColor + ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE2 + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
	}
	else
	{
		*pstrGuildName = guildColor + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
	}
#else
	*pstrGuildName = guildColor + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
#endif

	return true;
}

Coś w tym stylu:
*pstrGuildName = guildColor + ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE2 + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";

Powinno być w PythonTextTail.cpp, a nie w PythonGuild.cpp

Opublikowano
  • Autor
Metin2Dev | M2Dev
No image preview

Guild Name Color by Ranking

M2 Download Center This is the hidden content, please Sign In or Sign Up ( Internal ) Hey guyz Here's an image to see what is it about. Just coloring guild names for the top3 rank. (gold,silver,bronze

Znalazłem takie coś i próbowałem edytować.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Skonfiguruj powiadomienia push w przeglądarce.

Chrome (Android)
  1. Stuknij ikonę kłódki obok paska adresu.
  2. Wybierz Uprawnienia → Powiadomienia.
  3. Dostosuj swoje preferencje.
Chrome (Desktop)
  1. Kliknij ikonę kłódki na pasku adresu.
  2. Wybierz Ustawienia witryny.
  3. Znajdź Powiadomienia i dostosuj swoje preferencje.