Skocz do zawartości
Masz już aplikację Sharegon?

Odkryj wszystkie możliwości. Dowiedz się więcej

Sharegon.pl

Zainstaluj aplikację Sharegon i korzystaj z powiadomień push oraz licznika nowych aktywności bezpośrednio z ekranu głównego.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS.
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu początkowego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Zainstaluj aplikację Sharegon na Androidzie
  1. Otwórz Sklep Google Play na swoim smarfonie.
  2. Wyszukaj „Sharegon” w pasku wyszukiwania.
  3. Stuknij „Zainstaluj”, aby pobrać aplikację.

[Source] Błędy kompilacji w questlua_pc.cpp – ALUA / LPCHARACTER / undeclared identifiers

Featured Replies

Opublikowano

Witam

Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu błędów podczas kompilacji game, co mogłem zepsuć, że aż tyle błędów:

questlua_pc.cpp:2841:2: error: unknown type name 'ALUA'

2841 | ALUA(pc_givecompile skill.cpp

rarityitem) //If it does not compile, edit "ALUA" to "int pc_instant_equip(lua _State * L)".

| ^

questlua_pc.cpp:2843:3: error: unexpected type name 'LPCHARACTER': expected expr ession

2843 | LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCha racterPtr();

| ^

questlua_pc.cpp:2843:15: error: expected '}'

2843 | LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCha racterPtr();

| ^

questlua_pc.cpp:2842:2: note: to match this '{'

2842 | {

| ^

questlua_pc.cpp:2845:3: error: expected unqualified-id

2845 | if (!lua_isstring(L, 1) && !lua_isnumber(L, 1))

| ^

questlua_pc.cpp:2854:3: error: expected unqualified-id

2854 | if (lua_isnumber(L, 1))

| ^

questlua_pc.cpp:2858:3: error: expected unqualified-id

2858 | else if (!ITEM_MANAGER::instance().GetVnum(lua_tostring( L, 1), dwVnum))

| ^

questlua_pc.cpp:2867:3: error: expected unqualified-id

2867 | if (lua_isnumber(L,2) && lua_tonumber(L,2)>0)

| ^

questlua_pc.cpp:2878:3: error: a type specifier is required for all declarations

2878 | sys_log(0, "QUEST [REWARD] item %s to %s", lua_tostring( L, 1), ch->GetName());

| ^

questlua_pc.cpp:2878:59: error: use of undeclared identifier 'L'

2878 | sys_log(0, "QUEST [REWARD] item %s to %s", lua_tostring( L, 1), ch->GetName());

| ^

questlua_pc.cpp:2878:66: error: use of undeclared identifier 'ch'

2878 | sys_log(0, "QUEST [REWARD] item %s to %s", lua_tostring( L, 1), ch->GetName());

| ^

questlua_pc.cpp:2882:25: error: expected function body after function declarator

2882 | LogManager::instance().QuestRewardLog(pPC->GetCurrentQue stName().c_str(), ch->GetPlayerID(), ch->GetLevel(), dwVnum, 1);

| ^

questlua_pc.cpp:2884:17: error: use of undeclared identifier 'ch'

2884 | LPITEM item = ch->AutoGiveItem(dwVnum, 1);

| ^

questlua_pc.cpp:2886:3: error: expected unqualified-id

2886 | if (item)

| ^

questlua_pc.cpp:2907:3: error: expected unqualified-id

2907 | if (NULL != item)

| ^

questlua_pc.cpp:2909:3: error: expected unqualified-id

2909 | else

| ^

questlua_pc.cpp:2911:3: error: expected unqualified-id

2911 | return 1;

| ^

questlua_pc.cpp:2919:19: error: use of undeclared identifier 'pc_get_wear'; did you mean 'quest::pc_get_wear'?

2919 | { "get_wear", pc_get_wear },

| ^~~~~~~~~~~

| quest::pc_get_wear

questlua_pc.cpp:915:6: note: 'quest::pc_get_wear' declared here

915 | int pc_get_wear(lua_State * L)

| ^

questlua_pc.cpp:2920:23: error: use of undeclared identifier 'pc_get_player_id'; did you mean 'quest::pc_get_player_id'?

2920 | { "get_player_id", pc_get_player_id },

| ^~~~~~~~~~~~~~~~

| quest::pc_get_player_id

questlua_pc.cpp:2468:6: note: 'quest::pc_get_player_id' declared here

2468 | int pc_get_player_id( lua_State* L )

| ^

questlua_pc.cpp:2921:24: error: use of undeclared identifier 'pc_get_account_id' ; did you mean 'quest::pc_get_account_id'?

2921 | { "get_account_id", pc_get_account_id },

| ^~~~~~~~~~~~~~~~~

| quest::pc_get_account_id

questlua_pc.cpp:2484:6: note: 'quest::pc_get_account_id' declared here

2484 | int pc_get_account_id( lua_State* L )

| ^

fatal error: too many errors emitted, stopping now [-ferror-limit=]

questlua_pc.cpp

Opublikowano

📌Wskazówki - jak szybciej uzyskać pomoc i uniknąć zbędnych pytań

Co powinieneś dołączyć do tematu?

  • sysser, syslog (z odpowiedniego kanału gry, klienta, db, auih)

Opisz dokładnie problem

  • Co się dzieje i w jakich okolicznościach?

  • Jakie pliki/systemy edytowałeś?

  • Jakie pliki serwerowe / źródło używasz?

  • Jeśli dodawałeś jakiś system podaj nazwę lub link/załącznik.

Dobre praktyki

  • Kod dodawaj zawsze jako 'blok kodu' - będzie łatwiejszy do analizowania (opcje znajdziesz w pierwszej liście rozwijanej w edytorze)

  • Nie wklejaj logów jako tekst - dodaj jako załączniki.

  • Udało Ci się rozwiązać problem samemu? Napisz JAK! Pomożesz wtedy również innym.

Awaria serwera? (awaria kanału gry, logowania, bazy)

Sprawdź, czy pojawił się plik '.core' w katalogu kanału/db/auth będzie on zawierał informacje o przyczynie awarii. Zrób debug tego pliku następnie wrzuć wynik (screen lub log) do tematu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Skonfiguruj powiadomienia push w przeglądarce.

Chrome (Android)
  1. Stuknij ikonę kłódki obok paska adresu.
  2. Wybierz Uprawnienia → Powiadomienia.
  3. Dostosuj swoje preferencje.
Chrome (Desktop)
  1. Kliknij ikonę kłódki na pasku adresu.
  2. Wybierz Ustawienia witryny.
  3. Znajdź Powiadomienia i dostosuj swoje preferencje.