Opublikowano 5 godzin temu5 godz WitamChciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu błędów podczas kompilacji game, co mogłem zepsuć, że aż tyle błędów:questlua_pc.cpp:2841:2: error: unknown type name 'ALUA'2841 | ALUA(pc_givecompile skill.cpprarityitem) //If it does not compile, edit "ALUA" to "int pc_instant_equip(lua _State * L)".| ^questlua_pc.cpp:2843:3: error: unexpected type name 'LPCHARACTER': expected expr ession2843 | LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCha racterPtr();| ^questlua_pc.cpp:2843:15: error: expected '}'2843 | LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCha racterPtr();| ^questlua_pc.cpp:2842:2: note: to match this '{'2842 | {| ^questlua_pc.cpp:2845:3: error: expected unqualified-id2845 | if (!lua_isstring(L, 1) && !lua_isnumber(L, 1))| ^questlua_pc.cpp:2854:3: error: expected unqualified-id2854 | if (lua_isnumber(L, 1))| ^questlua_pc.cpp:2858:3: error: expected unqualified-id2858 | else if (!ITEM_MANAGER::instance().GetVnum(lua_tostring( L, 1), dwVnum))| ^questlua_pc.cpp:2867:3: error: expected unqualified-id2867 | if (lua_isnumber(L,2) && lua_tonumber(L,2)>0)| ^questlua_pc.cpp:2878:3: error: a type specifier is required for all declarations2878 | sys_log(0, "QUEST [REWARD] item %s to %s", lua_tostring( L, 1), ch->GetName());| ^questlua_pc.cpp:2878:59: error: use of undeclared identifier 'L'2878 | sys_log(0, "QUEST [REWARD] item %s to %s", lua_tostring( L, 1), ch->GetName());| ^questlua_pc.cpp:2878:66: error: use of undeclared identifier 'ch'2878 | sys_log(0, "QUEST [REWARD] item %s to %s", lua_tostring( L, 1), ch->GetName());| ^questlua_pc.cpp:2882:25: error: expected function body after function declarator2882 | LogManager::instance().QuestRewardLog(pPC->GetCurrentQue stName().c_str(), ch->GetPlayerID(), ch->GetLevel(), dwVnum, 1);| ^questlua_pc.cpp:2884:17: error: use of undeclared identifier 'ch'2884 | LPITEM item = ch->AutoGiveItem(dwVnum, 1);| ^questlua_pc.cpp:2886:3: error: expected unqualified-id2886 | if (item)| ^questlua_pc.cpp:2907:3: error: expected unqualified-id2907 | if (NULL != item)| ^questlua_pc.cpp:2909:3: error: expected unqualified-id2909 | else| ^questlua_pc.cpp:2911:3: error: expected unqualified-id2911 | return 1;| ^questlua_pc.cpp:2919:19: error: use of undeclared identifier 'pc_get_wear'; did you mean 'quest::pc_get_wear'?2919 | { "get_wear", pc_get_wear },| ^~~~~~~~~~~| quest::pc_get_wearquestlua_pc.cpp:915:6: note: 'quest::pc_get_wear' declared here915 | int pc_get_wear(lua_State * L)| ^questlua_pc.cpp:2920:23: error: use of undeclared identifier 'pc_get_player_id'; did you mean 'quest::pc_get_player_id'?2920 | { "get_player_id", pc_get_player_id },| ^~~~~~~~~~~~~~~~| quest::pc_get_player_idquestlua_pc.cpp:2468:6: note: 'quest::pc_get_player_id' declared here2468 | int pc_get_player_id( lua_State* L )| ^questlua_pc.cpp:2921:24: error: use of undeclared identifier 'pc_get_account_id' ; did you mean 'quest::pc_get_account_id'?2921 | { "get_account_id", pc_get_account_id },| ^~~~~~~~~~~~~~~~~| quest::pc_get_account_idquestlua_pc.cpp:2484:6: note: 'quest::pc_get_account_id' declared here2484 | int pc_get_account_id( lua_State* L )| ^fatal error: too many errors emitted, stopping now [-ferror-limit=] questlua_pc.cpp
Opublikowano 5 godzin temu5 godz 📌Wskazówki - jak szybciej uzyskać pomoc i uniknąć zbędnych pytań Co powinieneś dołączyć do tematu?sysser, syslog (z odpowiedniego kanału gry, klienta, db, auih)Opisz dokładnie problemCo się dzieje i w jakich okolicznościach?Jakie pliki/systemy edytowałeś?Jakie pliki serwerowe / źródło używasz?Jeśli dodawałeś jakiś system podaj nazwę lub link/załącznik.Dobre praktykiKod dodawaj zawsze jako 'blok kodu' - będzie łatwiejszy do analizowania (opcje znajdziesz w pierwszej liście rozwijanej w edytorze)Nie wklejaj logów jako tekst - dodaj jako załączniki.Udało Ci się rozwiązać problem samemu? Napisz JAK! Pomożesz wtedy również innym.Awaria serwera? (awaria kanału gry, logowania, bazy)Sprawdź, czy pojawił się plik '.core' w katalogu kanału/db/auth będzie on zawierał informacje o przyczynie awarii. Zrób debug tego pliku następnie wrzuć wynik (screen lub log) do tematu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.