Jak zapewne wiecie, od dłuższego czasu występował błąd, w wyniku którego agresywne potwory mogły wchodzić na strefę bezpieczeństwa za graczem. Gdy gracz się wylogował, potwory traciły cel i pozostawały tam na stałe, co powodowało spore utrudnienia. Na oficjalnym serwerze zastosowano poprawkę, która sprawia, że potwór po wejściu na strefę bezpieczeństwa znika.
Cześć,
Jak zapewne wiecie, od dłuższego czasu występował błąd, w wyniku którego agresywne potwory mogły wchodzić na strefę bezpieczeństwa za graczem. Gdy gracz się wylogował, potwory traciły cel i pozostawały tam na stałe, co powodowało spore utrudnienia. Na oficjalnym serwerze zastosowano poprawkę, która sprawia, że potwór po wejściu na strefę bezpieczeństwa znika.
Przedstawienie błędu:
Rozwiązanie:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukaj
Przed:
➕ Dodaj