Chciałbym przedstawić rozwiązanie problemu z dublowaniem bonusów z affectów. Gracz mógł użyć przedmiotu typu affect, nawet jeśli ten był już aktywny
Opis błędu:
Błąd ten występował, gdy gracz logował się do gry, a affecty nie były jeszcze załadowane. W takim przypadku system nie widział, że jakiekolwiek affecty są aktywne na postaci i umożliwiał ich ponowne użycie. Jednak po chwili affecty były załadowane i system wyświetlał komunikat "Ten efekt jeszcze trwa".
Rozwiązanie:
Aby zaradzić temu problemowi, wprowadziliśmy następujące zmiany:
Dodano dodatkową kontrolę, która sprawdza, czy affecty zostały już załadowane. Jeśli proces ładowania nie jest jeszcze zakończony, gracz otrzyma stosowny komunikat informujący o potrzebie odczekania.
Zmodyfikowano metodę LoadAffect, aby zawsze była wykonywana przy logowaniu. W tym celu wysyłany jest pusty pakiet AFFECT_LOAD, nawet jeśli w tabeli player.affect nie znaleziono żadnych affectów.
Dzięki wprowadzonym zmianom gracze nie będą już mogli uzyskać podwójnych bonusów z affectów.
Cześć,
Chciałbym przedstawić rozwiązanie problemu z dublowaniem bonusów z affectów. Gracz mógł użyć przedmiotu typu affect, nawet jeśli ten był już aktywny
Opis błędu:
Błąd ten występował, gdy gracz logował się do gry, a affecty nie były jeszcze załadowane. W takim przypadku system nie widział, że jakiekolwiek affecty są aktywne na postaci i umożliwiał ich ponowne użycie. Jednak po chwili affecty były załadowane i system wyświetlał komunikat "Ten efekt jeszcze trwa".
Rozwiązanie:
Aby zaradzić temu problemowi, wprowadziliśmy następujące zmiany:
Dzięki wprowadzonym zmianom gracze nie będą już mogli uzyskać podwójnych bonusów z affectów.
Przedstawienie błędu:
Rozwiązanie błędu:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 2x Szukaj:
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManagerPlayer.cpp'
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManager.h'
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt'
➕ Dodaj: