Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.0e7c992d8e04626ffb1a13531be3462e.png

 

Cześć,

 

Chciałbym przedstawić rozwiązanie problemu z dublowaniem bonusów z affectów. Gracz mógł użyć przedmiotu typu affect, nawet jeśli ten był już aktywny

 

Opis błędu:

Błąd ten występował, gdy gracz logował się do gry, a affecty nie były jeszcze załadowane. W takim przypadku system nie widział, że jakiekolwiek affecty są aktywne na postaci i umożliwiał ich ponowne użycie. Jednak po chwili affecty były załadowane i system wyświetlał komunikat "Ten efekt jeszcze trwa".

 

Rozwiązanie:

Aby zaradzić temu problemowi, wprowadziliśmy następujące zmiany:

  • Dodano dodatkową kontrolę, która sprawdza, czy affecty zostały już załadowane. Jeśli proces ładowania nie jest jeszcze zakończony, gracz otrzyma stosowny komunikat informujący o potrzebie odczekania.
  • Zmodyfikowano metodę LoadAffect, aby zawsze była wykonywana przy logowaniu. W tym celu wysyłany jest pusty pakiet AFFECT_LOAD, nawet jeśli w tabeli player.affect nie znaleziono żadnych affectów.

Dzięki wprowadzonym zmianom gracze nie będą już mogli uzyskać podwójnych bonusów z affectów.

 

Przedstawienie błędu:

Rozwiązanie błędu:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

 

🔍 2x Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManagerPlayer.cpp'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManager.h'

 

  🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt'

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Bosko

Opublikowano

Dzięki szef ❤️

Opublikowano

Pieknie dobrze przetestowane przez zemnie 😉

Opublikowano

Dzieląc się tym kodem, sprawiłeś, że gra jest o niebo lepsza. Dzięki!

 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękujemy

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

Dziekuje ❤️ 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...