Opublikowano 2 Listopada 20231 r Cześć, Chciałbym przedstawić rozwiązanie problemu z dublowaniem bonusów z affectów. Gracz mógł użyć przedmiotu typu affect, nawet jeśli ten był już aktywny Opis błędu: Błąd ten występował, gdy gracz logował się do gry, a affecty nie były jeszcze załadowane. W takim przypadku system nie widział, że jakiekolwiek affecty są aktywne na postaci i umożliwiał ich ponowne użycie. Jednak po chwili affecty były załadowane i system wyświetlał komunikat "Ten efekt jeszcze trwa". Rozwiązanie: Aby zaradzić temu problemowi, wprowadziliśmy następujące zmiany: Dodano dodatkową kontrolę, która sprawdza, czy affecty zostały już załadowane. Jeśli proces ładowania nie jest jeszcze zakończony, gracz otrzyma stosowny komunikat informujący o potrzebie odczekania. Zmodyfikowano metodę LoadAffect, aby zawsze była wykonywana przy logowaniu. W tym celu wysyłany jest pusty pakiet AFFECT_LOAD, nawet jeśli w tabeli player.affect nie znaleziono żadnych affectów. Dzięki wprowadzonym zmianom gracze nie będą już mogli uzyskać podwójnych bonusów z affectów. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Rozwiązanie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp' 🔍 2x Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManagerPlayer.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManager.h' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_string.txt' ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 4 Listopada 20231 r Dzieląc się tym kodem, sprawiłeś, że gra jest o niebo lepsza. Dzięki!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.