Skocz do zawartości

Naprawa minusowego czasu odrodzenia postaci podczas zakupów u npc

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Dzień dobry,

 

Pewnie nie raz zdarzyło Ci się doświadczyć błędu, w którym czas odrodzenia wchodził na minusową wartość i odrodzenie stawało się niemożliwe.

W tym artykule przedstawię przyczynę tego problemu oraz rozwiązanie.

 

Opis problemu:

Błąd występuje, gdy gracz otworzy sklep u NPC, a następnie zginie. W tym przypadku okno sklepu powinno zostać zamknięte, co jest poprawnym działaniem. Jednak podczas śmierci gracz może otworzyć sklep, co nie powinno mieć miejsca. Wtedy nawet po zamknięciu sklepu czas odrodzenia gracza ulega zbugowaniu i wskazuje minusową wartość, co uniemożliwia wstanie gracza.

 

Rozwiązanie:

Aby uniknąć tego błędu, należy dodać kontrolę, która blokuje możliwość otworzenia sklepu, gdy gracz jest martwy.

 

Przedstawienie błędu:

Prezentacja rozwiązania:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> shop_manager.cpp'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Naprawa minusowego czasu odrodzenia postaci podczas zakupów u npc
Opublikowano

Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!

 

  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...