Opublikowano 4 Listopada 20231 r Dzień dobry, Pewnie nie raz zdarzyło Ci się doświadczyć błędu, w którym czas odrodzenia wchodził na minusową wartość i odrodzenie stawało się niemożliwe. W tym artykule przedstawię przyczynę tego problemu oraz rozwiązanie. Opis problemu: Błąd występuje, gdy gracz otworzy sklep u NPC, a następnie zginie. W tym przypadku okno sklepu powinno zostać zamknięte, co jest poprawnym działaniem. Jednak podczas śmierci gracz może otworzyć sklep, co nie powinno mieć miejsca. Wtedy nawet po zamknięciu sklepu czas odrodzenia gracza ulega zbugowaniu i wskazuje minusową wartość, co uniemożliwia wstanie gracza. Rozwiązanie: Aby uniknąć tego błędu, należy dodać kontrolę, która blokuje możliwość otworzenia sklepu, gdy gracz jest martwy. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Prezentacja rozwiązania: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> shop_manager.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt' ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 4 Listopada 20231 r Ten bug od dawna mnie irytował, ale twój kod to zmienił, wielkie dzięki.
Opublikowano 5 Listopada 20231 r Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!
Opublikowano 9 Listopada 20231 r Ten bug od dawna mnie irytował, ale twój kod to zmienił, wielkie dzięki.
Opublikowano 23 Marca 20241 r Popsułeś wszystko... Moje życie straciło sens, nie będę irytował ludzi pod handlarką.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.