Opublikowano 11 Listopada 20231 r Witam, Chciałbym przedstawić rozwiązanie dwóch błędów związanych z emocjami w grze. Pierwszy dotyczy sytuacji, gdy ogłuszony gracz wciąż może wyrażać emocje. To dziwne, bo ogłuszenie powinno uniemożliwić jakiekolwiek działania. Naszym rozwiązaniem będzie zmiana kodu, która nie pozwoli na używanie emocji, gdy gracz jest ogłuszony. Drugi błąd polega na tym, że osoba, z którą gracz bierze emocje, może również wykonać tę akcję, pomimo tego, że gracz ma stuna. Jest to niesprawiedliwe, ponieważ gracz, który jest ogłuszony, nie powinien mieć możliwości wpływania na grę. Rozwiązanie tego błędu polega na tym, aby uniemożliwić osobie, z którą gracz bierze emocje, wykonywanie tej akcji, gdy gracz ma stuna. Można to zrobić poprzez zmianę kodu tak, aby sprawdzać stan gracza przed wykonaniem akcji związanej z emocjami. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Rozwiązanie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_emotion.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 💡Jeśli używasz locale string ładowane z klienta gry to wtedy ChatPacket wygląda tak: Spoiler 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_sting.txt' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_sting.txt' ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.