Chciałbym przedstawić rozwiązanie dwóch błędów związanych z emocjami w grze.
Pierwszy dotyczy sytuacji, gdy ogłuszony gracz wciąż może wyrażać emocje. To dziwne, bo ogłuszenie powinno uniemożliwić jakiekolwiek działania. Naszym rozwiązaniem będzie zmiana kodu, która nie pozwoli na używanie emocji, gdy gracz jest ogłuszony.
Drugi błąd polega na tym, że osoba, z którą gracz bierze emocje, może również wykonać tę akcję, pomimo tego, że gracz ma stuna. Jest to niesprawiedliwe, ponieważ gracz, który jest ogłuszony, nie powinien mieć możliwości wpływania na grę. Rozwiązanie tego błędu polega na tym, aby uniemożliwić osobie, z którą gracz bierze emocje, wykonywanie tej akcji, gdy gracz ma stuna. Można to zrobić poprzez zmianę kodu tak, aby sprawdzać stan gracza przed wykonaniem akcji związanej z emocjami.
Witam,
Chciałbym przedstawić rozwiązanie dwóch błędów związanych z emocjami w grze.
Pierwszy dotyczy sytuacji, gdy ogłuszony gracz wciąż może wyrażać emocje. To dziwne, bo ogłuszenie powinno uniemożliwić jakiekolwiek działania. Naszym rozwiązaniem będzie zmiana kodu, która nie pozwoli na używanie emocji, gdy gracz jest ogłuszony.
Drugi błąd polega na tym, że osoba, z którą gracz bierze emocje, może również wykonać tę akcję, pomimo tego, że gracz ma stuna. Jest to niesprawiedliwe, ponieważ gracz, który jest ogłuszony, nie powinien mieć możliwości wpływania na grę. Rozwiązanie tego błędu polega na tym, aby uniemożliwić osobie, z którą gracz bierze emocje, wykonywanie tej akcji, gdy gracz ma stuna. Można to zrobić poprzez zmianę kodu tak, aby sprawdzać stan gracza przed wykonaniem akcji związanej z emocjami.
Przedstawienie błędu:
Rozwiązanie błędu:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_emotion.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
💡Jeśli używasz locale string ładowane z klienta gry to wtedy ChatPacket wygląda tak:
📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> locale_sting.txt'
📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_sting.txt'
➕ Dodaj: