Skocz do zawartości

Naprawa przycinania chmur w skyboxie podczas renderowania

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Występuje błąd graficzny, który powoduje, że chmury "przeskakują" podczas przesuwania okna gry lub teleportacji gracza. Gdy gracz ma uruchomioną grę w oknie i przenosi je, chmury na ekranie będą zmieniać swoją pozycję w nienaturalny sposób. Błąd jest szczególnie widoczny podczas teleportacji postaci, gdzie przeskok chmur jest bardzo wyraźny. Pozwólcie, że szczegółowo przedstawię ten błąd na filmiku.

 

Przedstawienie błędu:

 

Prezentacja rozwiązania:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'EterLib -> Skybox.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Featured Replies

Opublikowano

Piękno natury, dzięki

Opublikowano

Pod kątem graficznym, może to mały detal ale przydatny 😉

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mmm

Opublikowano

Dziękuje

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

dziekuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...