Opublikowano 14 Listopada 20231 r System rozbudowanych logów dzięki którym w prosty sposób można kontrolować ilość yangów na serwerze oraz ich pochodzenie. Logi obejmują wszystkie podstawowe elementy rozgrywki, tj.: - » Podnoszenie yangów z ziemii: - `GIVE_GOLD_PARTY`: otrzymana ilość yangów / ogólna ilość dropniętych yangów, - `GIVE_GOLD_SOLO`: gdy party nie istnieje; - » Ulepszanie przedmiotów (wraz z ilością ulepszonych przedmiotów): - `REFINE_LOG_SUCCESS`: ulepszanie pomyślne, - `REFINE_LOG_FAIL`: ulepszanie niepomyślne; - » Otwieranie skrzynek: - `CHEST_GOLD`: jeżeli takowe zawierają w sobie yangi; - » Używanie przedmiotu o typie ELK: - `ITEM_USE_GOLD`: item, który przechowuje ilość yang w `socket0`; - » Tworzenie w oknie Cube: - `CUBE_CREATE`: wraz z ilością wytworzonych przedmiotów, tylko dla tworzenia gdzie wymagane są yangi; - » Wymiana pomiędzy graczami (min. 1k yang, do ustawienia w `service.h`): - `EXCHANGE_GOLD_TAKE`: Otrzymane yangi poprzez handel z innym graczem, - `EXCHANGE_GOLD_GIVE`: Oddane innemu graczowi yangi poprzez handel; - » Zakup / sprzedaż przedmiotów u handlarzy NPC (wraz z ilością oraz ID przedmiotu): - `NPC_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu od NPC, - `NPC_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu do NPC; - » Zakup / sprzedaż przedmiotów w sklepach graczy (wraz z ilością oraz ID przedmiotu): - `PLAYER_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu w sklepie gracza, - `PLAYER_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu w sklepie gracza; - » Otrzymywanie oraz tracenie yang poprzez questy (min. 50k yang, do ustawienia w `service.h`): - `QUEST_GIVE_GOLD`: yangi otrzymane dzięki funkcji `pc_give_gold`, - `QUEST_CHANGE_GOLD`: yangi zmienione dzięki funkcji `pc_change_money`; Screeny: _______________________________________________________________________________________________________________ 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 14 Listopada 20231 r dzięki, lecimy z dodaniem tego w razie co będę pisać 😄 log.cpp:93:21: error: use of undeclared identifier '__escape_info'; did you mean '__escape_hint'? m_sql.EscapeString(__escape_info, sizeof(__escape_info), info, strlen(info)); ^~~~~~~~~~~~~ log.cpp:96:30: error: use of undeclared identifier 'char_name'; did you mean 'check_name'? get_table_postfix(), chID, char_name, type, __escape_info, vnum, vID, with_name, gold, pgold, npgold); ^~~~~~~~~ check_name Edytowane 14 Listopada 20231 r przez ExoCarossa
Opublikowano 14 Listopada 20231 r Dzięki, przydatne rozwiązanie. Co do Twojego problemu, wydaje się że brakuje deklaracji dla '__escape_info' 1 godzinę temu, ExoCarossa napisał(a): log.cpp:93:21: error: use of undeclared identifier '__escape_info'; did you mean '__escape_hint'? m_sql.EscapeString(__escape_info, sizeof(__escape_info), info, strlen(info)); ^~~~~~~~~~~~~ log.cpp:96:30: error: use of undeclared identifier 'char_name'; did you mean 'check_name'? get_table_postfix(), chID, char_name, type, __escape_info, vnum, vID, with_name, gold, pgold, npgold); ^~~~~~~~~ check_name 🔍Szukaj: static char __escape_hint[1024]; ➕Dodaj: static char __escape_info[1024];
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.