Skocz do zawartości
Opublikowano

 

System rozbudowanych logów dzięki którym w prosty sposób można kontrolować ilość yangów na serwerze oraz ich pochodzenie.

Logi obejmują wszystkie podstawowe elementy rozgrywki, tj.:
 - » Podnoszenie yangów z ziemii:
    - `GIVE_GOLD_PARTY`: otrzymana ilość yangów / ogólna ilość dropniętych yangów,
    - `GIVE_GOLD_SOLO`: gdy party nie istnieje; 
 - » Ulepszanie przedmiotów (wraz z ilością ulepszonych przedmiotów):
    - `REFINE_LOG_SUCCESS`: ulepszanie pomyślne,
    - `REFINE_LOG_FAIL`: ulepszanie niepomyślne;
 - » Otwieranie skrzynek:
    - `CHEST_GOLD`: jeżeli takowe zawierają w sobie yangi;
 - » Używanie przedmiotu o typie ELK:
    - `ITEM_USE_GOLD`: item, który przechowuje ilość yang w `socket0`;
 - » Tworzenie w oknie Cube:
    - `CUBE_CREATE`: wraz z ilością wytworzonych przedmiotów, tylko dla tworzenia gdzie wymagane są yangi;
 - » Wymiana pomiędzy graczami (min. 1k yang, do ustawienia w `service.h`):
    - `EXCHANGE_GOLD_TAKE`: Otrzymane yangi poprzez handel z innym graczem,
    - `EXCHANGE_GOLD_GIVE`: Oddane innemu graczowi yangi poprzez handel;
 - » Zakup / sprzedaż przedmiotów u handlarzy NPC (wraz z ilością oraz ID przedmiotu):
    - `NPC_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu od NPC,
    - `NPC_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu do NPC;
 - » Zakup / sprzedaż przedmiotów w sklepach graczy (wraz z ilością oraz ID przedmiotu):
    - `PLAYER_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu w sklepie gracza,
    - `PLAYER_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu w sklepie gracza;
 - » Otrzymywanie oraz tracenie yang poprzez questy (min. 50k yang, do ustawienia w `service.h`):
    - `QUEST_GIVE_GOLD`: yangi otrzymane dzięki funkcji `pc_give_gold`,
    - `QUEST_CHANGE_GOLD`: yangi zmienione dzięki funkcji `pc_change_money`;


Screeny:
ujLvCyv.png

0XyNjbR.png

_______________________________________________________________________________________________________________

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

dzięki, lecimy z dodaniem tego w razie co będę pisać 😄

 

log.cpp:93:21: error: use of undeclared identifier '__escape_info'; did you mean '__escape_hint'?
        m_sql.EscapeString(__escape_info, sizeof(__escape_info), info, strlen(info));
                           ^~~~~~~~~~~~~

 

log.cpp:96:30: error: use of undeclared identifier 'char_name'; did you mean 'check_name'?
                get_table_postfix(), chID, char_name, type, __escape_info, vnum, vID, with_name, gold, pgold, npgold);
                                           ^~~~~~~~~
                                           check_name

Edytowane przez ExoCarossa

Opublikowano

Dzięki, przydatne rozwiązanie.

 

Co do Twojego problemu, wydaje się że brakuje deklaracji dla '__escape_info'

1 godzinę temu, ExoCarossa napisał(a):

log.cpp:93:21: error: use of undeclared identifier '__escape_info'; did you mean '__escape_hint'?
        m_sql.EscapeString(__escape_info, sizeof(__escape_info), info, strlen(info));
                           ^~~~~~~~~~~~~

 

log.cpp:96:30: error: use of undeclared identifier 'char_name'; did you mean 'check_name'?
                get_table_postfix(), chID, char_name, type, __escape_info, vnum, vID, with_name, gold, pgold, npgold);
                                           ^~~~~~~~~
                                           check_name

 

🔍Szukaj:

static char	__escape_hint[1024];

 

Dodaj:

static char	__escape_info[1024];

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...