System rozbudowanych logów dzięki którym w prosty sposób można kontrolować ilość yangów na serwerze oraz ich pochodzenie.
Logi obejmują wszystkie podstawowe elementy rozgrywki, tj.:
- » Podnoszenie yangów z ziemii:
- `GIVE_GOLD_PARTY`: otrzymana ilość yangów / ogólna ilość dropniętych yangów,
- `GIVE_GOLD_SOLO`: gdy party nie istnieje;
- » Ulepszanie przedmiotów (wraz z ilością ulepszonych przedmiotów):
- `REFINE_LOG_SUCCESS`: ulepszanie pomyślne,
- `REFINE_LOG_FAIL`: ulepszanie niepomyślne;
- » Otwieranie skrzynek:
- `CHEST_GOLD`: jeżeli takowe zawierają w sobie yangi;
- » Używanie przedmiotu o typie ELK:
- `ITEM_USE_GOLD`: item, który przechowuje ilość yang w `socket0`;
- » Tworzenie w oknie Cube:
- `CUBE_CREATE`: wraz z ilością wytworzonych przedmiotów, tylko dla tworzenia gdzie wymagane są yangi;
- » Wymiana pomiędzy graczami (min. 1k yang, do ustawienia w `service.h`):
- `EXCHANGE_GOLD_TAKE`: Otrzymane yangi poprzez handel z innym graczem,
- `EXCHANGE_GOLD_GIVE`: Oddane innemu graczowi yangi poprzez handel;
- » Zakup / sprzedaż przedmiotów u handlarzy NPC (wraz z ilością oraz ID przedmiotu):
- `NPC_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu od NPC,
- `NPC_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu do NPC;
- » Zakup / sprzedaż przedmiotów w sklepach graczy (wraz z ilością oraz ID przedmiotu):
- `PLAYER_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu w sklepie gracza,
- `PLAYER_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu w sklepie gracza;
- » Otrzymywanie oraz tracenie yang poprzez questy (min. 50k yang, do ustawienia w `service.h`):
- `QUEST_GIVE_GOLD`: yangi otrzymane dzięki funkcji `pc_give_gold`,
- `QUEST_CHANGE_GOLD`: yangi zmienione dzięki funkcji `pc_change_money`;
System rozbudowanych logów dzięki którym w prosty sposób można kontrolować ilość yangów na serwerze oraz ich pochodzenie.


Logi obejmują wszystkie podstawowe elementy rozgrywki, tj.:
- » Podnoszenie yangów z ziemii:
- `GIVE_GOLD_PARTY`: otrzymana ilość yangów / ogólna ilość dropniętych yangów,
- `GIVE_GOLD_SOLO`: gdy party nie istnieje;
- » Ulepszanie przedmiotów (wraz z ilością ulepszonych przedmiotów):
- `REFINE_LOG_SUCCESS`: ulepszanie pomyślne,
- `REFINE_LOG_FAIL`: ulepszanie niepomyślne;
- » Otwieranie skrzynek:
- `CHEST_GOLD`: jeżeli takowe zawierają w sobie yangi;
- » Używanie przedmiotu o typie ELK:
- `ITEM_USE_GOLD`: item, który przechowuje ilość yang w `socket0`;
- » Tworzenie w oknie Cube:
- `CUBE_CREATE`: wraz z ilością wytworzonych przedmiotów, tylko dla tworzenia gdzie wymagane są yangi;
- » Wymiana pomiędzy graczami (min. 1k yang, do ustawienia w `service.h`):
- `EXCHANGE_GOLD_TAKE`: Otrzymane yangi poprzez handel z innym graczem,
- `EXCHANGE_GOLD_GIVE`: Oddane innemu graczowi yangi poprzez handel;
- » Zakup / sprzedaż przedmiotów u handlarzy NPC (wraz z ilością oraz ID przedmiotu):
- `NPC_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu od NPC,
- `NPC_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu do NPC;
- » Zakup / sprzedaż przedmiotów w sklepach graczy (wraz z ilością oraz ID przedmiotu):
- `PLAYER_SHOP_BUY`: zakup przedmiotu w sklepie gracza,
- `PLAYER_SHOP_SELL`: sprzedaż przedmiotu w sklepie gracza;
- » Otrzymywanie oraz tracenie yang poprzez questy (min. 50k yang, do ustawienia w `service.h`):
- `QUEST_GIVE_GOLD`: yangi otrzymane dzięki funkcji `pc_give_gold`,
- `QUEST_CHANGE_GOLD`: yangi zmienione dzięki funkcji `pc_change_money`;
Screeny:
_______________________________________________________________________________________________________________