Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Istnieje problem związany z nieprawidłową reprezentacją wartości kierunku. Po przekroczeniu wartości 255, system odpowiedzialny za określanie kierunku zaczął działać niepoprawnie. Źródło problemu leżało w użyciu typu 'BYTE' do przechowywania kierunku. Typ 'BYTE' ma ograniczenie zakresu od 0 do 255. W naszym przypadku, gdzie kierunek jest definiowany jako kąt w zakresie od 0 do 359 stopni, wykorzystanie 'BYTE' okazuje się niewystarczające i prowadzi do błędów w momencie gdy wartość kierunku przekraczała 255. Rozwiązanie to zmiana typu danych na uint16_t, która przechowuje znacznie większy zakres. 

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> regen.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_dungeon.cpp'

 

🔍 2x Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ 2x Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_manager.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Super

Opublikowano

O proszę co za nowości!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękuje

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Aktualizacja tematu

istniał błąd logiczny w którym respione potwory zawsze pojawiały się w jednym kierunku zamiast losowo. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...