Opublikowano 19 Listopada 20231 r Cześć, Istnieje problem związany z nieprawidłową reprezentacją wartości kierunku. Po przekroczeniu wartości 255, system odpowiedzialny za określanie kierunku zaczął działać niepoprawnie. Źródło problemu leżało w użyciu typu 'BYTE' do przechowywania kierunku. Typ 'BYTE' ma ograniczenie zakresu od 0 do 255. W naszym przypadku, gdzie kierunek jest definiowany jako kąt w zakresie od 0 do 359 stopni, wykorzystanie 'BYTE' okazuje się niewystarczające i prowadzi do błędów w momencie gdy wartość kierunku przekraczała 255. Rozwiązanie to zmiana typu danych na uint16_t, która przechowuje znacznie większy zakres. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> regen.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_dungeon.cpp' 🔍 2x Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ 2x Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_manager.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 10 Grudnia 20231 r Autor Aktualizacja tematu istniał błąd logiczny w którym respione potwory zawsze pojawiały się w jednym kierunku zamiast losowo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.