Skocz do zawartości

Kompilacja przebiegła poprawnie, ale czy na pewno?

Opublikowano

Cześć. Walczę z problemem od dwóch dni. Wyjaśnię dokładnie na czym polega problem. Korzystam z src z tego forum, entry-core. Pobrałem, włączyłem serwer. Wszystko działało. Zdecydowałem się na lekkie zmiany, 100% hp po wstaniu, żeby upewnić się, że umiem poprawnie skompilować src. Mój kod cmd_general.cpp, a dokładnie kawałek odpowiadający za % hp po wstaniu na miejscu albo w mieście wygląda następująco:

 

		if (dwGuildOpponent)
		{
			switch (subcmd)
			{
				case SCMD_RESTART_TOWN:
					sys_log(0, "do_restart: restart town");
					PIXEL_POSITION pos;

					if (CWarMapManager::instance().GetStartPosition(ch->GetMapIndex(), ch->GetGuild()->GetID() < dwGuildOpponent ? 0 : 1, pos))
						ch->Show(ch->GetMapIndex(), pos.x, pos.y);
					else
						ch->ExitToSavedLocation();

					ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP());
					ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP());
					ch->ReviveInvisible(5);
					break;

				case SCMD_RESTART_HERE:
					sys_log(0, "do_restart: restart here");
					ch->RestartAtSamePos();
					//ch->Show(ch->GetMapIndex(), ch->GetX(), ch->GetY());
					ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP());
					ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP());
					ch->ReviveInvisible(5);
					break;
			}

			return;
		}

 

 

Po zakończeniu edycji zabrałem się za kompilacje game. Skompilowało się bez żadnych problemów. W katalogu share pojawił mi się nowy plik game_new. Zmieniłem nazwę na game oraz nadałem chmody 777. Włączam serwer, w celu sprawdzenia zmian. Niestety nie weszły w życie. Przed kompilacją zadbałem o komendę gmake clean, żeby być pewnym, że skompiluje mi się wszystko od początku do końca.

 

Zauważyłem, że game który mi się ukazał, a dokładnie data jego modyfikacji (utworzenia) jest inna niż ta o której faktycznie go robiłem. W praktyce wyglądało to tak, że skompilowałem game równo godz. 16:30, w katalogu share przy pliku game widniała godzina 17:30.

 

Pytanie do was, czy ten problem który mi dokucza czyli brak "zapisywania" jakichkolwiek zmian po kompilacji src wynika z zmiany tej godziny? W dobrym kierunku w ogóle idę?

Chciałbym wspomnieć, że wprowadziłem 3 zmiany w src i żadne z nich nie weszło w życie. Tak jakby to co ja zrobiłem z kodem zostało zupełnie zignorowane i skompilowała się stara wersja bez moich zmian.

 

Podrzucam w załączniku wszystkie pliki, które uważam za pomocne.

 

Dziękuje, za wszystkie odpowiedzi.
 

cmd_general.cpp start.log syserr syslog

Rozwiązane przez Sevence

Przejdź do rozwiązania

Featured Replies

Opublikowano
  • Rozwiązanie

Opisany przez Ciebie  problem może wynikać z niepoprawnie skonfigurowanym zegarem systemowym. Sprawdź, czy zegar systemowy jest prawidłowo ustawiony. 

Jeśli modyfikowany plik ma czas z przyszłości, zmiany mogą nie być uwzględnione podczas kompilacji. 

 

 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.