Cześć. Walczę z problemem od dwóch dni. Wyjaśnię dokładnie na czym polega problem. Korzystam z src z tego forum, entry-core. Pobrałem, włączyłem serwer. Wszystko działało. Zdecydowałem się na lekkie zmiany, 100% hp po wstaniu, żeby upewnić się, że umiem poprawnie skompilować src. Mój kod cmd_general.cpp, a dokładnie kawałek odpowiadający za % hp po wstaniu na miejscu albo w mieście wygląda następująco:
Po zakończeniu edycji zabrałem się za kompilacje game. Skompilowało się bez żadnych problemów. W katalogu share pojawił mi się nowy plik game_new. Zmieniłem nazwę na game oraz nadałem chmody 777. Włączam serwer, w celu sprawdzenia zmian. Niestety nie weszły w życie. Przed kompilacją zadbałem o komendę gmake clean, żeby być pewnym, że skompiluje mi się wszystko od początku do końca.
Zauważyłem, że game który mi się ukazał, a dokładnie data jego modyfikacji (utworzenia) jest inna niż ta o której faktycznie go robiłem. W praktyce wyglądało to tak, że skompilowałem game równo godz. 16:30, w katalogu share przy pliku game widniała godzina 17:30.
Pytanie do was, czy ten problem który mi dokucza czyli brak "zapisywania" jakichkolwiek zmian po kompilacji src wynika z zmiany tej godziny? W dobrym kierunku w ogóle idę?
Chciałbym wspomnieć, że wprowadziłem 3 zmiany w src i żadne z nich nie weszło w życie. Tak jakby to co ja zrobiłem z kodem zostało zupełnie zignorowane i skompilowała się stara wersja bez moich zmian.
Podrzucam w załączniku wszystkie pliki, które uważam za pomocne.
Cześć. Walczę z problemem od dwóch dni. Wyjaśnię dokładnie na czym polega problem. Korzystam z src z tego forum, entry-core. Pobrałem, włączyłem serwer. Wszystko działało. Zdecydowałem się na lekkie zmiany, 100% hp po wstaniu, żeby upewnić się, że umiem poprawnie skompilować src. Mój kod cmd_general.cpp, a dokładnie kawałek odpowiadający za % hp po wstaniu na miejscu albo w mieście wygląda następująco:
if (dwGuildOpponent) { switch (subcmd) { case SCMD_RESTART_TOWN: sys_log(0, "do_restart: restart town"); PIXEL_POSITION pos; if (CWarMapManager::instance().GetStartPosition(ch->GetMapIndex(), ch->GetGuild()->GetID() < dwGuildOpponent ? 0 : 1, pos)) ch->Show(ch->GetMapIndex(), pos.x, pos.y); else ch->ExitToSavedLocation(); ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP()); ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP()); ch->ReviveInvisible(5); break; case SCMD_RESTART_HERE: sys_log(0, "do_restart: restart here"); ch->RestartAtSamePos(); //ch->Show(ch->GetMapIndex(), ch->GetX(), ch->GetY()); ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP()); ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP()); ch->ReviveInvisible(5); break; } return; }
Po zakończeniu edycji zabrałem się za kompilacje game. Skompilowało się bez żadnych problemów. W katalogu share pojawił mi się nowy plik game_new. Zmieniłem nazwę na game oraz nadałem chmody 777. Włączam serwer, w celu sprawdzenia zmian. Niestety nie weszły w życie. Przed kompilacją zadbałem o komendę gmake clean, żeby być pewnym, że skompiluje mi się wszystko od początku do końca.
Zauważyłem, że game który mi się ukazał, a dokładnie data jego modyfikacji (utworzenia) jest inna niż ta o której faktycznie go robiłem. W praktyce wyglądało to tak, że skompilowałem game równo godz. 16:30, w katalogu share przy pliku game widniała godzina 17:30.
Pytanie do was, czy ten problem który mi dokucza czyli brak "zapisywania" jakichkolwiek zmian po kompilacji src wynika z zmiany tej godziny? W dobrym kierunku w ogóle idę?
Chciałbym wspomnieć, że wprowadziłem 3 zmiany w src i żadne z nich nie weszło w życie. Tak jakby to co ja zrobiłem z kodem zostało zupełnie zignorowane i skompilowała się stara wersja bez moich zmian.
Podrzucam w załączniku wszystkie pliki, które uważam za pomocne.
Dziękuje, za wszystkie odpowiedzi.
cmd_general.cpp start.log syserr syslog