Skocz do zawartości

Naprawa funkcji SetSkillGroup poprzez weryfikację dostępności obiektu

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Witajcie,

 

W tym temacie chciałbym przedstawić rozwiązanie problemu bezpieczeństwa funkcji SetSkillGroup. Funkcja ta odpowiada za przypisanie postaci grupy umiejętności. W obecnym stanie nie sprawdza, czy obiekt CHARACTER ma ważny deskryptor. Brak tego warunku może prowadzić do awarii serwera. Rozwiązanie polega na dodaniu warunku, który sprawdza dostępność deskryptora. Jeśli deskryptor nie istnieje, funkcja zakończy działanie.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_skill.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

dziękujemy!

Opublikowano

Ten bug od dawna mnie irytował, ale twój kod to zmienił, wielkie dzięki.

 

Opublikowano

Wspaniale, że udostępniłeś kod naprawiający ten błąd!

 

Opublikowano

ty

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...