W tym temacie chciałbym przedstawić rozwiązanie problemu bezpieczeństwa funkcji SetSkillGroup. Funkcja ta odpowiada za przypisanie postaci grupy umiejętności. W obecnym stanie nie sprawdza, czy obiekt CHARACTER ma ważny deskryptor. Brak tego warunku może prowadzić do awarii serwera. Rozwiązanie polega na dodaniu warunku, który sprawdza dostępność deskryptora. Jeśli deskryptor nie istnieje, funkcja zakończy działanie.
Witajcie,
W tym temacie chciałbym przedstawić rozwiązanie problemu bezpieczeństwa funkcji SetSkillGroup. Funkcja ta odpowiada za przypisanie postaci grupy umiejętności. W obecnym stanie nie sprawdza, czy obiekt CHARACTER ma ważny deskryptor. Brak tego warunku może prowadzić do awarii serwera. Rozwiązanie polega na dodaniu warunku, który sprawdza dostępność deskryptora. Jeśli deskryptor nie istnieje, funkcja zakończy działanie.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_skill.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj: