Przygotowałem swojego vps pod kompilację src. Wszystko na początku szło dobrze, kompilator zaczynał działanie. Natomiast po dłuższej chwili, pojawiają się errory, które przestawiam na zdjęciu przez co kompilacja nie przebiega pomyślnie.
Gdzieś w necie wyczytałem, że komunikat "Killed" często jest związany z OOM Killerem w systemach Linux. Jeśli proces kompilacji zużywa znaczną ilość pamięci systemowej, a system wyczerpuje dostępną pamięć, OOM Killer może zakończyć procesy, aby zwolnić zasoby. Więc jak dobrze rozumiem mam za słabego vps, na to aby kompilować na nim src? Czy może źle do tego podchodzę.
Z drugiej strony, w momencie gdy to zobaczyłem pomyślałem sobie, że jeśli wszystko działało mi na virtualboxie to właśnie tam będę kompilował moje src i poprostu przenosił gotowe pliki na VPS. Znalazłem również na forum kolejny temat użytkownika @Sevence (Dziękuje, za to co robisz 💘) pt. Kompilacja Cryptolib na systemie FreeBSD 12.4 z użyciem clang. A więc zabrałem się do pracy i skompilowałem poprawnie mojego cryptolibba na serwerze VPS, a później przeniosłem owy plik do maszyny na virtualboxie w lokalizacje /usr/src/entry-core/libcryptopp/lib. W momencie jak chciałem dla testu wykonać kompilacje src na virtualboxie, po dłuższym czasie dostałem errory związane z cryptolibbem i że coś jest niekompatybilne ( Wszystko pokazane na ss'ach )
Jeśli miałbym coś więcej podesłać to proszę informować. Podeślę od razu jak będę przy komputerze. Odnośnie VPS, to nawet jeśli przeniosłem działające game/db z virtualboxa na VPS to nie wstawały mi kanały. Wstawała tylko baza danych, ale to już inny temat. Chciałbym głównie uporać się z wadliwą kompilacją.
Cześć. Mam pewien problem, opiszę to niżej.
Przygotowałem swojego vps pod kompilację src. Wszystko na początku szło dobrze, kompilator zaczynał działanie. Natomiast po dłuższej chwili, pojawiają się errory, które przestawiam na zdjęciu przez co kompilacja nie przebiega pomyślnie.
Gdzieś w necie wyczytałem, że komunikat "Killed" często jest związany z OOM Killerem w systemach Linux. Jeśli proces kompilacji zużywa znaczną ilość pamięci systemowej, a system wyczerpuje dostępną pamięć, OOM Killer może zakończyć procesy, aby zwolnić zasoby. Więc jak dobrze rozumiem mam za słabego vps, na to aby kompilować na nim src? Czy może źle do tego podchodzę.
Z drugiej strony, w momencie gdy to zobaczyłem pomyślałem sobie, że jeśli wszystko działało mi na virtualboxie to właśnie tam będę kompilował moje src i poprostu przenosił gotowe pliki na VPS. Znalazłem również na forum kolejny temat użytkownika @Sevence (Dziękuje, za to co robisz 💘) pt. Kompilacja Cryptolib na systemie FreeBSD 12.4 z użyciem clang. A więc zabrałem się do pracy i skompilowałem poprawnie mojego cryptolibba na serwerze VPS, a później przeniosłem owy plik do maszyny na virtualboxie w lokalizacje /usr/src/entry-core/libcryptopp/lib. W momencie jak chciałem dla testu wykonać kompilacje src na virtualboxie, po dłuższym czasie dostałem errory związane z cryptolibbem i że coś jest niekompatybilne ( Wszystko pokazane na ss'ach )
Jeśli miałbym coś więcej podesłać to proszę informować. Podeślę od razu jak będę przy komputerze. Odnośnie VPS, to nawet jeśli przeniosłem działające game/db z virtualboxa na VPS to nie wstawały mi kanały. Wstawała tylko baza danych, ale to już inny temat. Chciałbym głównie uporać się z wadliwą kompilacją.