Mam dla was dzisiaj coś specjalnego: rozwiązanie dość irytującego błędu związanego z funkcją zarządzania "quest flagami". 🛠️
Problem występuje w funkcji GetQuestFlag / SetQuestFlag i odnosi się do dwóch brakujących kluczowych warunków, co prowadzi do awarii związanej z nullpointerem. 😱
Problem
Gdy funkcja GetQuestFlag była wywoływana dla postaci, która nie była graczem, lub gdy nie można było uzyskać dostępu do kontekstu zadania gracza, pojawiał się crash gry. 🚫
Rozwiązanie
Poniżej przedstawiam zaktualizowaną wersję tej funkcji, która uwzględnia te niezbędne warunki i zapobiega crashowi rdzenia gry. 🎉
Witam wszystkich!👋
Mam dla was dzisiaj coś specjalnego: rozwiązanie dość irytującego błędu związanego z funkcją zarządzania "quest flagami". 🛠️
Problem występuje w funkcji GetQuestFlag / SetQuestFlag i odnosi się do dwóch brakujących kluczowych warunków, co prowadzi do awarii związanej z nullpointerem. 😱
Problem
Gdy funkcja GetQuestFlag była wywoływana dla postaci, która nie była graczem, lub gdy nie można było uzyskać dostępu do kontekstu zadania gracza, pojawiał się crash gry. 🚫
Rozwiązanie
Poniżej przedstawiam zaktualizowaną wersję tej funkcji, która uwzględnia te niezbędne warunki i zapobiega crashowi rdzenia gry. 🎉
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukamy:
🔄 Zamieniamy całą funkcję:
🔍 Szukamy:
🔄 Zamieniamy całą funkcję:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
🔍 Szukamy:
🔄 Zmieniamy na:
🔍 Szukamy:
🔄 Zmieniamy na: