Skocz do zawartości
Opublikowano

Witam wszystkich!👋

 

Mam dla was dzisiaj coś specjalnego: rozwiązanie dość irytującego błędu związanego z funkcją zarządzania "quest flagami". 🛠️

Problem występuje w funkcji GetQuestFlag / SetQuestFlag i odnosi się do dwóch brakujących kluczowych warunków, co prowadzi do awarii związanej z nullpointerem. 😱

 

Problem

Gdy funkcja GetQuestFlag była wywoływana dla postaci, która nie była graczem, lub gdy nie można było uzyskać dostępu do kontekstu zadania gracza, pojawiał się crash gry. 🚫

 

Rozwiązanie
Poniżej przedstawiam zaktualizowaną wersję tej funkcji, która uwzględnia te niezbędne warunki i zapobiega crashowi rdzenia gry. 🎉

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamieniamy całą funkcję:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamieniamy całą funkcję:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

dzięki!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!

 

Opublikowano

dzięki !

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...