Opublikowano 16 Sierpnia 20231 r Witam wszystkich!👋 Mam dla was dzisiaj coś specjalnego: rozwiązanie dość irytującego błędu związanego z funkcją zarządzania "quest flagami". 🛠️ Problem występuje w funkcji GetQuestFlag / SetQuestFlag i odnosi się do dwóch brakujących kluczowych warunków, co prowadzi do awarii związanej z nullpointerem. 😱 Problem Gdy funkcja GetQuestFlag była wywoływana dla postaci, która nie była graczem, lub gdy nie można było uzyskać dostępu do kontekstu zadania gracza, pojawiał się crash gry. 🚫 Rozwiązanie Poniżej przedstawiam zaktualizowaną wersję tej funkcji, która uwzględnia te niezbędne warunki i zapobiega crashowi rdzenia gry. 🎉 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zamieniamy całą funkcję: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zamieniamy całą funkcję: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h' 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmieniamy na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmieniamy na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 4 Listopada 20231 r Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.