Skocz do zawartości
Opublikowano

Yoooo,

Tak jak w tytule posiada ktoś ten tut? Mogę sypnąć dodacje dla żołądka w postaci kebabito.

Rozwiązane przez Zephyr

Przejdź do rozwiązania

Featured Replies

Opublikowano
  • Rozwiązanie

Przedmioty:

common/item_length.h
ITEM_NAME_MAX_LEN = 24,

gameLib/ItemData.h   
ITEM_NAME_MAX_LEN = 24,

dump_proto/dump_proto.cpp
ITEM_NAME_MAX_LEN = 24,

Z nazwami postaci będzie podobnie, niekoniecznie w tych samych plikach, ale musisz szukać CHARACTER_NAME_MAX_LEN.

Edytowane przez Zephyr

Opublikowano
  • Autor
57 minut temu, Zephyr napisał(a):

Przedmioty:

common/item_length.h
ITEM_NAME_MAX_LEN = 24,

gameLib/ItemData.h   
ITEM_NAME_MAX_LEN = 24,

dump_proto/dump_proto.cpp
ITEM_NAME_MAX_LEN = 24,

Z nazwami postaci będzie podobnie, niekoniecznie w tych samych plikach, ale musisz szukać CHARACTER_NAME_MAX_LEN.

Nigdzie w kodzie np od dropu na ziemii, prywatnej wiadomości, chatu nie trzeba zwiększać limitu znaków/powiększać "ramki"/pola tekstowego?

Opublikowano
4 godziny temu, ExoCarossa napisał(a):

Nigdzie w kodzie np od dropu na ziemii, prywatnej wiadomości, chatu nie trzeba zwiększać limitu znaków/powiększać "ramki"/pola tekstowego?

Nie, mam zmienione na 48 i wszystko jest dobrze dopasowane. Wiadomo, że jak ustawisz większą wartość to ustawiasz już okna pod siebie tak żeby to wszystko się mieściło.

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.