W grze występują problemy z opóźnieniami podczas używania umiejętności Rozproszenie Magii i Leczenie. Problem ten jest znany graczom od dawna.
Opis problemu:
Funkcja "RemoveGoodAffect" usuwa poszczególne efekty z postaci. Robi to, wywołując funkcję "RemoveAffect" dla każdego efektu osobno. Każde wywołanie "RemoveAffect" wykonuje kosztowne operacje, takie jak "ComputeAffect" i "SendAffectRemovePacket". W przypadku dużej liczby efektów do usunięcia, wykonywanie tych operacji może prowadzić do opóźnień.
Cześć wszystkim,
W grze występują problemy z opóźnieniami podczas używania umiejętności Rozproszenie Magii i Leczenie. Problem ten jest znany graczom od dawna.
Opis problemu:
Funkcja "RemoveGoodAffect" usuwa poszczególne efekty z postaci. Robi to, wywołując funkcję "RemoveAffect" dla każdego efektu osobno. Każde wywołanie "RemoveAffect" wykonuje kosztowne operacje, takie jak "ComputeAffect" i "SendAffectRemovePacket". W przypadku dużej liczby efektów do usunięcia, wykonywanie tych operacji może prowadzić do opóźnień.
Przedstawienie błędu:
Rozwiązanie błędu - Rozproszenie Magii:
Rozwiązanie błędu - Leczenia
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_affect.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień: