Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.e40f81ab6864ccef7e584580ba0c8e5f.png

 

Cześć wam, 

 

Dzisiaj zajmiemy się naprawą kilku błędów związanych z bukietem ślubnym. Dodatkowo, w bazie danych i kliencie gry usuniemy powielone wpisy dotyczące przedmiotów ślubnych.

Błędy te dotyczą graficznych glitchy na niektórych modelach postaci, które są związane z bukietem ślubnym. Poniżej zamieściłem filmik, na którym widać te błędy.

 

Przedstawienie błędów:

 

Przedstawienie rozwiązania:

Implementacja

Zapytanie SQL:

Usuwamy niepotrzebne rzeczy z bazy danych (smokingi, suknie, bukiety). Robimy to za pomocą polecenia SQL, które usuwa wpisy o id (11902, 11904, 11911, 11912, 11913, 11914, 50202).

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zapytanie SQL:

Zostawiamy tylko dwa wpisy - smoking i suknię o numerach 11901 i 11903. Zmieniamy ich identyfikatory na 11900 i 11901.

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zapytanie SQL:

Usuwamy obronę z smokingu i sukni, tak jak jest to na oficjalnym serwerze. Robimy to przez aktualizację 'item_proto' w bazie danych.

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Teraz przechodzimy do zmian w kliencie gry:

📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> item_list.txt'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> item_desc.txt'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'icon - item'

Przejdź do tego folderu i zmień identyfikatory w ikonkach na 11900 dla garnituru i 11901 dla sukni. Jeśli znajdziesz inne ikonki ślubne, po prostu je usuń.

 

 

Po tych zmianach pakujemy edytowane pliki i konwertujemy 'item_proto' do klienta gry.

 

Przejdźmy teraz do źródła gry:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> unique_item.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_horse.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Teraz przejdźmy do głównego błędu z bukietem:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'sharer -> locale -> poland -> locale_string.txt'

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Błąd z opisem:

Jeśli chodzi o bukiet, to jest jeszcze mały błąd w jego opisie. Bukiet jest zaklasyfikowany jako rodzaj broni, przez co pokazuje się wartość ataku. 

image.png.001d3272053f2880fdd6180d9052bb59.png

 

Chcemy to zmienić, żeby wartość ataku się nie wyświetlała:

image.png.692c30d66da930923fd647d6af4b7bb6.png

 

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'root -> uiToolTip.py'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Znakomita robota! Troche tego jest i dużo pracy włożone 😛

Opublikowano

Coś przydatnego

Opublikowano

Nie wiem czy zauważyłeś, ale po założeniu sukni ślubnej został miecz, może warto by było automatycznie ściągać broń o ile ta nie jest bukietem przy zakładaniu sukni? Albo dodac komunikat "najpierw zdejmij bron".

Opublikowano
  • Autor

@Bartosz Suknia i smoking jest zaprojektowana tak, aby ukrywać broń więc nie widzę takiej potrzeby.  

 

@Delta Nie jest to możliwe, może używasz starego identyfikatora. 

 

Aktualizacja:

Dobra faktycznie mój błąd, zaktualizowałem poradnik. 

 

image.png.9d41d5d1ee3929b489ff99e3fe925dbb.png

Opublikowano

Dziekuje

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...