Opublikowano 3 Grudnia 20231 r Cześć wam, Dzisiaj zajmiemy się naprawą kilku błędów związanych z bukietem ślubnym. Dodatkowo, w bazie danych i kliencie gry usuniemy powielone wpisy dotyczące przedmiotów ślubnych. Błędy te dotyczą graficznych glitchy na niektórych modelach postaci, które są związane z bukietem ślubnym. Poniżej zamieściłem filmik, na którym widać te błędy. Przedstawienie błędów: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja Zapytanie SQL: Usuwamy niepotrzebne rzeczy z bazy danych (smokingi, suknie, bukiety). Robimy to za pomocą polecenia SQL, które usuwa wpisy o id (11902, 11904, 11911, 11912, 11913, 11914, 50202). 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zapytanie SQL: Zostawiamy tylko dwa wpisy - smoking i suknię o numerach 11901 i 11903. Zmieniamy ich identyfikatory na 11900 i 11901. 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zapytanie SQL: Usuwamy obronę z smokingu i sukni, tak jak jest to na oficjalnym serwerze. Robimy to przez aktualizację 'item_proto' w bazie danych. 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz przechodzimy do zmian w kliencie gry: 📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> item_list.txt' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> item_desc.txt' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'icon - item' Przejdź do tego folderu i zmień identyfikatory w ikonkach na 11900 dla garnituru i 11901 dla sukni. Jeśli znajdziesz inne ikonki ślubne, po prostu je usuń. ❗Po tych zmianach pakujemy edytowane pliki i konwertujemy 'item_proto' do klienta gry.❗ Przejdźmy teraz do źródła gry: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> unique_item.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_horse.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz przejdźmy do głównego błędu z bukietem: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'sharer -> locale -> poland -> locale_string.txt' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Błąd z opisem: Jeśli chodzi o bukiet, to jest jeszcze mały błąd w jego opisie. Bukiet jest zaklasyfikowany jako rodzaj broni, przez co pokazuje się wartość ataku. Chcemy to zmienić, żeby wartość ataku się nie wyświetlała: Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'root -> uiToolTip.py' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 3 Grudnia 20231 r Nie wiem czy zauważyłeś, ale po założeniu sukni ślubnej został miecz, może warto by było automatycznie ściągać broń o ile ta nie jest bukietem przy zakładaniu sukni? Albo dodac komunikat "najpierw zdejmij bron".
Opublikowano 3 Grudnia 20231 r Autor @Bartosz Suknia i smoking jest zaprojektowana tak, aby ukrywać broń więc nie widzę takiej potrzeby. @Delta Nie jest to możliwe, może używasz starego identyfikatora. Aktualizacja: Dobra faktycznie mój błąd, zaktualizowałem poradnik.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.