Skocz do zawartości
Awaria serwera mailingowego (pracujemy nad przywróceniem działania)

Naprawa wyświetlania białych tekstur w dalekim dystansie z modeli LOD

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć wszystkim,

 

Niektóre modele podczas dalekiego dystansu pod pewnym kątem mogą wyświetlać białe tekstury, czyli ich brak.

Dzieje się tak, gdy zostanie załadowany plik LOD dla modelu i ma on inne ścieżki tekstur niż oryginalny model.

 

Problem można rozwiązać na dwa sposoby:

  • Bezpośrednio w modelu, zmieniając ścieżki do tekstur w modelu LOD tak, aby były takie same jak w oryginalnym modelu.
  • W źródle gry, blokując ładowanie modelu LOD, gdy wykryjemy, że ścieżka do tekstury dla LOD jest inna niż dla oryginału.

 

Oba rozwiązania naprawią błąd. My dziś się zajmiemy drugim rozwiązaniem, czyli poprawy tego w źródle bin. 

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> Thing.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceData.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu

Zaloguj się