Zauważyłem problem związany z mechaniką ataku na koniu. Gdy gracz próbuje przeprowadzić atak na koniu nie posiadając broni, napotyka na problem: nie może się poruszać, a klient gry zaczyna generować nadmiar komunikatów o błędzie. Uważam, że skoro gracz i tak nie jest w stanie zaatakować bez broni, nie ma potrzeby blokować ruchu postaci.
Cześć,
Zauważyłem problem związany z mechaniką ataku na koniu. Gdy gracz próbuje przeprowadzić atak na koniu nie posiadając broni, napotyka na problem: nie może się poruszać, a klient gry zaczyna generować nadmiar komunikatów o błędzie. Uważam, że skoro gracz i tak nie jest w stanie zaatakować bez broni, nie ma potrzeby blokować ruchu postaci.
Komunikat błędu:
Prezentacja błędu:
Prezentacja rozwiązania:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceBattle.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień