Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Cześć, Pewnie spotkaliście się z problemem w którym postać 'utykała' na mapie która nie istnieje? Taki problem, nie ma prawa istnieć na serwerach produkcyjnych. Jednak na testowych często się może zdarzyć zwłaszcza podczas dodawania nowych map. Problem: Przeniesiemy się na index mapy, która nie istnieje (bądź nie została poprawnie dodana). Inna opcja to taka, gdzie przeniesiemy się na koordynaty, które nie są poprawnie zaimplementowane. Rozwiązanie: Gdy warunek wykryje, że doszło do takiej sytuacji oryginalnie zamyka połączenie. Niestety w bazie zostaną zapisane ostatnie kordy i index mapy. Jedyna opcja to zmienić w bazie danych koordynaty i ręcznie przenieść postać na istniejącą mapę. My w dzisiejszym poradniku dodamy taką opcję w warunku, który domyślnie nas rozłącza. Zmienimy go tak, aby podczas wykrycia sytuacji gdzie przenosimy się na nie istniejące koordynaty lub index mapy automatycznie przenosiło nas na mapę startową. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> input_db.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień Zaktualizowałem też komunikat błędu, aby lepiej sprecyzować co się dzieje. 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!
Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Dziękować! Niekiedy zmiana kordów i indexu nie pomagała i musiałem czekać X minut
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.