Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Z pewnością nie jestem jedyną osobą, która była wkurwiona błędem, gdzie Szaman atakujący dzwonem na wierzchowcu zaczynał gubić hity. Mimo że animacja ataku była wykonywana, obrażenia nie były zadawane. Problem ten występował, gdy szybkość ataku przekraczała wartość 140. Dzisiaj zajmiemy się rozwiązaniem tego problemu raz na zawsze.

 

Przedstawienie błędu:

Przedstawienie rozwiązania:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib-> ActorInstanceBattle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h'

 

  🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐
Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

A przyjrzał się ktoś czy na innych klasach jest podobna sytuacja? A może przy większych wartościach pokroju 200? Czy to nie możliwe?

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...