Z pewnością nie jestem jedyną osobą, która była wkurwiona błędem, gdzie Szaman atakujący dzwonem na wierzchowcu zaczynał gubić hity. Mimo że animacja ataku była wykonywana, obrażenia nie były zadawane. Problem ten występował, gdy szybkość ataku przekraczała wartość 140. Dzisiaj zajmiemy się rozwiązaniem tego problemu raz na zawsze.
Cześć,
Z pewnością nie jestem jedyną osobą, która była wkurwiona błędem, gdzie Szaman atakujący dzwonem na wierzchowcu zaczynał gubić hity. Mimo że animacja ataku była wykonywana, obrażenia nie były zadawane. Problem ten występował, gdy szybkość ataku przekraczała wartość 140. Dzisiaj zajmiemy się rozwiązaniem tego problemu raz na zawsze.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib-> ActorInstanceBattle.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj