Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Cześć, Z pewnością nie jestem jedyną osobą, która była wkurwiona błędem, gdzie Szaman atakujący dzwonem na wierzchowcu zaczynał gubić hity. Mimo że animacja ataku była wykonywana, obrażenia nie były zadawane. Problem ten występował, gdy szybkość ataku przekraczała wartość 140. Dzisiaj zajmiemy się rozwiązaniem tego problemu raz na zawsze. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib-> ActorInstanceBattle.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Areczku dobra robota, teraz bicie metków bedąc szamanem będzie dobry 😛
Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Gdzieś kiedyś chyba widziałem że ogółem każda klasa ma ten problem ale przy różnych wartościach atak speedu, czy realne? nie mam pojęcia ja tylko pobieram pensje.
Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Bardzo Ci dziękuję za pomoc! A przyjrzał się ktoś czy na innych klasach jest podobna sytuacja? A może przy większych wartościach pokroju 200? Czy to nie możliwe?
Opublikowano 9 Grudnia 20231 r Dzięki Tobie ten bug przestał mnie denerwować. Twój kod był bardzo pomocny. Dziękuję! 🔥
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.