Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Z pewnością nie jestem jedyną osobą, która była wkurwiona błędem, gdzie Szaman atakujący dzwonem na wierzchowcu zaczynał gubić hity. Mimo że animacja ataku była wykonywana, obrażenia nie były zadawane. Problem ten występował, gdy szybkość ataku przekraczała wartość 140. Dzisiaj zajmiemy się rozwiązaniem tego problemu raz na zawsze.

 

Przedstawienie błędu:

Przedstawienie rozwiązania:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib-> ActorInstanceBattle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h'

 

  🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Areczku dobra robota, teraz bicie metków bedąc szamanem będzie dobry 😛

Opublikowano

Gdzieś kiedyś chyba widziałem że ogółem każda klasa ma ten problem ale przy różnych wartościach atak speedu, czy realne? nie mam pojęcia ja tylko pobieram pensje.

Opublikowano

Dziękuje

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

A przyjrzał się ktoś czy na innych klasach jest podobna sytuacja? A może przy większych wartościach pokroju 200? Czy to nie możliwe?

Opublikowano

Będzie co robić 😄 

Opublikowano

Mega pomocne 😄

Opublikowano

Dzięki Tobie ten bug przestał mnie denerwować. Twój kod był bardzo pomocny. Dziękuję! 🔥

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

image.png.d261e2823236ccc77be75908919c3ba2.png

Panowie, ktoś wie jak temu zapobiec?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...